Täälläkin alkoi nyt rv 14. Muistan miten rv 6 tuntui ikuisuudelta. Nyt tuntuu, että juuri äsken tuli 10 viikkoa täyteen. Alkaa jo vähän stressaamaan, kun emme oikeastaan ole tehneet mitään valmisteluja. Pitäisi oikeastaan muuttaa isompaan kämppäänkin hyvissä ajoin ennen vauvan tuloa. Vasta nyt uskallan vähitellen ajatella noin "ennen vauvan tuloa".
Rondine, elä nyt vielä hanki harmaita hiussia. :)
Mä oon ajatellut isompia hankintoja tehdä sitten lähempänä laskettua aikaa. Tänään löysin meille unelma-asunnon, mutta on viirun verran liian kallis. Nyt pitää laittaa mietintämyssy päähän.
Kävin avoimessa neuvolassa, kun oli sitä runsaampaa vuotoa. Sintin sydän se siellä jumputti. <3
Rondine, eiks se alkanu nyt niinku 15 rv kun 14 on jo täynnä eli viidettätoista aloitellaan :) Näin mä ainakin olen nuo viikot ymmärtäny.
Korjatkee joku jos olen ihan kuutamolla...
Häh, nyt olen kyllä ihan pihalla. Luulin, että esim. 14+1 tarkoittaa rv 14, mutta on 15. eli viidestoista viikko. Eli raskausviikko 14, mutta 15. viikko. Olenko nyt ymmärtänyt ihan väärin? Koska jos kirjoitetaan 14+1 siihenhän lisätään usein rv 14+1, niin eihän silloin voi kirjoittaa rv 15 ja tarkoittaa samaa?