Odotuskavereita huhtikuu 2015 äidit

Hetken aikaa Heli pohdin, että mitä ei kukaan tiedä... Mutta juu, ei ole minulle tullut moisia ainakaan vastaan, kun ei toisaalta ole tarvettakaan toppahousuille. En kyllä tiedä millä sitä ulkoiluttaa lasta noilla tulevilla pakkasilla. Saapa nähdä, millainen talvi tulee :-)

Hei ja jos jollain on hyviä vinkkejä tuubittomista mustista suorista housuista, niin tänne kiitos! Syystä tai toisesta en ollenkaan innostu tuubimallisista, ja jotkut fiksut suorikset töihin pitäisi löytää...

Gartsu juuri tuolta löysin ne yhet ainoat toppahousut. Tökkönen - pakko ostaa siks jotkuu toppahousut kun jalat meinaa jo nyt jäätyä ulkona vaikka pakkasta ei juuri olekkaan.. ei viittis millään -20°C pakkasilla olla pelkät farkut jalassa... :/

Minä aattelin ratkaista tuon toppahousuongelman ihan vaan henkselihousuilla. Henkselitoppikset siis löytyy, joku toppi, tuubi jotain siihen väliin, eipä se muu taida auttaa. Isoja hankintoja sinällään ei ole mieltä tehdä, kun tämä jää viimeiseksi minulle, jos ei jostain syystä luonto päätä toisin. Olen tullut siihen tulokseen, että minä en enää yhtään raskautta jaksa, tämä olo on niin järkyttävä ja nuo lapset on hyvä kun ei välillä heitteillä. Toppatakki on kyllä pakko jostain hankkia, ovat vaan aika kalliita kaikki, toivottavasti jostain löytyisi käytettynä.

Minulla on paino pudonnut sen 7,4kg, mutta alamaha on silti sen verran pömppö jo (ylipainoa on), että välillä farkut kiristää. Toki onhan tässä viikotkin jo 16+0. Saa nähdä milloin rymähtää esiin koko komeudessaan tuo massu. :) Vanhemmat muksut pysyi pitkään piilossa, mutta tämä tuntuu jo nyt eri tavalla. Liikkeitä ootellessa, istukasta eivät ole ultrassa puhuneet, joten kaipa se jossain taka-alalla on.

jei, ultrassa käyty ja kaikki hyvin :) LA ei muuttunut vaikka pe oltiinki viikoilla 12+0 vaikka neuvolassa laskettiin olevan 12+3, eipä tuo kovin heityäny. Toppahousuja en vielä ole edes jatellut, ehkä pitäis, mutta meinasin mennä ihan entisillä normeilla ja jollain toppisysteemillä..siis jos niihin vaan mahdun :D

Isälleni jo kerroinkin uudesta tulokkaasta, töissä en kyllä vielä(kään)...

pahuksen puhelin ja kirjotusvirheet!!! :D

Jos meet ni tsemppiä sinullekkin..mua vaan pelottaa kun oksettaa vieläkin et jos Oksennan siellä :(

Onks eri kaupungissa eri käytännöt ton rasituksen suhteen ku mulla vasta 2 kuukauden päästä aikasintaan?

Mullakin tänään sokerirasitus. Täällä ainakin eka sokerirasitus pitää olla viikoilla 12-16 ja se jälkimmäinen viikoilla 24-26 muistaakseni.

Huh huh.. kyllä käy aika pitkäks täällä sairaalalla -.-' väsyttää ja nälkäkin alkas olemaan.

Joo sama täällä. Saitko vadelmalitkua? Aluks meinasin oksentaa mut nyt alkaa olo helpottaa..

Mäkin kävin juomassa sen vadelmalitkun.
Ekan tunnin istuskelin odotusaulassa, mutta viimeisen tunnin menin makoilemaan tutkimushuoneeseen.
Kotiin päästyäni kaikki pihalla hirveellä paineella, mutta sainpas sinniteltyä etten siellä oksentanut. Nyt väsyttää ihan hirveesti ja äsken kun yritiin ruokaa syödä, ei maistu...

Mää en tiiä yhtään milloin mulla se sokerirasitus mahtaa olla.. muistaakseni neuvolassa sanottiin jotain raskausviikoista 25-28 tms. mut voi olla että muistan ihan väärin. En kyllä odota sitä yhtään innoissani, pelkään että mullakin siellä vaan laatta lentää vaikkei nyt enää sen pahempaa raskauspahoinvointia olekaan ollut. :confused:

Joo mä kans sinnittelin kotiin saakka, sit ne tuli pihalle..ne pisti mut makaa samantien ku valahdin ihan kalpeeks..kyl siit selviää hengissä mut ei se kyllä mitään mukavaa ole..ja tää sama n. 10vk päästä uudestaan :(

Takaisin