oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on kanssa hengenahdistusta, mutta toistaseks pistäny viä astman piikkiin. Pitää varmaan alkaa tunnustaa et se on tuo kohtu mikä painaa jo sitäkin :) Samoin mun mahalaukkuni on varmaan pienentyny, kun pysty syömään kunnolla kun on jo täys já ahistava olo. Tai sitten kohtu painaa juurikin sopivasti siihenkin :)

noniin menin sit kaatumaan mäessä persuuksilleni ja nyt on sit häpyluunalue kipeä niin levossa kuin liikkeessäkin. Pitää todella toivoa et väliaikaista tai tulee todella vmäinen loppuraskaus ton taaperon kanssa :mad:

Ruppuruusa, auts! Toivottavasti ei oo kipee pitkään. Panadolia voit ottaa turvallisesti sen 1g x 3 päivässä jos se helpottais

Mju sama täällä, paitsi normaalit vilukissaoireet taas tähän aikaan vuodesta. Kauhee puuskutus pienestäkin ponnistuksesta.
Ja niinushkan kanssa: etenkin töitten jälkeen kun syö, tuntuu, että maha on niin täynnä, että ruokaa on kurkkuun asti.

Onko teillä muilla ollut vielä nenän tukkoisuutta/ nuhaisuutta? Itse olen kärsinyt siitä jo yli kuukauden ajan... En tiedä johtuuko tämä rakaudesta vai muutosta tähän uuteen kämppään. Aamuisin nenä on aivan tukossa, päivisin helpottaa kun touhuaa jotain mutta illalla ennen nukkumaan menoa nenä tuppaa menemään taas tukkoon. Nuhaisuus voi toki johtua remonttipölystä, jota täällä edelleen varmasti on kun keittiötä on pitkä tovi tehty tässä samalla kun ollaan täällä asuttu...Vaiva on vaan todella ärsyttävä näin pitkään olleena :/

joo mullakin on nokka tukossa, erityisesti iltaisin huomaan nukkumaan mennessä ettei meinaa ilma kulkea :/ Kyllähän raskaus voi noita limakalvoja turvottaa joten itsellä oon ainakin raskauden piikkiin laittanu tai sit pyyhin pölyjä liian harvoin :)

Mulla nenä vuoroin vuotaa ja vuoroin on niin kuiva, että tuntuu kuin joku ois katanut sinne hiekkaa.

MadH: Noista mun punaisiata jäljistä... En oo mitään tuotteitakaan vaihtanut. On kyllä kummaa. Pitänee seurailla tilannetta ja kysellä sitten vaikka neuvolasta, että onkohan tää nyt ihan normaalia, jos noita ilmestyy enemmänkin.

Minullakin varsinkin aamuisin nenä vuotaa ja niistän usein veristä:/ Tai tukossa on nyt vielä, mutta aina aamuisin aukeaa. Alkoi kyllä nyt kelien kylmettyä ja lenkillä usein tuntuu ns. viima nenässä, mitä flunssan alussa tuntuu. Saas nähhä tuleeko kunnon lenssu vai onko vaan oire..

Mulla ihan kauheeta tää nenän tukkosuus. Ja pelkästään vasen puoli. On niin turvoksissa että tunnen sen koko ajan, ja silmä vuotaa koko ajan. Siis vasen silmä. Ja koko ajan kutittaa ja aivastuttaa. Parempi hengittää suun kautta, ni pysyy jotenkin ihmisen näkösenä. Muut kattoo et mitä mä alan kyynelehtii kesken puhumisen, onko vähän hormoonit villinä vai muuten vaan päässä vikaa... :D en mä tiedä, kai se on pakko lääkäriin taas soittaa.

Maarit, nokka tukossa täälläkin, niistämässä saa olla jatkuvasti ja plussasta asti mul tätä ollu /:

Samsam, aika jännää.. Joo seuraa ja kysele sit neuvolasta. Vaikee sanoo ite mitään ku ei oo nähnyt niitä ja en mää mikkää lääkäri kuitenkaan ole :)

Irtooko muilla hiukset päästä? Ikinä ei oo aikasemmin ollu tällästä. Varsinki suihkussa kämmenet ihan mustana hiuksista ja samantien lattiakaivo tukossa :( Minä luulin että raskausaikana just hiusten tippuminen loppuu johtuen hormoneista ja pyh! Tää menee balansissa kun enää ei taivukaan siistimään alakertaa niinku ennen niin alakerta rehottaa ja karvotus häviää yläpäästä.. :p

Meikäläisellä rehottaa ihan kerrokseen katsomatta; niin kyllä yleensäkin, mutta nyt vielä normaaliakin enemmän. Ruohonleikkuri pitää varmaan hommata. Kai se meidän pikku Kungfu-pandan karvoitus pukkaa jo äidistäkin läpi... :grin

Nokka tukossa mullakin, kesäkuun alusta asti vaivannut. Järkky nasaaliääni lähes koko ajan :D Aina ei meinaa huumori riittää ku koko ajan saa olla niistämässä eikä sekään auta, tuntuu et vaan pahentaa. Joskus täytyy nasolinia laittaa illalla et saa nukuttua...

Äipsä, kyllä mullakin tukkaa lähtee varsin runsaasti. Varsinkin alkuraskauden aikana mutta uskoisin kaljuuntuvani ennen kuin tää vauva syntyy. Täytyy varmaan hankkia peruukki niin näyttää sit hyvältä sairaalassa otetuissa valokuvissa ;-)

Äipsä ja knyttet mulla kans hius kato menossa. Harjatessakin harja aivan täynnä hiuksia :(

Tiada ja Pikku_Myy85 olikos teillä jo tieto kumpaa ootatte? Mulla nyt vasta tässä raskaudessa alkanu maha kasvaa karvaa. Ja eihän se muuten haittaa, mutta kun ne on mustia haivenia ja menee semmonen vana vaan navasta alaspäin.

Alkaa olla alaselkä aivan jumissa enkä meinaa taipua enää yhtään. Kun nyt pystyis töissä olemaan mahdollisimman pitkään. On vaan aika tuskaista istua kassalla paikoillaan koko päivä ja kauaa ei seistäkään jaksa.

Takaisin