oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä tässä miehelle totesin et nyt tuntuu et oon tyhmentyny niin paljon, et pitää hokee tätä mantraa itelle: hengitä sisään ja ulos ja toista :grin Samalla totesin et yks lisätoiminto tohon sekottais mut täysin.
Tänäänkin tulin kotiin ja olin purkavinani kauppa kassit, mut ei puolet oli pöydällä nätisti ollu odottamassa kun mies tuli kotiin ja mä ite sammuin sohvalle varmaan heti kun siihen pääsin.
Ja muutenkin kun ei vaan ajatus kulje kun väsyttää koko ajan ja viellä pitäis tätä jaksaa n.15 viikkoo.
Mä en kestä!

Se kun kesken unien kuulee paukutusta vessan ovelta ja tiedostaa, että kissa siellä paukuttaa kissanluukkua kun ovat taas onnistuneet rämppäämään sen lukkoon ja unisena ajattelee että "mä käyn avaamassa sen seuraalla mainostauolla sitten"..... Toivottavasti mä tajuan herätä vauvaa ees hoitamaan sitte.... :eek:

Mä heräsin ja totesin et mun alushousut on ihan märät ja sängyssä lammikko..ei haise miltään eikä oo minkään väristä.. Mitä vittua oon iha paniiikis..

Muokattu viimeksi:
Epäilivät lapsivettä tai si et oisin pissannu housuun,no siitähän se paniikki alko vast :/ sanoin et eihän se lapsivettä vielä voi olla ku oon viikol 25 vasta nii se vaan totes,et kyllä se vaan voi ja käski tarkkailla...

No just, ootko töihin menossa? Kun viime viikolla kävin lääkärillä, niin se sanoi, että jos epäilen lapsivettä tihkuvan/vuotavan niin heti soitto neuvolaan tai äitiyspolille, viikonloppuisin synnärille :eek:

Ai kauheeta. Tota mäkib pelkäsin sillon vän aikaa sit. Mutta mitä siinä nyt tarkkaillaan? Eikö se oo menoa synnärille jos lapsivesi menee? Ja mistä sen nyt sit tietää?

Soitin jorvin synnytys päivystykseen nii sieltä ne käski vaan tarkkailla tilannnetta..hyvä et pystyin enää nukkuu sen jälkee.. No neiti onneks liikkuu tavalliseen tapaansa :)

Ne käski laittaa siteen housuun ja jos se sidekki kastuu nii uudestaan soittoo,koska lapsi vettä tulis koko ajan..

Ok, no toi helpottava tieto. Toivottavasti oli jotain muuta sullakin. Hyvä että pikkuinen liikkuu normaalisti. Mietin vain että loppuuko sit liikkeet jos lapsivesi menee? Ja miten se lapsiveden tihkuminen, onko se sit vakavaa?

Hui, Tiada... Kuulostaa pelottavalta. Toivottavasti on kaikki hyvin kuitenkin. Tsemppiä!

Ilmeisesti ei äippäpolin mukaan kuitenkaan vaikuttanut vielä paniikin paikalta, kun käskivät vain seurata tilannetta toistaiseksi. Millaiset ohjeet sait?

Muoks.
Eip. mitään enää. Olitkin jo vastannut noista ohjeista...

Mä en ymmärrä,miks ne ei vaan voi tarkostaa sitä asiaa ku oon iha paniikissa en mä vielä haluu et se syntyy :/

Netist luin et jos lapsivedet menee ja lapsi liikkuu normaalisti nii voi rauhasssa olla kotona,mut tää tarkottaaki sitä et sillon ku se on täysaikanen eikä tää mun tapaus..

Takaisin