oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En tiennyt olisiko MadHin oksennukselle pitänyt painaa tykkää-nappia vai sympatiaa kun olisin halunnut painaa molempia, joten saat nyt tyytyä tykkäykseen. :grin Mä jotenkin kierolla tavalla odotan sitä pahoinvointia ja ehkä myös oksennustakin, tietäisipähän ainakin että olisi kunnolla raskausoireita joten ehkä "enemmän raskaanakin" kun oireettomana. Vaikka onhan oksentaminen nyt ihan kamalaa!

Mulla ei oo oikein myöskään hirveesti oireita, muuta kuin väsymys joka iskee aivan puun takaa.

Niin ja turvotus + mahakipu + huono olo. Tuotakin on lähinnä iltaisin. Silloin. Ei tee mieli oikein syödä mut helpottaa huono olo ja kipu kun jotain syö.

Joo ja hajut... Tosi kiva olla töissä hoitoalalla kun heti saa olla yksin kakomassa vessassa :/

Menispä vaan tää eka kolmannes ohi mahdollisimman pian :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Älä Elya, hyvä ihminen mitään pahaa oloa kaipaa. Tämä on kamalaa!! Mitään ei saa syötyä, koko ajan heikottaa ja mitä erikoisemmista asioista meinaa lentää laatta. Ja mä vielä kammoan sitä oksentamista niin, että varmasti pahennan oloani ihan sillä, että yritän välttää niitä tilanteita missä tulee oksennus. Esim. tänään kun kerran kiltisti sitten oksensin niin helpottihan se hetkeksi, loppupäivän olenkin sitten pidätellyt ja ollut lähes syömättä, hirveä olohan siitä seuraa. Esikoisesta vähän ellotti välillä mutta tähän verrattuna sanoisin, että ei se mitään pahoinvointia ollut, silloinkin kuitenkin olin ihan selkeästi raskaana, söin kuin hevonen ja muita oireita oli. Jos vaan säästytte pahoinvoinnilta niin olkaa onnellisia! Tai ainakin jos ruokahalu säilyy. Tämä on kyllä niin erilainen alkuraskaus kuin edellinen, että en edes tajunnut, että se voisi olla näin kamalaa, ja kun tämä voisi varmaan olla kamalampaakin ;) Muita oireita: vilu, väsymys, kipeät tissit, yöpissahätä. Mutta paha olo kyllä peittoaa kaikki muut. Ja mieli on myös maassa koska on huono olo niin on vähän pinna kireällä ja pessimisti täällä pelkää että koko raskaus on tuskaa ja sitten syntyy koliikkilapsi.. Tukka on muuten myös rasvoittunut ennätystahtia, damn. Finnejäkin on. Ja maha turvottaa älyttömästi, miten voi olla kun ei saa syötyäkään mitään :D Ja rautakin maistuu suussa, ällöttävää. Hehku on siis kaukana ;)

Finnit! Esikosta ei tullut koko raskausaikana yhtään finniä ja nyt näppyjä tulee vähän väliä... Onkohan mahassa toista sukupuolta?;)

Mulla kans öklö olo ollu nyt muuraman päivän. Sunnuntainakin kun lähettiin mökiltä tuli kauhee nälkä ja sit ravintolan listalta ei olis kuitenkaan tehny mitään mieli. Lohikeittoon lopulta päädyin, vaikka heti tilattuani alko enemmän tehä mieli pizzaa. No en oo kyl ikinä niin vähää ravintolassa kyenny syömään. Just ja just sain lohen palat noukittua mutta rasvanen liemi öklötti sen verran että näytti siltä kuin lautanen ei olis yhtään tyhjentyny. Tänään taas kamala pääkipu ja huono olo. Laatta mulla ei kuitenkaan normaalistikaan kauheen helpolla lennä. Ja vilutellu on aina välillä kunnes taas kuuma ja välillä nenä ihan tukos ja sit taas ei mitään. En tiiä oonko jonkun flussankin hankkinu kun väsyttääkin koko ajan, mutta tätä nyt kestänyt jo muutaman päivän.

Mulla on kans se kestoäklötys päällä. Koko ajan tuntuu kuin ois kevyt krapula eikä tee mieli syyvä ja toisella hetkellä taas on nälkä.
Mieliteoista ei vielä saa selvää, äklöoloon helpottaa sopivassa suhteessa suolanen ja hedelmät.
Ärsyttää vaan kun ei tiedä lentääkö yrjö oikeesti ja millon pitäis tajuta lähtee vessaan, tähän asti kun se on vaan semmosta piinaavaa oksennuskurkussa oloa, yök.

