Oireet ja himot

Täältä liittyis joukkoon yksi toissapäivänä plussannut. Vielä ei ole erikoisempia oireita, ehkä lievää ällötystä. Voi kyllä olla ihan mielikuvitustakin.

Kauhean korkealla ei ole toiveet, kun aiemmista raskauksista 5/6 on mennyt kesken. Katsotaan kuinka käy..

Et sellast.. menin sit syömään itse tekemää pizzaa pari palaa joka oli iso virhe! Mun maha ei joskus kestä viljaa ollenkaan ja tänään ei näköjään kestäny. Eka outo olo, sit mahassa kiertää ja mahaan sattuu niin et koko mahalaukku tyhjeni. Meniköhän tää nyt sit kesken tuon takia.. :( Jos ei tai muutenkin taidan jatkossa välttää kaikki viljatuotteet!

Olimme tänään mieheni vanhempien luona yhdessä kokkailemassa. En ole vielä kertonut raskaudesta mitään, ja yleensä juodaan siellä ruuan kanssa muutama lasi viiniä. Nyt piti ottaa viinilasi ja antaa se sitten huomaamatta (??) miehen juotavaksi. Ei taida kovin kauaa tämä salaisuutena pysyä... Vatsakin on kaiken lisäksi iltaa kohden sellainen pallo, että ei normaalilta näytä. :shy:

Tahtoisin silti olla kertomatta siihen asti kunnes ultraan päästään ja nähdään miten asiat on..

Sofiask, mulla silloin taannoin päivystyksessä otettiin ns. Normi labrat eli kalium,natriun ja krea. Mulla kalium ja natrium (suola- ja nestetasapaino) arvot oli päin prinkkalaa joten pääsin yöks tiputukseen. Olisko se ollu n.rv 12-13? Kun oli se huonoin tilanne.

Hetkonen. Apteekissa taitaa olla myynnissä osmosalia, mutta enpähän oo ihan varma sopiiko raskaana oleville?

Yritetään jokkainen huolehtia omalla kohalla siitä että muistetaan juoda tarpeeksi ja syödä suolaista sopivissa määrin :wink

Mulle on nyt tänään iskenyt ihan kunnolla tää pahoinvointi, joka näköjään pahenee iltaa kohti. Makaan sohvalla, enkä oikein voi nousta, kun oksettava olo pahenee. Mieskään ei ole kotona passaamassa ja sillttämässä mua:grumpy: Sinänsä oon tyytyväinen, että oireita on, mutta nyt olis tosiaan parempi, että ylihuomenna varhaisultrassa sit näkyy se alkio, enkä kärsi turhan takia:confused:

Alavatsa välillä nipistelee ja vihloo :arghh: Ällötys jatkuu ja rinnat kipeät.. Pelottaa :nailbiting:

Ei sais varmaa valittaa, mut toisaalt olis kiva et olis edes jotai tuntuvii oireita. Pistää väkisi miettii, et onko siel ketää. Siis on mul ny välil semmosii etomiskohtauksii, et hiuka muljaa vattas.. Mut siis ei oo rinnat kipeet, en oo mitenkää yliväsyny, ei oo juurikaa ollu kipui.. 3 viikkoo tarvis viä odottaa ekaan neuvolaan.. Kai siel kaikki silti luulis oleva hyvi ku ei oo mitää vuotoikaa ollu eikä tosiaa nippailui suurempii kipui.. Tsemppii vaa niille ketkä kamppailette pahoinvoinnin kanssa, mä sit kai kamppailen psyykkise oireen kanssa :D

Mulla on aikalailla samat fiilikset sun kanssa KaTjU88. Vähän jopa toivois itelleen voimakkaampia oireita, että vois olla varmempi raskaudesta :grin

Mullakaan rinnat ei oo ollenkaan kipeet. Lievää pahoinvointia on, välillä vähän etoo. Ja hampaiden pesu on hankalaa varsinkin taaempien hampaiden. Kahden viikon päästä olis varhaisultra :happy:

Onko muille tehty aiemmin sektiota? Oliko teillä siinä haava-alueella tuntemuksia aluksi?
Mulla oli varmaan viikon semmonen ihme polte

Mulla on molemmat syntyny sektiolla, toisessa raskaudessa ei tuntunu arvella mitään mutta nyt tässä kolmannessa on välillä jo nyt alussa tuntunu kans semmosta poltetta..

Vähän helpottaa kuulla että on muitakin joilla ei ole kauheasti oireita.Itsellä edelleen pelkkä väsymys,ihmettelen kovasti ettei oo rinnat vieläkään kipeät kun ne on tosiaan aina ekana ollu...No nyt on vasta 5+3....Mutta tsemppiä kaikille jotka kamppailee pahoinvoinnin ja muiden kanssa!Mulla on torstaina neuvolassa lääkäri joka ultraa joten siihen asti pitää vaan jaksaa tätä epävarmuutta ja paniikkia.Mutta jotenkin on niin sellainen tunne että ei siellä ketään ole...

Leia, mulla on nyt toista kertaa ollut niin, että plussan aikaan 4+ on ollut vähän alkuoireita, jotka ovat hävinneet siinä 5+0-6+jotain, ja olen ollut varma siitä, että on mennyt kesken. Kuitenkin sitten on ultrassa tullut hyviä uutisia ja sitten 6+loppuviikko alkaa jo hiipiä lisäoireita. Eli mulla oireet aaltoilee ainakin aluksi jonkun verran. Koitan muistaa jos on liian oireeton, että niinhän se ennenkin meni.

Mulla on ollut pari päivää todella paha olo, toivon että ei kauaa kestä tällaisena...

Mullakin plussan tietämillä oireena vaan vatsakipu ja väsymys, rinnoissa ei tuntunu mitään. Sit joskus 5+4-5 alko tissit olee arat ja sit 5+9 pahoinvointi.. mahakivut nyt hävinny..

Ja ennen pahoinvointia oli himoja kuten suolakurkku jne.. nyt ei oo himoja!
Mies kävi ostaa pahoinvointirannekkeet apteekista. En tiiä auttaako.. tuntuu se paine ainakin.

Täällä kans yksi jolla ei ole oikeastaan mitään oireita. Väsyttää ja paleltaa lähinnä vaan, mutta tiedä sitten, onko nekään niin tavanomaisesta poikkeavia. Lisäksi tuntuu että kunto on romahtanut yhtäkkiä täysin. Siitä keksinkin alkaa kolme viikkoa sitten testaamaan kun ihmettelin miksi työmatka ja kotona portaat yhtäkkiä hengästyttää o_O Oireitten vähäisyyttä en kyllä osaa panikoida kun esikoista odottaessakaan ei oireita ollut nimeksikään. Tänään tuoksuttelin kyllä kaupassa tomaatteja, että kaipa senkin voi oireeksi tulkita :grin Mandariinit maistuu myös poikkeuksellisen hyvin kuten muistaakseni jollekin toisellekin tuolla aiemmin.

Takaisin