oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli huimat viis viikkoa pahoinvointi poissa, nyt se on palannut kuvioihin... Jeejee.

Joo, kattelin just et viimeeks oon laatannu joskus rv17 eli olihan täs sit 10 vko väliä. Tosin pahoinvointia oli kyl ehkä rv20 asti ja nyt taas jostain rv 26-27 alkaen ..

Teetu, mitä mieltä lääkäri oli vatsakivuista, onko sen verran iso juttu että saikulle kantsis jäädä vai voiko halutessaan vaan kärsiä?

Vauvako, se selkäkipuun yhdistyvä vatsan kovuus jäi nyt taka-alalle, kun nyt on supistellu niin paljon ilman töitäkin. Lähtökohta oli se miltä itsestä tuntuu, ja jos ei pysty olemaan, niin uudelleen lääkäriin.

Nojoo, tota mäkin oon noudattanut :) Vielä toistaiseksi pystyn kyllä olemaan, mitä nyt välillä kivistää jos ei muista pitää taukoja.

Tuli kyllä joku ihme hormoni kilahdus :o yritin värkätä kehtoon patjaa mut hermohan siinä meni ennenku alkuunkaa pääsin.. siitä sit pimiään huoneeseen märyämään yksinään :D en tiiä ees miks hermostuin mut enpä muista millo viimeks olis samanlaista kohtausta saanu :D äske jo onneks isännän kans naurettiin asialle, seki tuntee mut nii hyvin että anto olla onneks vaa rauhassa kunnes rauhotuin :)

Ja kaikenlisäks siinä kiukuspäissään tuli nähtävästi ampastua lattialta seisomaan sen verra äkkiä että sängystä ylös nousu oli melkosta taiteilua ku jalkoja ei kärsiny liikuttaa ja jokainen kävely askel itkua pidätellen.. hieman nuo liitoskivut taas pahempana :/ kestääköhän ne loppuun saakka? :o

Masc: voisko olla kalkki tai kalsium, mitä kaipaat? Niitä sais ihan purkissa, niin ei mee hampaat :D

Esikoinen2015: toivon sulle helpompaa aikaa pian ♡

Mulle oli nyt ekat tuommoset kilahukset :D oli kyllä olo niinku ei olis todellakaa oma ittesä ja sit ne hirveet märyt päälle :D voi sitä pientä ihmistä ketuttaa :D

Siis ei oo totta!! Taas ruokailun jälkeen kauhee tuska hiki ja alavatsa oli kipee kunnes menin vessaan! Oonkohan syönny jotain semmost mikä ei sovi mun mahalle?

Onko sulla mitään ummetusta vai vastaavaa? Voisko johtua semmosesta, että vanhan tavaran pitää päästä ulos kun tulee uutta sissään, tai jotain?

Veikkaan et oon nyt syönny liian nopee rautalääkkeen otosta ja siks maha temppuilee,koska oon syönny maitotuotteita,mut soitin neuvolaan ja käski ottaa rauhallisesti ja välttää nyt maito tuotteita keskiviikkoon saakka ku mul on lääkäri :)

Onkohan nää nyt niitä supistuksia vai jotain mahanpuruja? Vatsan yläosaan kivistää mutta ei oo mitään hetkellistä vaan tuntuu pitkään ahdistavalta ja hetkeks vähän lievenee. Jatkunut nyt jo toista tuntia. Kävely bussipysäkiltä oli niin hidasta et mummotkin olis menny ku pikajunat ohi.

Toivottavasti ei ainakaan raskausmyrkytystä (yhtenä oireena ylävatsakipu), ehkä närästystä? Mua taas on tänään vaivannu pistelevä "kipu" navan kohdilla. Johtuukohan liiasta suklaasta vai mitä tää on?

Nyt tunnen itteni idiootiksi: tää pitkään iltaisin tullut olo, että ruoka ei mahdu mahaan vaan jää ruokatorveen, on sit vissiin närästystä :D Ainakin Rennie auttaa. No mut mistä voi tietää, jos ei oo ikinä ollut? :D

Takaisin