Mulla nyt toinen tulossa elokuussa (9.8) ja tällä hetkellä noin rv 9. Ensimmäinen neuvola on vasta 9.1 koska joulusulku neuvolassa. Eka uä 20.1.
Mulla on oireina ollut yhden viikon kestänyt ruskea vuoto, siis ihan pieni viiru jäi pikkuhousunsuojaan joka päivä. Kesti tosiaan viikon ja rv noin 7 vuotoviikolla. Samaan aikaan myös normaalin menkkakipujen tapaista vihlontaa. Soitin sairaalaan ja päivystykseen ja pyysin ultraa tai jotain tutkimusta, että onko kaikki ok, mutta eivät minua huolineet, kun ei ole suurempaa vuotoa/suurempaa kipua... Riskihän on, että olisi ulkopuolinen, mutta päivystyksessä sanoivat, että kipu olisi suurempi... Kipukynnys on kaikilla omanlaisensa... Kauheen pitkä odotus ensimmäiseen ultraan...
Lisäksi flunssa on päällä ja makuuasennossa yskiessä tai niistäessä, vihlaisee alavatsasta/nivusista, onko muilla vastaavaa ??? Kaverini sanoi, että johtuu siitä, että kohtu kasvaa...
Lähinnä vain kirjoitin, että jos jollain on ollut samanlaista ongelmaa?
Pahoinvointia on ollut yhden päivän ja se meni sitten ohi, mutta mahan turvotus on aivan järkyttävä. On jo pakko laittaa mammahousut jalkaan, kun istumatyössä tuli maha niin kipeeksi normaalihousuilla :)
Toivottavasti kaikki on hyvin ja ultrassa ei sen kummempaa ongelmaa...