Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
D-vitamiinia minulla on imeskelytablettina niin se menee kyllä alas. Foolihappo pitäisi varmaan jostain keksiä, vai onko se edes enää tässä vaiheessa niin tarpeellista? Berocasta en tykkää, ei meinaa mennä alas vaikka en olisikaan raskaana :D
Hieronta ja mobilisointi voisivat ehkä auttaa. Ja se kun venyttelet kaikkia lihaksia jotka ovat edes lähelläkään kipupistettä. Tsemppiä!Huh, kuulostaa pelottavalta reissulta Viirivehka. Onneks kaikki hyvin!
Mulla on tullut nyt uutena alaselkäkipu ja jonkinlainen iskiasjomotus. Inhottavasti juilii oikein pakaran yläpuolelta reiteen asti. Etenkin jos on istunut jonkin aikaa... Auttaiskohan hieronta?
Mulla samaa. Nojaa käsien varassa pöytää vasten ja rentouta alaselkä. Voit vähän tuoda lantiota eteen. Mulla auttaa heti hieman ja mitä useammin tekee sen parempi!Huh, kuulostaa pelottavalta reissulta Viirivehka. Onneks kaikki hyvin!
Mulla on tullut nyt uutena alaselkäkipu ja jonkinlainen iskiasjomotus. Inhottavasti juilii oikein pakaran yläpuolelta reiteen asti. Etenkin jos on istunut jonkin aikaa... Auttaiskohan hieronta?
Mulla on juurikin taaksepäin kallistunut kohtu eli sitäkö se sitten olisi. Kipu alkoi aikalailla yhtäkkiä kaksi tai kolme viikkoa sitten. Todella outoa.Häntäluun kivusta lääkäri sanoi että voi liittyä kohdun voimakkaaseen kasvamiseen etenkin jos on taakse kallistunut kohtu. Outoa. Rupean kulkemaan tyyny mukana jos en pääse pehmeeseen tuoliin.
Häntäluun kivusta lääkäri sanoi että voi liittyä kohdun voimakkaaseen kasvamiseen etenkin jos on taakse kallistunut kohtu. Outoa. Rupean kulkemaan tyyny mukana jos en pääse pehmeeseen tuoliin.