Näistä oireista: Pahoinvointia on nyt aika lailla(en onneks oksenna), aamuisin ja nyt olult etenki iltaisin, väsyttää niin saat*nasti koko aika, särkee päätä, ala vatsas välil vihlasee, ja on noita menkkamaisii jomotuksia ollut sillon tällön.. ja mun jalat. ei siis yksinkertasest jaksa seistä kauheesti, paikoillaan :o sama oli viime raskaudes. Rinnat on turvonnu lisää ja kipeemmät, vatsa on ku iso ilmapallo :SS turvottaa nii helkkaristi, makeaa ei kyl yhtää tee mieli ja limu alkanu oikee oksettaa :s oikeestaa kyl kaikki makee oksettaa.. Sitte en kyllä tiedä mutta mun vasemman jalan akiles jänne tai siit jostai khoilt on niiiin KIPEEE! siis ei todellakaan päivittäin vaan esim ku juoksin ja valmistelin adan synttäreitä, se meni iha tosi kipeeks enkä tiedä miks ja siihe ilmesty iso punanen mustelma, nyt oon hulluil päivil duunis ja olin 5h seissy siel ja pääsin himaa nii jumalaton kipu alko ja verenpurkaumia siihe kohtaa, ei tää kyllä välttämättä tähä raskauteen liity, mutta EI IKINÄ ole ennen tällästä tullut, nyt se on niin kipee et en meinaa pystyy kävelee ja 3 pv ois viel duunii ja kyll oon menos jotta saan ne rahat ongittua sielt kotia päi