Janna, en kyllä muista kun meillä ei oo ollut tuollaisia epidemioita koskaan mun päikkyuran aikana. Mutta hämärä käsitys on kuivaneista näpyistä.
Mä nyt muutenkaan en muista märkäruven hoito-ohjeita tarkkaan, ja mulla saattaa olla ihan eri ohjeistukset mielessä mitä ne normaalisti on, koska normaalista perheestä ihan ei ollut kyse vaan oli siellä kaikkea muutakin pientä vialla, tää märkärupiasia oli vaan piste iin päällä ja kierre oli kestänyt todella kauan ja mikään kokeiltu juttu ei ollut auttanut. Että älkää nyt ottako mun sanomisia aivan faktana. Mutta siis ihan kaupunki oli tilannut kotiinkin siivoojan ja ohjeistus aivan kaiken pesusta ja desinfioinnista oli jne jne jne, ettei sekään nyt ihan tuulesta temmattua tainnut kuitenkaan olla. Ehkä vaan aikamoista liioittelua, koska kierre tosiaan ei katkennut ei sitten millään. Mutta sitähän siis ylläpiti lasten sukulainen joka sairasti sitä itsekin ja tietty hoiti lapsia ja hali ja kaikkea, niin kyllähän se tarttuu takas aina kun on päässyt paremmaksi. Tai näin oletamme jälkikäteen ajateltuna.