oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
me ei vielä tiedetä kumpi tulossa keskiviikkona ru. Mulla ei pelkkä vana vaan maha ympäriinsä täynnä karvaa, apinaa varmaa ootan :)

Mä jo aattelin kun ei tytöistä oo tämmöstä ollu. No joko tää on poika tai sitten todella karvanen neiti :grin

Jano, JANO, jano... Ja vaik juon ku sieni. Mihin se kaikki neste menee, kun ei se k.senakaan ulos kaikki tule...? O_O No joo, kyllähän tuo keskivartalo turpoaa iltaa kohden...sinne kerääntyy...

Tuolla perusteella on sit kolmas tyttö tulossa, kun ei ole tässäkään raskaudessa karvamahaa. Mut tiistain RUssa varmaan, toivon, selviää... :)

Tukkoisuutta on, mulla todettiin poskiontelontulehdus ja keuhkoputkentulehdus :sad001 Onneksi sain antibiootit ja vielä Buventolin avaamaan hengitystä, kun jouduin käydä uudestaan yskän takia lääkärissä. Tätä on nyt jatkunut jo kaksi viikkoa, pikkuhiljaa vois alkaa helpottaa.

Mulla oli tota tukan lähtöä alkuraskaudessa, mut onneks se hävis. Mitä lie sitten oli...
Nenä on koko ajan tukossa täälläkin ja kuiva myös.
Täällä myös karvaa on alkanut kasvaa mahassa :D Toki se on vaaleaa mutta tosi pitkää. Ja tosiaan kaksi poikaa meille tulossa.

Mä sain just rautalääkkeet ja niissä tais lukea et hiusten lähtö olis yks raudanpuutteen oire. Kannatraa siis tsekkauttaa hemoglobiiniarvot. Tukkoisuudesta: mulla toisaalta limakalvot kuivuu ja toisaalta tulee juoksevaa limaa ja silmätkin vuotaa samalla. Koko raskauden ajan limaa pitää sylkeä aamuisin ja välillä niistäessä tulee myös verta. Mitälie allergiaa kun eilen raavin käsivarretkin verille.

Mulla oli viimesimmässä raskaudessa karvainen maha! Ja mahan muodon perusteella mulle povattiinkin poikaa, mutta.... Syntyi pieni mustatukkainen tyttö, hiukset oli tosiaan pitkät ja mustat! Selkä, jalat ja kädet oli täynnään valkoista karvaa:) Nyt tää tyttö on siis 10-v ja hiukset on pitkät paksut ja vaaleat niinko elovena-paketissa. Selästä erottaa vielä ohutta nukkaa, mutta nuo käsikarvat ei oo kadonneet mihinkään.... Onneksi ovat ees vaaleet, mutta sitäkin ohuemmat ja pidemmät:eek: Tyttö ei kyllä ite niitä edes huomaa!
Muuten on aika poikamainen muutenkin. Ei oo ollut kiinnostunut "tyttöjen leluista" vaan kaukoputket,autot ja tekniikkalegot kiinnostaa:wink Oli aika pieni kun kieltäytyi Hello Kitystä ja on aina kiipeillyt ja satuttanut itseään kuin pahinkin rämäpää poika:grin

Happy79: Ihan kuin oisin omasta 9-vuotiaasta lukenut vain sillä erotuksella, että meidän tytön pitkä ja paksu tukka on edelleen tosi tumma. Syntyessä tytöllä oli pään täydeltä musta tukkaa ja ihan karvaiset olkapäät ja selkä. :grin

Selkärangan päällä menee edelleen karvainen vana. Samoin kunnon säärikarvat on neiti itselleen kasvattanut. Onneksi ei tyttö itse eikä kukaan muukaan tuosta runsaan puoleisesta karvoituksesta ole koskaan mitään muuta kommentoinut, kuin ihastellut upeaa hiuspehkoa.

Meidänkin tyttö on aina ollut kiinnostunut tekniikka- ja rakenteluleluista. Myös kaikenlaiset merirosvo- ja monsterijutut ovat olleet suosikkeja jo vuosia. Yksi tärkeimmistä esineistä on papalta, eli mun isältä, 6-vuotislahjaksi saatu puukko.

Saas nähä Samsam millasia isosiskoja tämmösistä tytöistä tulee... Saattaa olla, että ne seikkailut ja vaarapaikkojen esittely tulee ennen hoivaa ja huolenpitoo:rolleyes::)

Täällä ei ole ylimääräistä karvankasvua havaittavissa missään päin kehoa, mutta poikaa on silti lupailtu.

Onko muilla ihan järjetöntä käsien puutumista? Ei meinaa tulla syömisestä, meikkaamisesta eikä hiustenlaitosta enää mitään. Yöt on kyllä vielä pahempia, monta kertaa yössä herää kädet aivan tönkköinä :confused:

Takaisin