oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihan kaamee päivä takana. Koko päivän supistellut ja selkä, kyljet, lonkat ja alapää sen takia arkoina. Oon ollut osi väsy ja vaan olla möllöttänyt. Ja ihan kuin noi "pikkuvaivat" ei ois tarpeeks, niin nyt on sit viimeset 2 tuntia ollu sydämessä jokin rytmihäiriön poikanen. Täytyy lähtee sairaalaan, jos olo muuttuu ikäväks. Eteisvärinää on ollu ennenkin, joten sitä tässä nyt vähän epäilen. Mutta katellaan.

Voi minni :( iiiiso sympatiahalaus sinne ja tsemppiä tuuhan kertomaan paraniko olo vai pitikö mennä sairaalaan.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä hakisin saikkua ihan millä tahansa syyllä, jos mun päivät menis istumisesta tommoseks. Valehtelisin vaikka.
Ei se oo ihmisten hommaa, että kituutetaan töissä ja sit kun pääsee kotiin, ei pysty mihinkään muuhun kuin potemaan. Se on vain työ!

Mä oon toistaiseksi pystynyt istumaan ilman ongelmia satulatuolilla ja mun ainoo vaikeuteni töissä on motivaation puute. Voin vaan kuvitella kuinka väsyneitä te olette, kun mua väsyttää koko ajan ilman ongelmiakin!

En osaa sanoa, mistä mahtaa johtua. Torstaista saakka ollyt ajoittain kipua vasemmalla alavatsalla ja nivusessa kävellessä. Ekaks aattelin et A on kammennu ittensä semmoseen paikkaan, mihin se ei oikeasti mahdu. Kuitenkin eilen ja tänään on joutunu ottaa kipulääkettäkin ku nivusen vihlasun jälkeen tulee vas.puoleista menkkakipua, joka tuntuu selässäkin. Ihan turha sillon yrittää kävellä tai tehdä muutakaan. Mahtaako olla liitoskipuja? Eihän nää nyt voi olla supistuksia kun tuntuu vaan toisella puolella, eihän?

Sanna, supistukset voi olla myös toispuoleisia. Epäilisin, että on supistus kyseessä, kun tuntuu selässäkin ja tekee sen verran kipeää, ettei pysty liikkumaan. Voi toki olla myös liitoskipuja, mutta otappa nyt rauhallisesti ihan siltä varalta, että ovat kipeitä suppareita :) Kauanko tuo "kohtaus" on yleensä kestänyt? Liitoskivut oman kokemukseni mukaan loppuvat nopeasti. Vihlaisee hetken aikaa ja sitten loppuvat kuin seinään. Supistus taas voi jatkua pidempään ja olla aaltomainen (ensin voimistuu, sitten laantuu ja taas voimistuu).

Vauvako, kuulostaa niin samalle kuin minulla! Ja minullakin 1,5kk vielä töitä ennen äitiyslomaa. Meillä oli pe työpaikan pikkujoulut normityöpäivän päälle, ja niistä kärsin koko viikonlopun. Eilen tosiaan supisteli koko päivän levossakin.

Katotaan, mitä neuvolassa sanotaan. Tähän mennessä th on ollut hyvin ymmärtäväinen, mutta silloin itse oon ollu vahvasti sitä mieltä, että jaksan kyllä. Meillä saa olla 3 päivää saikulla omalla ilmoituksella, mutta siihenkään ei kantti nyt riitä, ellei joku käske..

Vinkiksi teille jotka kärsitte levottomista ja puutuvista jaloista yöllä!! Sain neuvolasta hyviä vinkkejä :p
Sängyn petarin/lakanan alle pyyhe rullalle (ite laitoin pyyhkeen + sohvatyynyn) pohkeiden kohdalle ja sit villa säärystimet jalkaan, mulla on vielä sellanen "patukka tyyny" polvien välissä.
Ei oo ollu näiden laiton jälkeen minkäänlaisia jalka oireita vaan saanu yöt nukkua niiden puolesta rauhassa :) Päivisin pidän tukisukkia jalassa.
Vielä ku pääsis eroon tosta rannekivusta... :mad: Aamulla oikea ranne niin kipeä ettei tahdo pystyä kahvipannua nostamaan :eek:
Koitin nukkua rannetuki kädessä, mut oli se niin ahistava ettei nukkumisesta tullu yhtää mitää... Vois kokeilla vielä sillee et pitää rannetukea illalla jonku aikaa kädessä ennen nukkumaan menoa ku ei kerta nukkuminen sen kanssa onnistu :3some

Muokattu viimeksi:
Ihan minuuteista puhutaan ettei sen kauempaa. Aaltomaista jomottavaa menkkakipua enimmäkseen. Levossakin noita tulee kyllä mut saattaa olla vaan yks isompi per päivä ja muutama pienempi. Onneks lääkäri määräs mut nyt saikulle äitiyslomaan saakka. Täytyy ny vähän seurata jos nää onki supistuksia.

En oo siihen sillon kiinnittäny paljon huomiota, kun on se ajoittain muutenki. Riippuen siitä mitä tekee. Esim.koiran kanssa lenkillä saattaa kovettua ilman kipuja.

Muoks: se vaan tässä ihmetyttää kun on vaan tuo vas.puoli...et voiko se aina olla vaan toisella puolella...

Muokattu viimeksi:
Mulla tuntuu supistukset melkein aina vain oikealla puolella. Kerran tainnu tuntua vaan vasemmalla. Liian reippaasti jos kävelen, niin alka supistamaan... Ei onneksi muuten.

Vauvako, kuulostaa niin samalle kuin minulla! Ja minullakin 1,5kk vielä töitä ennen äitiyslomaa. Meillä oli pe työpaikan pikkujoulut normityöpäivän päälle, ja niistä kärsin koko viikonlopun. Eilen tosiaan supisteli koko päivän levossakin.

Katotaan, mitä neuvolassa sanotaan. Tähän mennessä th on ollut hyvin ymmärtäväinen, mutta silloin itse oon ollu vahvasti sitä mieltä, että jaksan kyllä. Meillä saa olla 3 päivää saikulla omalla ilmoituksella, mutta siihenkään ei kantti nyt riitä, ellei joku käske..
Minä käsken! :D

Meidänkin terkka on tosi ymmärtäväinen ja käskee käyttää ite noita 3 päivää, liukumia tai hakea saikkua jos tuntuu, ettei jaksa. Ja me on puhuttu tosiaan vain mun väsymyksestä. Se varmaan määräis, jos mulla olis vielä jotain kipujakin.

Löysin tänään peiliin katsoessa pakaran ylä puolelta kasan raskausarpia! Ja pelkästään vasemman pakaran yllä, ei muualla. Tommosii max 5cm kokosia, ei onneks isompia. Mut niitä on paljon..

Mä ihastelin pitkään et kui hienoo ku ei oo viel tullu ja avot! Ne pukkas kaikki päälle yhdes yössä! :D Onneks ovat pieniä :)

Mulla ei oo "onneks" vielä tullu muualle ku vasemman jalan sisäreiteen sentin pitunen arpi ja seki näyttää haalenevan pois :eek: Ahkera rasvaus aamuin ja illoin on näköjään kannattanut :p

eiku nii ne tissit.... :sad001 on arpia täynnä :smiley-angry017

Muokattu viimeksi:
Ei tästä työnteosta tuu mitään :/ Jumalauta ku särkee selkään :/ oisin voinnu kuvitella et oisin pystyny olee töissä,mut karu totuus iski nyt iltäpäivästä :/ Supisteluja tullu ja selkää sattuu :/

Takaisin