oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä meinasin kans viime viikolla ostaa imetysliivit, mut jätin just ton takia ostamatta ku tietää et tissit kasvaa vielä... onneks en ostanu :)

Minä yritän olla ostamatta loppuun saakka. Yhdet on pakko hankkia, mutta ne on aina jääneet pieniksi kun maito on kunnolla noussut rintoihin.
Tiada, pidä pieneksi jääneet tallessa→ Saatat tarvita niitä vielä. Itsellä ainakin imetysliivin koko on pienentynyt imetyksen loppua kohden samoin siihen aikaan kun olen ottanut rintamaidon lisäksi soseruuat.

Ostin joskus rv13 venyvät imetysliivit kun myyjä sanoi, että noin 4 kuppikokoa ylöspäin voi käyttää.. Noh nyt on joku 2 kuppikokoa kasvanu rinnat ja hyvin mahtuu päälle, enkä epäile ettei mahtuisi vielä seuraavan kasvupyrähdyksen jälkeen..

Lantio on tainnut löystyä, kun ihan järkyttäviä kipuja lantion/alaselän alueella. Makuulla, istuessa ja seisoessa. Ei muuten paljon huvita mitään tehdä.

Mäkin ostin Lindexin pehmeät imetysliivit kun kaarituet painaa, pakkauksen mukaan mun koko olisi ollut S mutta onneksi kokeilin, L on nippanappa sopiva! :eek: Mullahan ei edes oo isot tissit eikä ne vielä ole paisuneet kun ympärysmitan osalta... Tarvii varmaan panostaa ihan "oikeisiin" imetysliiveihin kunhan sen aika tulee...

Mulla on tissit palautuneet lähes omiin mittoihin. Turvotus kai poistunut. Mahtuu omat liivit päälle taas; ympäryksen jätän vaan löysemmälle säädölle.

Ei oo tosiaan turvotuksesta tarvinnut tässä raskaudessa kärsiä toisin kuin esikoista odottaessa. Vihkisormuskin meinaa pudota sormesta. :eek:

Mulla varmaan vaikuttaa se, että viimeeks olin isoimmillani kesällä. Tosin vielähän tässä on muutama viikko aikaa turvota...

Ah mulla taas on alkanut turvotukset vaivaamaan parin viime viikon aikana... todella ärsyttävä tunne kun aamusta naama turvoksissa, lisäks turvotusta jaloissa ja käsissä. Neuvolassa pissa kuitenkin puhdas ja verenpainaat lähes entisissä lukemissa.
Tänään selkäkipeyty jo tossa aamupäivän aikana niin et nyt on tuskaa tehdä mitään... toivotaan et helpottais tytön päikkäreiden aikana et pystyy sit taas touhuamaan.
Mullakin on koko maha tollasen vaalean haituvan peitossa :)

Mulla muutui ekan raskauden jälkeen säärikarvat ihan vaaleista aka näkymättömistä mustiksi... edelleen ärsyttää tuo muutos mut eihän sille mitään voi. Ei voi enää lintsata sheivaamisesta...

Mahakarvat ja kaikki muutkin edelleen ihan vaaleita.. Ei taida väriä tulla. Säärikarvoissa jne ihan jees mut ois kiva et kulmakarvat erottus naamasta ilman värin lisäämistä :D

Mulla oli vasta nyt ekan kerran tuota turvotusta ja sekin varmaan johtui 9 tunnin työvuorosta. Kasvot on vaan kapeemmat kuin ennen raskautta. Voi kun pysyisikin poissa! On tässä jo kestäminen muutenkin. Eilen olin niin väsynyt (+kiukkunen), että jo oli koko maailma paha paikka! Piti jo isimiehellekin ärhennellä enkä edes viereen ottanut :eek:
Onneks tämä on sille tuttua... Toi mulle berliininmunkkia tänään ja minä sain selitettyä eiliset äksyilyt sillä, että minulla on mahassa vihainen vauva.... Joo, tuskin meni läpi, mutta tämä möhis sai pitää kasvonsa tämän kerran...

Mulla kans vaaleeta haituvaa maha täynnä ja ne törröttää ihan pystyssä :) Mutta rinnat eikä rinnanympärys ole kyllä takasin päin ainakaan muuttuneet. Kuitenkin parit ostamani imetysrintsikat kyllä menee edelleen, mutta raskautta edeltäneistä mitoista ollaan kyllä kaukana. Haluaisin kans ostaa kaarituettomat pehmeät imetysrintsikat, mutta näihin järkäleisiin istuvia en oo viel löytänut. Tuntuu ettei ne tue tarpeeksi ja on epämukavat.

Ja turvotus on kans vaan pahentunut, mutta ei sitä viel muut huomaa. Sormet ja varpaat vaan ihan pökkelöt välillä. Esikoista odotellaan ja äidilläni ainakin ollut sama.

Menin sit aamulla juokseen metroon kun olin myöhäs asiakastapaamisesta, ihan muutaman askeleen juoksin .. Reväytin jonku lihaksen häpyluun yläpuolella enkä koko päivänä oo pystyny kävelee kunnolla. oma vika silti, en tajunnut et oon näin herkkä .. Piti ihan soittaa neuvontaan kun pelästyin et mitä tapahtu. Kun istuu normaalisti tai makaa niin kipua ei tunnu mut auta armias kun yrittää kävellä onneks pienellä silti kaikki hyvin.. Eilen tuli 32 vkoa täyteen..

Tänään tuli maha tosi kipeeks ku söin kaks leipää ja maitolasin... ja mahakipu ku hellitti ni alko supistaa ihan sairaasti, onneks meni äkkiä ohi :smiley-ashamed004
Ei tienny miten päin olla, ois voinu vaa kieriä lattialla, mut eihän sellanen onnistu tän mahan kans :laughing005
Meinas säikäyttää miestäki ku ikinä vielä tuollasta kipua ollu... :schoked025

Minä meinasin liukastua/kaatua perjantai-iltana töistä lähtiessä. Jalka lähti luisuun, mutta sain pidettyä itseni pystyssä. Tunsin kans tuommosta Nelen kuvailemaa kipua. Se on nyt onneksi hävinnyt, mutta tuntuu herkästi kipeytyvän uudestaan. Kävelkää varovasti!

Neuvonnassa käskettiin panadolia syömään, päivässä 3 x 1000mg jos kovin särkee. Huominen menee etätöissä. Esikoinen on kohta 5v, en muista et tälläsii vaivoja olis silloin ollut.. Tai sit tajusin vaan ottaa rennommin ikäkin tietty tekee!

Takaisin