Odotuskavereita huhtikuu 2015 äidit

Kiva kun sä sannnnna pidät minutkin ajan tasalla (meillä sama LA) :D

Kylläpä aika rientää!! Kohta onkin sitten rakenneultran aika. :)

Mun veli sai viime yönä pojan <3 ja kaikista hassuinta oli että tyttöä odotettiin :D tavallista enemmän oli ultrattukin kuin normiraskaudessa, mutta eipä oltu kiinnitetty vehkeisiin sen enempää huomiota :D

Eilen 13+0!! Siirryttiin eilisessä ultrassa pari päivää takaisin alkuperäisen la.n suuntaan, eli eteenpäin. :-)

Jos pääsisin vielä mukaan ni ois kiva !

Odotan esikoista poikaystäväni kanssa. Olen nyt rv15+0. Innolla odotamme seuraavaa ultraa eli rakenneultraa. Se on meillä 27.11.:Heartred

Me yritettiin poikaystävän kanssa n.3kk ja sitten poikaystäväni totesi minulle elokuussa, että pitäisikö tehdä sinun testi. Kuukautiseni oli tosiaan myöhässä. Olin että ei varmaan tuu positiivista. No sitten tein ja kädet tärisivät, koska olen niin odottanut tätä hetkeä. Positiinen tuli. En aluksi uskonut todeksi niin tein vielä kaks testiä ja nekin oli sitten positiivisia.:)Sitten soitin neuvolaan ja siitä sitten ekat käynnit alkoikin. Ensimmäinen ultra minulla oli 2.10 eli rv12+5 ja se oli jotain aivan uskomatonta ja siinä tajus et todella meistä tulee perhe!:Heartred

Laskettuaika meillä muuttui 3päivällä ensimmäisessä ultrassa ja se on nyt 11.4.2015:Heartred:Heartred

Heipparallaa!

En ole tiennytkään, että täällä on tällainenkin foorumi. Raskauskalenteria olen kyllä seuraillut, mutta että ihan foorumi. No, jos katsoisi vähän paremmin tarkemmin.

Elikkä siis mukaan ilmoittautuu kolmannen odottaja, vanhemmat jo koululaisia, itselläni ikää 30v ja laskettu olis 6.4.15 Pahoinvointi ollut aivan järkkyä kamaa, nyt ruvennut vähän erin helpottamaan, saikkuiltua on tullut ihan koko raskauden edestä. Toukokuussa oli keskenmeno viikkoja tuolloin 8+0. Nyt tosin olo ollut erittäin luottavainen, kun tuo pahoinvointi on taas tutusti kuvioissa. Km-raskaudessa sitä ei ollut. Sukulaiset ei tästä vielä tiedä, muutamalle työkaverille jouduin pahoinvoinnin ja huippauksen vuoksi sanomaan, juttuhan on osaltaan levinnyt kuin kulovalkea.. Ja pari ystävää tietää myös.

Pikaisesti katselin, että muitakin olisi joilla huhtikuun alussa laskettu. Onpas kiva. :)

Täällä on toisen muksun odottaja, ensimmäinen tyttönen on nyt kaksi ja puoli vuotias. Edellisessä raskaudessa puhkesi masennus joka lääkkeiden ja juttelun kautta saatiin kuriin, mutta nyt ongelmat nujertaneena iloisesti odotetaan toista tulevaksi. Alkuraskauden pahoinvointi oli raskasta, mutta helpompaa kuin ekassa ja onneksi pikkuhiljaa ohi mennyttä :) Mutta toisessa keskustelussa mainittu paha maku suussa on edelleen ja jatkuvasti!

Kiva kokeilla tämmöstä positiivisempaa odotusaikaa, täytyy vaan tsempata että pysyykin semmoisena :)

tervetuloa mukaan uudet kirjottelijat :) toi maha maku suussa on ihan tosi rasittava.. mulla on purkka koko ajan suussa ei muuten tuu mitää :)

Hei. Kyselisin että tietäiskö joku mistä sais tilattua äitiystoppahousuja? Mielellään isolla koolla. Tuntuu et kaikki mitä oob löytäny on jotain kokoa XS tai 34-38... -.-'

Hei! Haluisin kysyä et onko jotain tiettyä foorumia missä voi ihan jutella kaikesta muustakin aiheeseen liittyvästä?:)

Jos on jokin tietty aihe niin toki voi aina uuden ketjun sille aloittaa :) Mut eiköhän tässäkin ketjussa voi kaikenlaista jutella!

Tännekin voisi kyllä aloittaa kuukausille omat ketjut, ainakin ensi kuusta alkaen, niin löytyisi jutut ehkä helpommin :-) Tosin suurin osa huhtikuisista taitaa käydä keskustelua muualla tätä nykyä... Mutta me ketkä jatkamme täällä, voidaan aloitella noita uusia aiheita aina kun siltä tuntuu! Ja tuolla mistä valitaan tämä odottajat- osio, voi valita myös Yleistä keskustelua tai vauva-aiheiset keskustelut, sieltä löytyy paljon eri aiheita...

mulla ensimmäinen raskaus menossa ja rv 13+3. Jännittää ja ootan jo kovasti pikkusen syntymää.<oli ihanaa nähdä pikkunen ultrassa niin nyt vasta uskoo todella et pieni siellä kasvaa <3 :) Tää odottaminen tuntuu välillä niin rankalta kuvottavan olon takia ja mielialan vaihtelujen takia( vaihtelee jatkuvasti).

Samaa mieltä Tökkösen kanssa. Olisi mukava jakaa tämä yleinen jutustelu jatkossa omiin kuukausiinsa. Samalla olisi sitten mukava seurata, miten kuukaudet kuluvat ja huhtikuu 2015 lähestyy... :) Ja älkää nyt kaikki karatko sinne FB:hen ja muualle, etten ihan yksin tänne jää. :)

Minen ainakaan karkaa fb:iin :)
Tänään tein taas tarkistuksen vaikka huomenna on neuvola ja kyllä se pieni sydän siellä sykki ❤️

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Heli, ei sitten vissiin :/
Kun löytäis edes normaalit *sopivat* äitiyshousut ja tiziliivit, paino ei ole noussu, mutta jostain syystä housut kiristää eikä kaupasta löydy sopivia rintareppuja :( Se on mentävä erikoisliikkeeseen ja pulittaa pieni omaisuus. Ei tässä oikein lollot löllyenkään voi hengailla :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Bebes.fi sivulta löyty yhet toppahousut, mutta taitaa olla aika pienet. Millä kupilla pitäs olla rintsikat?

Takaisin