Odotuskavereita huhtikuu 2015 äidit

Tänään sain kaupassa pitkiä katseita turvonneen vatsani ( ja ehkä hieman pyöristyneen) takia :D jännittää kovasti tuo ensiviikon perjantai kun on se sikiöseulonta. Kulutan lähes kaikki aikani sen miettimiseen ja muiden asioiden järjestelyn miettimiseen. Meidänkin ku pitää vaihtaa asuntoa ennen vauvan syntymää, koska nykyisessä asunnossani saattaa olla hometta, ja täällä tuo nuoriso möykkää yötäpäivää, huristelee mopoilla ja autoillaan.. koita sit tämmäses paikkaa nukuttaa vauvaa :/

Sent from my GT-P5220 using Vau Foorumi mobile app

Piuku mulla melkeen sama tilanne. Asutaan ydinkeskustassa ja baari on suoraan olohuoneen alapuolella :D kauhee möly varsinki viikonloppuisin...täytyy kyl löytää joku rauhallisempi asunto ennen huhtikuuta!

Meillä olis kans asunnon vaihto edessä. On niin pieni kaksio ettei vauvan vaatteet, sänky, tavarat mahtuisi minnekkään...asunnon vaihto ollut ajatuksissa jo pitkään mut nyt se on pakko...

Heippa kaikille. täällä kans on tulossa huhtivauva. LA olisi näiden tietojen mukaan 7.4.-15 joka varmasti muuttuu nt-ultrassa. Eli siis kerron vähän itsestäni. olen 18 vuotias ensimmäistä toivottua lasta odottava Lapista.

Muokattu viimeksi:
Joo teilläkin inkahoo ehdoton tuo asunnonvaihto!

Vinkkasin raskaana olevalle kaverilleni kotidopplerista, hän tilas samantien sen ja eilen sai sen kotiin! Hän siis jo viikolla 20. Pääsin itsekin testaamaan ja oi että, me kuultiin pieniä ääniä! <3 oli hyvinkin vilkas kaveri, eikä tahdottu millään löytää oikeeta kohtaa, mutta sitten! Ihana tunne kun kuuli, että masussa ollaan elossa! Tähään asti kun ei oo saatu viä kuulla mitään, kun varhaisultraan en viikkojen takia päässyt. Viikon päästä eka kunnon ultra, toivotaan et tää pikkune siellä suostuis näkymään :))

olisi kiva tietää minkäikäistä porukkaa täällä on kun itse olen niin nuori, että onko yhtää samaa ikäluokkkaa olevaa (:

Millä mä viikon malttasin odottaa ekaan ultraan?? :/ pitkältä ajalta tuntuuu :(

Ompas kiva, mitenkäs teillä on lähteny raskaus etenemään, onkos pahoinvointia ollut kauheasti?(: itselläni ei pahemmin ole siitä pahoinvoinnista tarvinnut kärsiä että sinänsä ainakin tähän asti on mennyt ihan hyvin, lukuunottamatta niitä ylimääräisiä neuvola käyntejä. millon on vuotanut jotain tai hyytymiä tullut. kaikki on ollut hyvin ja pienen pieni sydän on sykkinyt joka kerta ultrassa (: 25.9 minulla on aika varhaisraskauden yhdistelmäseulontaan (:

Mulla ultra 18.9 enkä malttaisi myöskään odottaa. En saanut varhaisultraa kohdun ulkoisesta huolimatta...noh mutta, ei ole vaihtoehtoja,odotettava on. Täällä on todella paha pahoinvointi, ihan 24/7...ei ihan joka päivä oksennus tule mutta etoo ja on pakko olla levossa. Välillä masuun pistelee. Rinnat meinaa räjähtää :D ja vuotoa tuli yhtenä yönä siis minimaalisen vähän ja sekin niin että pyyhkäsin vähän syvemmältä..sen jälkeen ei ole tullut onneksi. Nyt menossa rv 8+4 :)

mulla on ollut aika paljon tuota mahan pistelyä ja vuotoa tullut että välillä pitänyt ihan pikkuhousun suojia pitää ja tosiaa tuntuu että rinnat poksahtaa. itse kun olen pieni rintainen nii tuntuu nyt kun on muka vähän turvoksissa että on koko ajan edessä :D viikkoja minulla on 10+3 (:

Mulla taas on muutenki tosi isot rinnat ni pelottaa kuinka ne vielä tästä paisuu..onneks se vuoto sulla ei oo mitää vakavaa, kuulemani mukaan aika normaalia mutta se säikäyttää kyllä kamalasti..varsinkin jos on näin hysteerinen ku minä...:D

joo ei onneksi mitää vakavaa ollut. ja olen tosi hysteerinen tämän asian suhteen kun takana on yks keskenmeno (vahinko raskaus) mutta tämä raskaus on kuitenkin suunniteltu ja toivottu (:

Täällä ei oksentaa tarvi, mutta ruokavalio on mennyt ihan uusiksi. Rahkat ym proteiinipitoiset ruuat ei enää vaan mene alas.. Siksi hieman turvottaakin kun leipä ym hiilarihöttö tullut tilalle :/ Jospa se tästä vielä muuttuisi :)

Tää tuleva mami on 27v ja ensimmäistä siis odotan.

Takaisin