Vilunväreitäkin on vielä tullut, semmosia ihan puskista ja tuntuu ku olis pakkastuuli menny kehon läpi. Lisäks kumartaessa maha tuntuu turvonneelta.

Jotkin hajut on myös olleet huumaavia, tänään viimeksi chilileipä ja pepsimax maistuu jotenki tunkkaselta, ei yhtään niin hyvältä kuin yleensä.

Aika samaan tapaan on oireita kuitenkin kuin kakkosen kanssa, pienillä eroilla kutenkin eikä vielä saa selvää kumpi tulossa. Mulla kaksi aiempaa oli niin erilaiset että tiesin kumpaa odotin, jännä nähdä osunko nyt oikeaan.

Miten ihmeessä tämän ympärivuorokautisen etovan olon ja pienen huimauksen kanssa jaksaa tehdä töitä. :confused: Tänään pitkästä aikaa töissä ja tuntu aika mahdottomalta. Mitenkäs teillä muilla sujuu työnteko?

No eihän se suju onneksi tietotyössä voi tehdä etätöitä.. Kun olo on todella huono

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

MIISA-MIINA samma här!!! Juhannuksesta asti on jäänyt kestokrapula päälle ja tänä aamuna mustikkakeitto päätti tulla ylös. Minulla myös oireina tuo huippaaminen. :sad001 Inhottavaa töissä hippuloida portaissa kun tuntuu, että välillä päässä heittää. Saas nähdä miten pärjään koko päivän täällä töissä tietokoneen ääressä tämän krapulani kanssa. :confused: Mielellään en kyllä täällä haluaisi alkaa laatoittamaan.

Mun jalkoja särkee ihan julmetusti... Eilen illalla oli pahin, itku pääs!

Tänään neuvolaan, jospa siellä keksittäis mitä noille koiville tehdään. Magnesiumia? Amputointi?! :confused:

aamulla ylamakeen fillaroidessani kavi purjo suussa, ei tullut ulos saakka kun en antanut, nyt istun toissa ja ihmettelen miten ma taalla selvian 1630 saakka :s

nonni ensimmainen oksu on nyt sitten heitetty duunin vessaan , toivottavasti toinen ei ois pian tulossa uudelleen :(

Mju, koita jaksaa <3

Eriika, magnesiumia on suositeltu mulle joskus jalkakramppeihin, autto sillon ainaki :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

se oli suht helppoa laatattavaa kun ei ollut ku pelkkaa nestetta mutta yoks...
Kavin just tuonne toiselle puolelle avautumassa kun toissa nayttaisi olevan stafylokokkia liikkeella, ettepa arvannekaan kenen naamassa se on seuraavaksi...
Nama idiootit kun ei tajua pysya kotona kun ovat kipeita. ARGH
Lahden tanaan 3lta kotiin ja pysyn loppuviikon kotona etatoita tehden tai saikulla ollen, kiukuttaa sen verran.

taalla tosin odotellaan viela tulokset varmistuvaksi perjantaihin mennessa mutta kun soitin laakarille tuosta kun kuulin etta tyokaveri on kantanut taalla sita hetken jo mukanaan niin halusi aloittaa jo paikallisen antibiootin mutta odottaa viela suunkautta otettavan kanssa kunnes tulokset ovat tulleet.

Mikä ihme on stafylokokki? En oo ikinä kuullukaan. Mutta hirveesti tsemppiä sulle Mju82!

Täälläki saa nyt syödä parin tunnin välein kun iskee ällötys, vielä onneksi ruoka auttaa (mutta ne mitä tekee mieli on aika vähissä ): .. Sainkin tän viikon lomailla nyt kun töissä hiljaisempaa, kun oon vaan sijaistamassa tän kesän, noh ihan kiva. Mutta eipä oo kauheen herkkuu juosta kaksveen perässä tällä ololla ja ens viikolla varmaan jo pahmpi, sillo sit onki pakko olla töissä et hauskaa varmaan tulee ;) ja noita kakkuja kun ei oikeen etätöinä kotona tehdä niin hehhe.

Väsyttää kans, mutta totesin että ei kannata tytön kaa nukkuu päiväunia kun oon niiiiiiin kiukkunen jos herään sit jotenkin kesken omien unieni kun tyttö herää ja yleensä herätessä myös se ällöolo maksimissaan. Nukutaan sit ku mies tulee töistä, tosin tällä viikolla seki vissii pari päivää toisella paikkakunnalla jollain työmaalla nii katotaas mitä tästä elosta tulee kahestaan tuon neitisen kaa, jolla uhma vielä alkaa nousee ihan kunnolla päälle. Ja nyt taas jääkaapille.... Yökyök ---->

Takaisin