Odotuskavereita huhtikuu 2015 äidit

Hei vaan hei! En onnistunut nimimerkkiäni jostain syystä vaihtamaan. Uusi siis täällä. Meillä plussattiin 25.8 ja nyt rv 8+1 :)
Eilen oli ensimmäinen neuvolakäynti ja ultra 18.9.
Odotusta varjostaa kuitenkin yksi kohdun ulkoinen raskaus kesällä 2013. Poistettiin samalla myös oikea munajohdin. Tästä syystä tämä raskaus tuli täytenä yllätyksenä. En päässyt varhaisultraan vaikka leikkauksen jälkeen sanottiin että jos raskaudun niin siihen pääsen. Tuo ensiviikon ultra tehdään neuvolan laitteella joka ei kuulema välttis edes sydänääniä näytä.
Yhtään ei ole olo että tämä olisi kohdun ulkoinen, sillä silloin mulla ei ollut juurikaan raskausoireita ja kivut alkoi jo rv5...
Sisäisesti olen pakahtua onnesta mutten uskalla iloita... Tosin nyt on todella selkeät raskausoireet..Rinnat meinaa räjähtää ja olen oksentanut rv 5 saakka...oksentaminen on ihan ympärivuorokautista...ja vatsalihaksia jännittäessä tunnen kohdun turvonneen...
Vaikka oireet on rajut niin tavallaan nautin koska tuudittaudun siihen että kaikki on pienellä ok..
Mainitsinkos jo että tää on meidän esikoinen?!
Voi pojat..pelottaa ja jännittää...

Niin ja piti vielä tuosta KU raskaudesta sanoa että silloin mulla tuli kyllä menkat normaalisti..nyt ne on jäänyt kokonaan pois...mitään vuotoa ei ole. Kipujakaan ei juuri,pientä pistelyä lukuunottamatta :)

Sitä ainakin kovasti koko sydämestäni toivon ❤ tsemppiä ja onnea kaikille muillekin huhtimammoille, ihanaa että tällainen ryhmä on missä voi tuntemuksiaan kertoa kun vielä ei ole uskaltanut julkisesti asiaa paljastaa :)

Hopefull <3 tismalleen saman kokeneena ymmärrän täysin huolesi, itselläni oli tuo kohdunulkoinen vasta 4kk sitten. Enkä todella uskonut raskautuvani näin pian... Jos ollenkaan enää.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Juu en uskonut minkäkään, luulin etten enää koskaan saa lapsia...enää ei onneksi tullut verta..ehkä pitäisi rauhoittua vaan ja odottaa ensiviikon ultraa..

Vielä piti lisätä, että Hopefull vaadi päästä ultraan. Itsellekin sanottiin ettei sellaista mahdollisuutta ole, mutta päädyin yksityiselle joka kertoi että EHDOTTOMASTI kuuluu päästä varhaisultraan! Ja näin ollen olen nyt ollut kunnallisella puolella ultrassa jo kaksi kertaa.

Tietysti jos maltat odottaa siihen ensi viikkoon :) itse en olis millään malttanut odotella ekaan "normi"ultraan.

KäPy2015 täytyy yrittää jos vielä tänään verta tulee...kun taustalla kuitenkin tajuton pelko :( kiitos tuesta ❤

Käpy2015 kuinka oot päässy kaks kertaa ultraan ennen "oikeaa" ultraa? Mie pääsin kyllä varhaisultraan ja kydyin oisko mahdollista päästä toiseen ultraan vielä ennen np-ultraa niin sain vaan kielteisen vastauksen.

Niin siis miulla oli alkuvuodesta todettu keskeytynyt keskenmeno rv 11+2 vastasi viikkoja 7+2.

Mulla se kahdesti ultrassa käynti johtui siitä, että viime viikolla ei näkynyt vielä sydämen sykettä ja vasemmalla puolella munasarjassa oli 'jotain epäilyttävää'. Eilen ultrattiin uudelleen ja näkyi pikkutyyppi ihan oikeassa paikassa sykkeiden kera :)
Mulla myös seurattiin verikokein tota raskaushormonin nousua, että on normaalia.

Hopefull, vaadi päästä sinne ultraan! Taustatiedoillasi tosiaan luulisi, että pääset automaattisesti.

Tsemppiä Hopefull! :Heartpink Kauheeta mitä oot joutunu kokemaan. Toivotaan että nyt olisi kaikki hyvin! Ymmärrän huolen ja sun kyllä kuuluisi päästä pian ultraan.. pidetään peukkuja sulle!!!

Tsemppiä kaikille muillekin! En oo ehtiny lukemaan teidän juttuja, pitäisi jostain repiä aikaa..

Onko jollakin teistä kotidoppler? Mitään hajua millon sillä yleensä kuuluu sydän äänet? Mulla ei eilen kuulunut rv 10+4.

Tsemppiä Hopefull! :Heartpink Kauheeta mitä oot joutunu kokemaan. Toivotaan että nyt olisi kaikki hyvin! Ymmärrän huolen ja sun kyllä kuuluisi päästä pian ultraan.. pidetään peukkuja sulle!!!

Tsemppiä kaikille muillekin! En oo ehtiny lukemaan teidän juttuja, pitäisi jostain repiä aikaa..

Onko jollakin teistä kotidoppler? Mitään hajua millon sillä yleensä kuuluu sydän äänet? Mulla ei eilen kuulunut rv 10+4.

Joillain kuuluu rv 8+, jollain ei kuulu vielä 12+.. Yksilöllistä siis, moni asia vaikuttaa..

Höh,en ultraan päässyt mutta lääkäri määräs vuodelepoon täksi päiväksi. Kuulema täysin normaalia ja verta tuli niin vähän että jos en olisi yöllä vessassa käynyt ja pyyhkäissyt varmuudeksi uudestaan syvemmältä niin sitä et olisi edes huomannut...ensi viikkoa sitten odotellessa...kipuja ei ole ollut ollenkaan..

Hei, sellaista kyselen, että onko täällä odottajia Pohjois-Pohjanmaalta? :)

Muokattu viimeksi:
Joillain kuuluu rv 8+, jollain ei kuulu vielä 12+.. Yksilöllistä siis, moni asia vaikuttaa..

Jep, itsellä kuului ekan kerran 9+3, mutta kaverilla vasta 13+. Ei kannata vetää mitään johtopäätöksiä vaikka ei kuuluisikaan vielä :)

Takaisin