Odotuskavereita huhtikuu 2015 äidit

Tervetuloa taas kaikille uusille, mahtavaa kun porukka kasvaa :) Ikävä tosin lukea että niin monella on ollut aijemmin epäonnistumisia ja huonoa tuuria, nyt tarrasukkia vaan kaikille ja sormet ristiin!!!

Mulla myös ihan järkyttävät turvotukset ja ruokahalu varsinkin iltapäivisin on kun hevosella :D Onneksi oon herkkulakossa vultraan asti 18.8 tai paisuisin varmaan kun pullataikina. Pitää senkin jälkeen kyllä tehdä joku diili ittensä kanssa noiden herkkujen suhteen tai lähtee ihan lapasesta.

Onpas tänne väkeä tupsahtanut :grin
Tänään oli se jännä päivä, kolme testiä tein, yhdessä haalee viiva, kahessa vahva. Ei tarvii ees eri valossa kattoo... HURRAA! Nyt vaan jännätään et kaikki menee hyvin.

Onpas tänne väkeä tupsahtanut :grin
Tänään oli se jännä päivä, kolme testiä tein, yhdessä haalee viiva, kahessa vahva. Ei tarvii ees eri valossa kattoo... HURRAA! Nyt vaan jännätään et kaikki menee hyvin.

Haluisin niin kirjotella teille kaikesta ja lukea teiän juttuja. Mut mä jotenki inhoon tätä sivustoa, karseeta :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

pikkujätti samaamieltä :D en tykkää yhtään tästä, jotenkin hirveen vaikea käyttöinen...

mä huomenna viimeistään teen viimesen testin ja soitan neuvolaan, jännää! :) tää väsymys on kyllä ihan karseeta, no onneksi pystyy nukkumaan lähes koska vaan..

tosiaan, tervetuloa uusille ja onnitteluja!

Sent from my GT-I5500 using Vau Foorumi mobile app

Heippa!

Minä myös hyppäisin joukkoonne. :) Positiivinen testi tehty perjantaina 1.8 ja laskettu aika pitäisi laskurin mukaan olla 10.4. Ensimmäinen lapsi olisi tulossa ja olo on todella onnellinen, mutta samalla hyvin jännittynyt! Toivoo vaan niin kovasti, että kaikki menisi hyvin. Oireita ollut nyt jo pitkään jatkunut rintojen arkuus, etenkin öisin! Ja nyt parina iltana tullut väsymys paljon aikaisemmin kuin normaalisti. Muuten olo on todella hyvä ja energinen vielä tässä vaiheessa. Jopa epäilyttävän? hyvä olo...

Eka neuvolakäynti varattu elokuun loppu puolelle. Varhaisultraan myös tarkoitus mennä rauhoittamaan mieltä. :)

Toivottavasti kuva näkyy, eikös tommonen hätänen lirusta alkuiltapissasta otettu positiivinen kerro vihdoin tarpeeks!? Pakko kai se on uskoa nyt, meille tulee vauva.. <3

Sent from my GT-I5500 using Vau Foorumi mobile app

Liitteet

• 1407426767983.jpg
    1407426767983.jpg
    30.6 KB · Katsottu: 56
Jos joskus kirjaudutte tälle sivustolle sisään ja alatte lukemaan näitä juttuja ni heittääkö sivusto teidät pihalle? Mulle on jo monta kertaa käynyt niin.. Mietin et pitäskö luoda joku fb ryhmä tai joku ni ois helpompaa jutella.?

Hei kaikille ja onnea plussista. Itse olen 31 vuotias ja eilen tein testin koska kummallisia alavatsa tuntemuksia ja vatsa turvoksissa. Plussa tuli ja laskelmien mukaan 4+2 tänään, eli LA 14.4 Esikoista siis odotellaan, en uskonut että näin pian tärppäisi, olen syönyt pillereitä 15 vuotta, nyt ehti 2 kuukautiset tulla ennen tärppiä. Toivotaan että myös kestää. :)

Saanae pitäis! Paitsi et näistä asioista täällä puhuminen taitaa olla tätänykyä kiellettyä :D Ihania testejä teillä. On tuossa vaan ihan oma viehätyksensä tehdä noita

Mä varasin ajan neuvolaan, sain kolmen viikon päähän. Neuvolatäti on ilmeisesti vaihtunut viime kerran ja se kuulosti olevan ihan pihalla, kiva. Alkuraskauden ultraa vielä harkitsen, mieli tekisi mutta taas toisaalta vois oottaa sin nt-ultraan.
Mulla on jäätävän turvonnut olo, kiva jo tässä vaiheessa, kun viikkoa edessä ainakin 34:grin äsken käytii kaupas ja ostin karkkii.. tarvis kyllä jotenkin saada itteensä niskasta kiinni.. sisko menee ens kesänä naimisiin ja en haluis näyttää valaalta..
nii juu, onnea plussaajulle ja tervetuloa joukkoon :)

Mäkin katoin tänään peilistä että oonkohan just 7 viikolla vai 27 :D ei paljoo naurata!

Mulla turvottaa myös kovasti, varsinkin iltaisin. Pelottaa että milloin joku arvaa, kun haluaisimme pitää salassa rv 12 saakka.

Olen pyrkinyt syömään fiksusti, mutta tänään en rhtinyt kunnon lounasta ja joutui vähän surkeammin syömään. Nyt maksan siitä hinnan ja päätä särkee. Onko muilla vastaavaa?

Takaisin