Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samma här. Haukottelen pitkin päivää, mikä on tosi rasittavaa varsinkin kun yrität haastatella potilaita ja olla ihan oikeasti kiinnostuneen näköinen heidän asioistaan niin meikätyär vaan hohhoijjailee.Väsyttää........ ZzzzZzzzZzzz.![]()
Huomenna on neuvola, ja toivonkin että tämä väsymys ei mistään alhaisista hemppareista johtuisi. Ehkäpä ne yölliset vessassa ravaamiset alkavat vähän verottaa tätäkin emäntää...?Nippeli: Oletko/olitteko ottaneet rokotteen? Onko varmasti influenssa vai perusflunssa? Toivottavasti säästyt itse, ja jos et, ole heti yhteydessä lääkäriin, sillä voit saada lääkityksen (esim. Tamiflu).
Samma här. Haukottelen pitkin päivää, mikä on tosi rasittavaa varsinkin kun yrität haastatella potilaita ja olla ihan oikeasti kiinnostuneen näköinen heidän asioistaan niin meikätyär vaan hohhoijjailee.Huomenna on neuvola, ja toivonkin että tämä väsymys ei mistään alhaisista hemppareista johtuisi. Ehkäpä ne yölliset vessassa ravaamiset alkavat vähän verottaa tätäkin emäntää...?
Varmaan kyllä kannattaa ottaa ajoissa yhteyttä lääkäriin! Korkea kuume ei kait olisi hyväksi :/ Harmillista, että matkalla iskee tauti.Ei olla otettu rokotetta! Tää alkoi korkealla kuumeella, päänsäryllä ja heikolla ololla. Miehellä korkea kuume vain päivän mutta edelleenkin sitä huippaa välillä ja nyt on tullut yskää. Pojan yli 39 kuume ei laskenut eilen lainkaan panadolilla, kun hain uutta droppia laski just 38 ei valita muuta kuin tyhjää päätä ja huippausta. Ei tää musta nyt jotenkaan kuulosta perus kuumeflunssaltamahtaako Espanjassa saada tota tamifluta?

Millaiset oireet sai sut epäilemään?Tänne tuli sitten VTI. Aika miedoilla oireilla menin työterveyslääkäriin tarkistuttamaan, en viitsinyt riskeerata niin pitkälle kun viimeksi jolloin lääkäriin mut sai vasta kun pissin verta. :bag: Onko muilla ollut vielä raskausaikana? Streptokokki aiheuttajana vieläpä eikä se perinteinen ecoli. 5pv antibioottikuuri ja kontrolli 3pv kuurista. Pitää ens viikolla neuvolassa kertoa. Tekisi mieli tarkistuttaa ettei ole emättimen puolelle myös jotain tulehduksen poikasta.![]()
Mulla oli influenssa ja pidin kuumeen panadolilla alle 38, ei pitäisi olla haittaa kun ei ole alkuraskaus enää menossa. Niin ja en ole myöskään ottanut rokotetta. Suosittelen lääkäriin menoa, voi olla tulehdusarvot korkealla, mulla niitä ei katsottu kun kuume laski 4 vrk jälkeen. Mulla jäi yskä jälkitaudiksi ja räkä irtoaa vähitellen. Meillä alkoi kovilla lihassäryillä ja korkealla kuumeella. Muista juoda tuplamäärä nestettä ja syödä hyvin vaikkei ruoka maistukkaanEi olla otettu rokotetta! Tää alkoi korkealla kuumeella, päänsäryllä ja heikolla ololla. Miehellä korkea kuume vain päivän mutta edelleenkin sitä huippaa välillä ja nyt on tullut yskää. Pojan yli 39 kuume ei laskenut eilen lainkaan panadolilla, kun hain uutta droppia laski just 38 ei valita muuta kuin tyhjää päätä ja huippausta. Ei tää musta nyt jotenkaan kuulosta perus kuumeflunssaltamahtaako Espanjassa saada tota tamifluta?
Mulla oli streptokokki VTI myös. Oireeton ja tuli vaan niissä peruslabroissa ilmi... Sain kans 5 pv kuurin, jolla meni ohi. Mutta... Nyt joudun käymään antaan pissanäytteen joka kuukausi labrassa, kun lääkäri haluaa tarkkailla :/ Onko toi streptokokki jotenkin vaarallisempi?Tänne tuli sitten VTI. Aika miedoilla oireilla menin työterveyslääkäriin tarkistuttamaan, en viitsinyt riskeerata niin pitkälle kun viimeksi jolloin lääkäriin mut sai vasta kun pissin verta. :bag: Onko muilla ollut vielä raskausaikana? Streptokokki aiheuttajana vieläpä eikä se perinteinen ecoli. 5pv antibioottikuuri ja kontrolli 3pv kuurista. Pitää ens viikolla neuvolassa kertoa. Tekisi mieli tarkistuttaa ettei ole emättimen puolelle myös jotain tulehduksen poikasta.![]()
Kuulostaa tavalliselta flunssalta tai muulta...influenssaan kuuluu korkean kuumeen lisäksi erittäin voimaton olo ja pahat lihassäryt.Oon ehkä vähän hormonihuuruissa helposti paniikissa kaikesta ja pohdin kokoa ajan miehen ja pojan oireita.. miehellä oli kuumetta yhden päivän ja pojalla alkoi edellisiltana lämpöily, eilen oli kuumetta ja tänään vain lievää lämpöilyä eikö influenssassa kuume kestäisi päiviä??
Pahoittelut kun nyt tänne tätä pommitan [emoji27] helpottaa vain kun saa lukea muiden kokemuksia
Kuulostaa tavalliselta flunssalta tai muulta...influenssaan kuuluu korkean kuumeen lisäksi erittäin voimaton olo ja pahat lihassäryt.
oireina taas kipeät ja pinkeät rinnat (nännit on suurentuneet), kauhea janoisuus, ja ajoittaiset kohdun kasvukivut.