Oireet

Toivotaan että väliaikaista :) hormonaaliset ehkäisyt oon lopettanut jo vuosia sitten, kun ne ei mulle sopinut. Siitä tämä ei siis voi johtua.

Mäkin oon täällä lievissä stresseissä oireettomuudesta :D Mulla kaikki karvat + kynnet kasvo ihan hullua vauhtia ed. raskaudessa.

Kääk sabetti, jos multa lähtee enää yhtään enempää hiuksia, niin oon kohta kalju :laughing002 Mulla on siis todella ohuet hiukset luonnostaan. Ei tietysti kellekään kiva yllätys nuo tupot suihkun lattialla!

Mulla edelleen vain hieman menkkamaisia kiputiloja ja todella satunnaista etovaa oloa, joka ei kauaa kestä... Voi kun pääsis jo ultraan ja sais tietää, että siellä joku olisi ja voisi edes hiukan rentoutua. Eka raskaus vielä, niin ei oikein tiedä, mitä odottaa ja kannattaako tästä oireettomuudesta vielä stressata.

Mulla ollut kans tänään omituisen oireeton päivä. Ehdin pysähtyä nyt vasta pitkän päivän jälkeen ja ainoa juttu mistä huomasin että jotain on meneillään, oli kun kissa astui rinnan päälle mun maatessa sohvalla ja sattui niin vietävästi :D

Mie huomasin jo ennen plussaa illalla pahhaa olloo(vaikka se ei kai voi alkaa ihan nuin äkkiä :)) ). No tänä aamuna: metallin maku suussa ja pahoinvointi.. Sitäki mietin, että ku kuitenki tuon nuorimmaisen syötän ennen ommaa aamupallaa, ni siinähän kerkkii jo tulla paha olo. Lie millon pönttö kutsuu :o ja turvotusta täälläki. Mullakkii välillä ollu alaselkä tosi kippee, mutta menny onneks ohikkii välillä.

huomasin rinnoissani todella haaleita raskausarpia !! ihmettelen, koska mulla tosi pienet ja ihan hitusen kasvanu :)

Mulla on noi vatsakivut pahentunut, ihan supistusten kaltaisia ja pahinta on toispuoleisuus. Neuvolaan soitto edessä. Kaverini kyl muisteli et mulla oli samanlaisia esikoisesta alussa mut kyl se pelko on perseessä :(

Joo, aina kun vähäki kovempia kipuja niin kyllä se pelästyttää. Usein ne kuitenkin kuuluu asiaan, toivotaan et sullakin on niin :) mulla aikamoista oireettomuutta eikä sekään oo kivaa :/

No ehkä mulla on tullu järkee taas siihen etten sokeesti luota kaiken menevän ku oppikirjoissa. Inhottavaa vaan pelätä kohdunulkoista tms, no toisaalta todennäköisyys 1-2%

Mulla on noi vatsakivut pahentunut, ihan supistusten kaltaisia ja pahinta on toispuoleisuus. Neuvolaan soitto edessä. Kaverini kyl muisteli et mulla oli samanlaisia esikoisesta alussa mut kyl se pelko on perseessä :(

Mullakin maha kipeä ollut ja varsinkin iltaisin mut ei mitään vuotoja ole tullut. Kauratyyny auttanut hetkellisesti jos vielä jatkuu päivittäin niin pakko soittaa neuvolaan ja kysyä että onko ihan normaalia..

Mulla on ihan samanlaisia kipuja..

Ei ois pitäny manailla tänään että oireet hävinnyt lähes tyystin. Nyt ei saa unta kun huono-olo ja piti käydä jo oksentamassa. :(

Onko kukaan muu huomannut sellaista, että raskauden aikana näkee unia paljon enemmän kuin normaalisti? Mulla oli esikoisen kohdalla ja nyt myös alkanut, että joka yö näen hirveän monta unea ja muistan ne vielä kaikki. Kun normaalisti todella harvoin näen unia tai että niitä muistaisin. Koko edellisen odotusajan oli tämä ja kun olin synnyttänyt, niin loppui ja nyt taas alkoi, ja yöt menevät mitä ihmeellisempiä unia nähden..

Meidän taloudessa kärsitään ajoittaisesta närästyksestä, rintojen lievästä arkuudesta ja kohdun nipistelystä. Kirjoittelinkin jo tuonne aiemmin, että istuma-asennosta ylösnoustessa varsinkin eilen tuntui inhottavaa viiltoa joka nousun jälkeen. Sen jälkeen kipu kuitenkin katosi eikä enää sattunut. Onko teillä muilla samaa? :eek:

Lisäksi olen aivan varma aina, että pahimmat asiat tapahtuu meille, ja pelkään kuollakseni tuulimunaa. Lapsi on todella odotettu ja harmittaisi (niin kuin varmasti kaikkia muitakin) todella paljon, jos tämä menisi kesken. Tuulimunaa peläten olen sitten vähän väliä tökkinyt rintavarustusta varmuuden vuoksi, jotta tunnen niiden edelleen olevan kipeät :wink

Miulla on pahaolo jotenki vähentyny jos ei ihan loppunukkii. Ennää ei oo oikkeesttaan muuta ku huimausta ja rintojen arkuutta. Ja nää mielialanvaihtelut.. huhhuh. Mutta eikös se nii ollu että rv 6-7 alkaa vasta kunnolla nää oireet?! Muistaakseni se oli niin.

Ja voi hyvää päivää että oli kamalaa kivut eilen. Kesti ehkä neljä tuntia alavatsakivut, olin ihan kaksinkerroin sängyssä ja mikään ei tuntunut auttavan. Olikohan tuo ihan normaalia? Auttakaa joku.

Joillaki on kovempia kipuja. Ei niille vaan voi mittään. Toivottavasti ei ennää tuu! Miulla maha ollu sekasi ni siks koskenu alamahhaanki. :/

Takaisin