Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko normaalia, että oireet loppuu joskus vk 14 jälkeen? Olen nyt vk 16+5 ja olo on ollut oireeton jo useamman viikon. En tiedä tunnenko vielä liikkeitä, istukka on edessä. On ihan sellainen olo, etten olisi raskaana ollenkaan. Mahakin pullottaa vain välillä, mutta ei sitä erityisesti kyllä huomaa muuten. Rv 14+ on nähty ultralla kyllä elävä sikiö neuvolassa, mutta nyt taas ahdistus valtaa mielen kun mitään ei tunnu![]()
ku mä yökin menemään
.. huhhuh..Onko normaalia, että oireet loppuu joskus vk 14 jälkeen? Olen nyt vk 16+5 ja olo on ollut oireeton jo useamman viikon. En tiedä tunnenko vielä liikkeitä, istukka on edessä. On ihan sellainen olo, etten olisi raskaana ollenkaan. Mahakin pullottaa vain välillä, mutta ei sitä erityisesti kyllä huomaa muuten. Rv 14+ on nähty ultralla kyllä elävä sikiö neuvolassa, mutta nyt taas ahdistus valtaa mielen kun mitään ei tunnu![]()
ja väsymys ihan hirveetä. Sydän muljahdellu kolmisen viikkoa ja sykkeetkin nousee tosi helposti jos teen jotain eli oon vaan kotona lepäilly. Ja harjoitussupistuksia vähän väliä, jotka tuntuu inhottavilta, vaikkei oo kivuliaita. Odotan edelleen sitä ihanan energista keskiraskautta, vois ilmaantua! Kiva kuulla että muilla alkanu oireet helpottaa :), ehkä nää munkin täst vielä.