Odotuskavereita huhtikuu 2015 äidit

Eilen oli tosiaan eka ultra ja siellä hän heilui menemään ja pieni sydän sykki :Heartpink Laskettu aika pysyy samana eli 2.4.
On tää kyllä ihmeellistä aikaa, tää on meidän eka lapsi ja kaikki on on uutta ja ihanaa.
Mitään en oo viel uskaltanut hankkia pienoiselle mutta ehkä kohta vois lähtee kirppis kierrokselle josko löytyis jotain tarpeellista.
Mulla oli oikeastaan tähän viikkoon saakka kans pahoinvointia, en onneksi oksentanut mutta se huono olo oli koko ajan, ja sitä vatsakipuu oli ehken tonne viikolle 7-8 asti ja sit helpotti.
Mutta mukavaa odotusaikaa kaikille ja kiva ois tosiaan ajatuksia vaihdella tässä matkan varrella :)

Jos nyt itsekin uskaltaisi kirjoitella tänne. LA olisi 10.4 ja ensimmäinen neuvola oli maanantaina. Ensimmäistä odotetaan ja jotenkin ei osaa iloita vielä yhtään kun kokoajan huolestuttaa onko kaikki kunnossa. Ensimmäinen ultra on 10.9, oli pakko varata aika yksityiselle että saa tietää missä mennään ja kunta kun tarjoaa ensimmäisen ultran vasta siellä 12 viikon paikkeilla.

Olen taas lähetellyt uusille yksityisviestejä, kaikkia vanhojakaan vielä tavoittanut. Joten tarkistakaa viestinne :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Hei, vieläkö joukkoon mahtuu yksi plussannut? :) Itselläni LA olisi 30.4 elikkäs todella alussa vielä siis ollaan mutta tuntuu että tukea kaipailisin kanssa eläjiltä ja vastauksia omiin mietteisiini. Meillä on maanantaina 8.9. varhaisultra (koska edellinen raskautemme päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon) ja silloin viikkoja olisi 6+4. Joten kiinnostaisi tietää että näkyyköhän tuossa noin aikaisessa ultrassa vielä sykettäkään?

Heli. Meijän pienokaisen syke näkyi varhaisultrassa, jolloin oli rv 6+3. Kovinhan se on yksilöllistä milloin syke näkyy, toivottavasti syke maanantaina näkyy teillä :)

Toivon todella sitä itsekkin ettei tarvitsisi maanantain jälkeen miettiä tuskissaan että oliko vain liian aikaista vai onko taas alkio kuollut...

Mulla Vastas varhaisultrassa 6+1, vaikka menkoista laskettuna oli 6+5.

Eli mikäli hedelmöittyminen on tapahtunut vaikka 5 päivää myöhemmin, ei ultrassa välttämättä näy mitään :/

Täällä suositeltiin tulemaan 7+.

Toki uudessa ultrassa Vastas sitten viikkoja päivälleen :)

No miullahan ovulaation ahankohta on suhteellusen hyvin tiedossa, koska annettiin se Pregnyl piikki.

Kiitos tiedosta :) Hirveesti jännittää muutenkin koko ultra koska viimeeksi todettiin keskeytyneeksi juurikin ultrassa

Esikoisen kanssa varhisultra muistaakaeni 6+3 ja nyt oli 6+4. Molemmissa näkyi syje. Jos on kunnon laitteet, syke näkyy 6+.

Heli kovasti tsemppiä maanantaille! Täällä pidetään peukkuja!

Tota, kuinka tollasen raskausviikkolaskurin saa tuohon oman profiilin alalaitaan, kun oon kattonut että aika monella sellainen on?

Hei

Olipas urakka lukea ketju läpi. Täällä uusi ilmoittautuu mukaan. LA 4.4 eli rv 10 + 1. Kävin yksityisellä kurkkimassa sykkivää sydäntä rv 7 + 5. Ekassa neuvolassa kävin pari päivää sitten ja np-ultra on 15.9 eli viikon päästä.

Tästä tulee kolmas lapseni. Entisestä liitosta on 11-vuotias tyttö ja nykyisen miehen kanssa on kohta 3-vuotias poika. Tätä pikkutyyppiä yritettiin 8 kuukautta. Jännää on. Niin ja olen ihan seniori täällä, sillä ehdin täyttää 40 ennen huhtikuuta.

Heippa! Foorumia olen jo seuraillut noin kuukauden verran. Laskettuaika on siis 3.4. Eli nyt jotain 10+1. Yksi neuvolakäynti takana ja np-ultra kahden viikon päästä. Sitä odotellaan kovasti. Kotoa odotuksessa tiiviisti mukana ihan kohta pian 3v poika. Huonot olot ja väsy viimeajoilta erittäin tuttua! Nyt välillä jo hieman positiivisempi/energisempi fiilis joten tänne piti sitten kirjautua, kun tähtimerkit sen suhteen myönteisiä. Päivät olen tiiviisti töissä ja illalla olen yrittänyt "vaikka väkisin" hieman ulkoilla/käydä salilla ym. tosin melkoista pakkopullaa ollut viime aikoina ja tahtia on hyvän syyn vuoksi hidastettu.
Onnea kaikille, peukut pystyssä ja mielellään osallistun keskusteluihin mukaan!

Tervetuloa mukaan keskusteluihin rouva-80, pikku myy, Heli ja zippu ja muutkin jos en muistanut ihan kaikkia uusia uutisia!

Kivan aktiivista on tässäkin ryhmässä, toivottavasti kaikki pysymme matkassa aina huhtikuulle. Sitten kun alkaa äitiysvapaat päivisin, niin mukava on jos löytää ihan lähistöltä seuraa sekä äideille että lapsille :)

Takaisin