oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Arvatkaapas käykö kipeää jos supistaa ja tulee aivastus yhtaikaa? Voin kertoo käy nii prkl:n kipeää :'( :o

Pikku Myy, sori mut repesin täysin kun luin sun jutun alun: uskon kyllä et maha tulee kipeeks jos syö maitolasin. :D Ymmärsin kyllä mitä tarkoitit mutta nauru tuli kuitenkin. :)

Pakko kysyä, aamusta alkaen ollu ihmeellinen olo ja pahenee. Menkkamainen jomotus, alapäätä revitään, maha kinnaa niin ku olis vanne ympärillä ja alaselkää jomottaa

Samaa mieltä ↑ Ei saisi noin pitkään jatkua tuommoset olot. Itse olen saanut ohjeen, että tunnissa jos ei mene ohi niin soitto synnärille neuvolan kiinni ollessa.

Toivottavasti mammuskalla kaikki hyvin!

Saatteko te nukuttua kuinka? Mä meen kyl ajoissa nukkuun, heräilin taas viime yönä pari kertaa vessaan ja 01:30 heräsin ja olin tunnin hereillä.. Niin oli kyl vauvakin, potkiskeli aika lailla. Alkaa oleen nuo yöt aika levottomia

Mulla Nele81 vaihtelee tosi paljon nuo yöt. Vessaan ei periaatteessa tarvi nousta, mut heräilen kyl aina asentoa vaihtaessa. Välillä noita öitä et valvoo 2-3 tuntia keskellä yötä tai herään viideltä enkä ehdi sit nukahtaa ennenkuin esikoinen herää :/

Viime yönä supisteli melkein koko yön ja jalka oli krampissa.. Neljän aikaan yöllä vasta sai unta ja nyt jo pitäisi jaksaa olla koulussa ja seistä koko päivä...

Täällä juostaan vessassa kahdesta kahdeksaan kertaa yössä... Muutenkin unet on vähän levottomia, joten tulee heräiltyä ja käännettyä kylkeä joka välissä. Toisaalta ei kyl ihmeemmin väsytä aamulla, ilmeisesti jo tottunut kun samanlaista ollut jo pari kuukautta.

Mulla tulee viikottain uusia raskausoireita. Viime viikolla alkoi harjoitussupistukset vaivata ja tällä viikolla seuraan on liittynyt vessassa ravaaminen. Se on tosin tuttua mulle jo alkuraskaudesta. Alkaa muuten nukkuma-asennon löytäminen olla jo suht haastavaa. Mitähän on ensi viikolla luvassa?

Muuten nukun melko hyvin, mutta nyt on mennyt kaksi yötä esikoisen köhinää ja röhinää kuunnellessa ja yrittäessä helpottaa paran oloa. Kurkunpääntulehdushan tuolla on ja jotka ovat koskaan kuulleet sellaista yskintää niin tietävät, että se kuulostaa pahalta ja tuntuu pienestä varmasti vielä pahemmalta. Ja sittenhän tässä on vielä niinkin reilukerho menossa, että minä olen valvonut yöt ja mies lepäilee pojan kanssa päivät, kun olen töissä ;) Itse jään huomenna kotiin, jos vielä kipeänä...kaipaisin kyllä jo lepoa :)

Mäkin ravaan öisin vessassa ja sit mul on asunnossa semmoaet ilmanvaihto kanavat,jotka ilmeisesti vuotaa vähä liikaa nii kiva olla joka aamu ihan tukossa :/ Oon yrittäny laittaa sanomalehtee sinne ei auta :/ Huoltomies sano et pakko asuntoon on jostain tulla ilmaa :/

Tsemppiä knyttet! Ette te vois vaihtaa vuoroja miehen kans? Ei kuulosta meinaan reilulta. Mutta itse tuon taudin viime keväänä sairastaneena voin kyl sanoa että ihan hirveeltä kuulostaa ja tuntuu. Ymmärrän kyllä ettet raaski olla pois pienen luota.

Nukun kyllä kans hyvin, ainoa että asennon vaihtoon herään.. Ja kerran herään pissalle yöllä. Oon päässyt kyllä tosi helpolla:) joten paljon jaksamisia kaikille jolla jotain kremppaa:))

Mulla menee jotenki kausissa toi nukkuminen :eek: Alkuraskauden nukuin ku tukki sit tuli se vaihe et nukahdin joskus 01-02 (ramppasin koko ajan vessassa ennen nukahtamista) heräsin vessaan pari kertaa ja sit herättiin ja noustiin ylös 05-06 (töihin menin aina aikasintaan 09).
Nyt on onneks tasoittunu :smiley-angelic001 Joskus unet saatto jäädä 2-3 tuntiin... :eek:
Rauhotutaan molemmat makkariin 21-22, mä yleensä luen tai pörrään täällä foorumilla :computer005 , nauretaan rinselille ku se meuhkaa :love017, käyn vessassa pari kertaa ja nukahdan 23-00 :sleep011
Yöllä herään nykyään vessaan kerran (aamulla sinne saaki juosta sit pää kolmantena jalkana :laughing001) muuten jos herään yöllä ni siihen ku vaihdan asentoon ja mahaa samalla repäsee...
Aamulla herään 06-09 :p

Se meni lopulta ohi aamuyöllä, pitää ny seurata jos muuttuu samanlaiseksi niin pitää sit mennä mut meillä on vaan niin puosta ku täällä pitää mennä tk:hon

Mulla on nyt öisin sitä et jos herään nii en saa unta enää millään >.< edellisenä yönä heräsin 4 ja eipä tullu enää unta.. Nyt heräsin joskus 5-6 väliin ja ei tullu unta taaskaan.. Ja sit alkaa mahassaki semmonen mellastus yleensä et ei senkää takia saa unta, vaikka se ei sinällään kipeetä tee. Vessassa ei juuri tartte vieläkää rampata, mut tää unettomuus tympii. Ja ei kehtaa yleesä nousta tuoho aikaa touhottaa mitään vielä ku esikoinen heräis aika varmasti saman tien vaikka omassa huoneessaan nukkuuki (sillä on joku sisäinen äiti-on-heränny-kello x) ja sit pitäiski alottaa se viihdytys-show eikä tulis kotihommista tms. Mitään...

Takaisin