Helou täält Teneriffan lämmöstä(tukalasta kuumuudesta!). :)
Tänä aamuna herätessä ajatus keskenmenosta taas hiipi mieleen, kunnes tämä yökötys olo taas palasi kuvioihin. Lentomatka meni itseasiassa tosi hyvin! Mulla oli koko lennon ajan ne pahoinvointirannekkeet ja ne kyllä auttoi oikeasti täysin. Kertaakaan ei niiden aikana oksettanu ja niiden tehoa epäillen poistin rannekkeet laskeutumisen jälkeen niin kyl se etova olo sielt taas palas. Tääl reissus en viitsi niit rannekkeita niin käyttää, ettei jää törkeet rusketusrajat outoon kohtaan ranteissa.
Vettä oon juonu paljon, ettei ihan kuivuis täs paahteessa. Vähän tarkemmin miettiny myös mitä ruokaa kannattaa ravintolasta tilata, mut kun mainitsin raskauden tarjoilijalle ne valmisti mun juustohampparin jotenkin niin et juustot viel lisäks paahto siihen päälle tai jtn et oli 100% kypsää, ja herkullista oli!
Kovin isoja annoksia ei kerral pysty syödä, et puolet annoksesta uppoaa, kunnes kiintiö täyttyy ja seuraavan haarukallisen jos ottais, tulis se jo pumerangina takaisin.
Haikeana on tullu katseltua muiden ostamia jäähiledrinkkei, mitä itse ei saa tilata, mut ehkä sit 9kk jälkeen. :)
Painotin jo miehelle, et synnärille saat sit tuoda ISON pussin jtn hyviä salmiakkikarkkei. Niiden himo ja kaipaus tullu näköjään myös kuvioihin.
Toivottavasti nyt viikkoon ei tapahtuis keskenmenoa, et loman jälkeen ultrast löytyis syke ja 8+4raskausviikkoa vastaava sikiö. :)