oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko Cuviolla mahakipu hellittäny? Mulla kans tulee kipuja rasituksessa ja Huom. rasitun nykyään paljon vähemmästä kuin ennen. Eli pitäs osata ottaa paljon rennommin!

Mutta voi itku mulla menee hermo omaan oloon, tää anemia yhdistettynä matalaan verenpaineeseen on killeri yhdistelmä! Ottasin ennemmin vaikka ne peräpukamat:sad001
Tänään olin vähällä pyörtyä töissä, just sain tuolin pyllyni alle mutta pitkään meni ennen kun olo koheni. Melkein jo lähin kotiin. Oli kyllä 9 päivän putki töitä ja koulua peräkkäin:confused: Huomenna on vapaa ja sen mä makaan!!!

Cuvio90, mulla kans on tuota kipua ollut alamahassa nyt kohta kaks viikkoa (aikasemmin kirjotin siitä jo) kävin lääkärissä ja teki sisätutkimuksen yms ja totes että vauva tosi alhaalla. Määräs sitte nostelu ja siivous kiellon ja heti takas jos tulee selkä kipeäksi tai kipu pahenee. Nyt alkanu vähän helpottaan ei oo kokoajan niin kipeä jos muistaa ottaa rauhassa 11kk taaperon kanssa se on vaan välillä hankalaa :)
Sulla muuten aikalailla samoihin aikoihin laskettu aika ;) mulla viikkoja on nyt 21+3 :)

happy79, mulla kans paineet tosi alhaalla ja hemoglobiini kans.. Oli jo edellisessä raskaudessa ja sillo lähti jalat pari kertaa alta. Nyt oon oppinu jo istumaan alas oikeaan aikaan jos alkaa vähäkään tuntua mut ei kyllä ole kiva! Missää ei voi käydä kun et voi kävellä ilman että pitäs istua välillä... Viime viikolla käytii kirpparilla kun kerranki miehen kanssa kaksistaan päästiin mut meni vähän maku kun silmissä pimeni kokoajan ja piti istua jonnekki nurkkaan ettei taju lähe :(

Mulle sanottiin viimeks neuvolassa, että pitäis liilkkua enemmän mutta kyllä loppuu liikkuminen kun sattuu alavatsaan jo pelkkä reippaampi kävely. Sellaista tuikkimista ja tuntuu että kohtu kiristyy niinku joku sen nyrkkiin puristais aina eri kohdista. Siltäkö ne supistukset sitte tuntuu vai mitä ihmeen kipuja lie? Ens viikolla onneks neuvola niin pääsen kysymään mitä tää on.

mulla on kans jotain ihme pistoja ja saattaa kiristyä monta kertaa päivässä iltaa kohti useammin... Pitäis varmaa muistaa ottaa neuvolassa puheeks...?

sunnuntaina meinasin pyörtyä kaupassa ja illasta oli mahakipeä ja supistikin tuntuvasti. :/ lauantaina tuli siivottua ja siirreltyä huonekaluja ja sitten vielä olin liikenteessä iltapäivästä myöhäiseen iltaan tais olla vähän liikaa menoja iýhdelle päivälle... mieskin sano et pitäis vissiin ottaa jo vähän iisimmin.

Tääl on selkä jo todella kovilla (muutenkin kipeytyy helposti), kun kuppikoko kasvanut nii reippaasti. Eilen ostin 70J/H imetysliivit kun ei muualta kuin äippäkaupoista enää löydy. Myyjät lohdutti että jos nopee kasvaa alussa nii voi olla ettei enää lopussa paisu niin hurjaa tahtia. Toivotaan et tää pullataikina ois tässä :E

Joo mä kans kävin changen (vai mikä se liivikauppa) imetysliivejä koittamassa ja paras oli 75 i tai h, no en ostanu viel kun olin niin järkyttyny :D (normisti 75C tai D) Mutta heidän myyjä kyl sano et heillä yleensä pienempi rinnanympärys ja isompi kuppikoko kuin muualla.

Joo sielt just ostin,mut kaupan liiveis ei mitään toivoo et mahtuis ja on se hyvä ku ne liivit maksaa semmoset melkee 100€ :D ite ostin alennuksesta ja siltiki makso 30€..

Mulla mahtuu vanhat rindet viel justjust päälle hyvin :D Tosin nää on olluki tosi väljät ja vissii vähän kärsiny ja venähtäny.

Mulla ei tuo rintavarustus ollu älytön lähtötilanteessa, mutta toki siitä jonkun verran paisunut. Kyllä on ollu kaarituettomat liivit aivan ihanat (vaikka muistan kyllä nuorena kuinka ajattelin, et sit ku alkaa pitää tuettomia liivejä on tosi vanha ja raihnainen...)

Onneks täällä muillakin jotain kipuja ja vaikeuksia! Meillä töissä yhtä aikaa useampi raskaana ja mä oon meistä ainoa joka joutunu saikuttaan ja töissä huilailemaan kipujen takia niin tuntuu ihan nololta Ja jotenkin tuntuu että loppuraskaudesta ei tuu varmaan oleen ainakaan yhtään helpompaa..

Onneks on kivut hellittäny kun ottanu ihan rauhassa. Tais vaan olla kasvukipuja. Löysin kirpparilta kotidopplerin ja sillä ollaan nyt iltasin pikkusta kuunneltu. Koukuttava laite ;) nyt vaan tullut ihan kamala turvotus ja jalkoja pakottaa.:mad:

Takaisin