Odotuskavereita huhtikuu 2015 äidit

Tuo tavaroiden hommaaminen on vähän kakspiippuinen juttu. Toisaalta, jos kerran hyvällä tarjouksella löytää juuri oikeanlaiset, niin tottakai kannattaisi käyttää tilaisuus hyödyksi. Eihän samanlaista välttämättä löydä enää muutaman kuukauden päästä! Toisaalta, mitä sitten jos jotain tapahtuisikin raskauden aikana? Itsekin pähkäilen kauheesti mitä tässä vaiheessa uskaltaa ostaa ja mitä ei (rv 17+4). Kauheen vaikeita päätöksiä. :confused: Tästä mun vastauksesta ei varmaan kauheesti ollut sulle Heli apua... :p

Oon ite tuumaillut aivan samalla tavalla kuin sinä Ulla88. Toisaalta voihan se olla jos jättäisin nämä nyt toistaiseksi ostamatta, niin koskaan ei tiedä vaikka samat olisikin saatavilla myöhemminkin tai vaihtoehtoisesti löydän vieläkin paremmat! :) hmm....

Itse ajattelen, että koskaa vaan voi tapahtua mitä vaan.
Eli jos nyt jotain löydän, mitä ei ehkä myöhemmin enää tule löytymään, ostan sen.
Tosin, ite oon ostanut vasta vaan muutamat söpöt sukat. :grin

Mietin itsekkin sitä että jos vaikka ostaisinkin ne nyt niin ainahan ne voi tietysti myydä pois jos jotain sattuukin... mutta sitten taas... onko minusta myymään niitä oikeasti pois jos jotain sattuisikin... Taidan caan jättää toistaiseksi ostamatta ne niin ei tarvitse punnita kaikkea. Pitää vaan toivoa että yhtä ihanat tavarat löydän vielä vuodenvaihteen jälkeenkin!

Mulla on myös ollut sellaista kiristystä vatsassa. Muistuttaa vähän harjoitussupistuksia, mutta eikai ne nyt jo ala? (16+6) Selkä on myös kipeytynyt tällä viikolla, toivottavasti ohimenevää.

Noista hankinnoista: En itse uskalla vielä tehdä mitään hankintoja. Esikoisesta olin päättänyt, että rakenneultran jälkeen hommaan jotain, ja niin teinkin ( yhden body+housusetin, muuta hankinnat tehtiin vasta paria kuukautta ennen). Nyt en tiedä, viitsinkö vielä silloinkaan, toisaalta paljon on tietenkin valmiina niin ylipäätään hankinnat jää vähiin. Ajattelin uskaltaa silloin ottaa kaverilta käytettyjä vaatteita vastaan, jos rakenneultrassa kaikki hyvin!

Lillukka, tuokin on niin työpaikkakohtaista. Mä törmännyt 1-2 tunnin väliin. Mut kuten sanoin, mitä pidempi väli, sen parempi. :grin
Mut eihän noi lääkehoidot aina toteudu kuten oppikirjoissa, koska se on joskus vaan niin mahdotonta.

Näinhän se on ja nuo resurssit on valitettavasti aika rajalliset.

Ulla88 meillä on päivälleen sama tilanne :) mones lapsi sinulla? meille kolmas, mutta kaikki on käytännössä hankittavissa.

Minullakin alamahanippailuja ja supistuksentapaisia silloin tällöin.

Tänään 17+0.
Harjoitussupistuksia ollut parin viikon ajan, nyt päivittäin..
Inhottava tunne, muttei satu kuitenkaan onneks :)

Mä oon päättänyt, että isompia hankintoja (tuplat) hommataan veronpalautuksista. Sillon on viikkoja kuitenkin lähes 22.
Toki mitä vaan voi tapahtua, en kuitenkaan aio koko raskautta elää pelossa ja jättää kaikkea viime tippaan sen takia.
Toki meillä on lähes kaikki valmiina, esikoinen 2v.
Tälle toiselle ostetaan vaan joitain vaatteita ja tosiaan tuplat tarvitaan, koska esikoinen toivottavastinukkuu päiväunet vielä keväällä/kesällä.

Lillukka: mulla on esikoinen tulossa. Eli kaikki on siis aivan uutta. :) Hankinnoista osa saadaan siskoltani (hänellä vajaa 2v. lapsi), mutta toki paljon hankittavaa on. Me ollaan jotain ihan pieniä hankintoja, lähinnä jotain vaatteita hommattu. Vaunuja, hoitopöytää yms. isompaa oon jotain netistä kattonut, mut katotaan missä vaiheessa ne tulee oikeesti sitten hommattua.

Mullakin on ollut alavatsalla jonkin aikaa sellaista hassua tuntemusta, sellaista paineen tuntua tai ihan kuin alavatsan kaikki lihakset jännittyisivät itsekseen. Mut ei mitään kipuja ollenkaan. Ne on ilmeisesti siis näitä harjoitussupistuksia (eka raskaus kun on niin kaikki tuntemukset on ihan uusia ja kummallisia! :grin)

Heips vaan kaikille. , oon tässä jo jonkun aikaa lueskellut teidän jutustelua mutta mukaan uskallan vasta nyt :) esikoista siis odotan ja laskettu on 9.4.15.
Tavaroiden hakkimisessa on sama kun muillakin että ei oikein tiedä uskaltaako vielä hankkia vaikka hinku on kova ;) meillä ei ole kuin vaatteita joita olen mieheni siskolta saaneet ja turvakaukalo on jo hommattu

Täälläkin on toistaiseksi vaan hiplattu ja haaveiltu vauvajutuista :) Yks pinnis ois ollu, mutta en siltikään vielä kehannu..ollaan kuitenkin vasta +15 viikoilla ( muistaakseni..hih)

Pallomaha kasvaa ja painetta tuntuu olevan välillä ihan liikaakin! Vielä en oo töissä kertonut eikä ne arvaakaan :D

Voi kauheeta, tuntuu et oon ainut joka on aikasessa hankintojen suhteen! Viikkoja 18+1 nyt ja meille on tulossa yhdistelmävaunut, matkarattaat, pinnasänky, vaatteita, turvakaukaloo, hoitopöytää.... hupsista, tää mamma on tainnu hieman innostua ;)

Meilläkin lähes kaikki valmiina.
Tuplat tulee ens kuun alussa, uudet vaunut vielä kysymysmerkkinä, kun periaatteessa pärjättäis tuplilla ja esikoisen brio happyilla..

Jotakin vaatetta meinaan kyllä ostaa, etenkin jos tää onkin poika..
Ja jonkunlainen hoitotaso vessaan, kun sinne ei oikein hoitopöytää fiksusti saa, enkä halua sitä muualle viedä, kun olis taas epäkäytännöllistä pyllypesun kannalta..

Täältä tullaan mukaan vähän jälkijunassa, mutta kuitenkin:) esikoista odotellaan ja LA olis 9.4 eli viikkoja tänään tasan 18 kamalaa vauhtia nää viikot kuluu jotenkin tuntuu että vastahan se ensimmäinen neuvola käynti oli :) ja reilut kaksi viikkoa 2. Ultraan ♡

Ite en oo ihan varma onko ollut liikkeitä mitä oon tuntenut välillä iltaisin :) on sellasta "möyrimisen " tunnetta :P

Takaisin