Odotuksen "sivuvaikutukset"

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Minja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on kans melkein koko ajan nälkä, eli pitää syödä usein pieniä annoksia. Kun sit alkaa kuitenkin tökkiä, ettei voi syödä niin tukevasti kuin olis hyvä jaksamisen kannalta.

Muut oireet on aikalailla tiivistyny aktiiviseen rakkoon, turvotukseen, väsymykseen ja voimattomuuteen/kunto on kadonnut jonnekin. Tänään oli ison työn takana, että sain kauppakassit autosta tänne toiseen kerrokseen. Niin pieni ja vanha kerrostalo ettei täällä mitään hissiä ole. Mutta tulipa tehtyä terveelliset ostokset useammaksi päiväksi, niin ei tarvi mennä kauppaan ja sortua epäterveellisyyksiin! :)

Mä oon kanssa yltiöväsynyt!
Aamusin nouseminen tuntuu ylitsepääsemättömältä ja ainaki yhet päikkärit pitää nukkua.Vaikka saan nukkua 9-10 tuntia parilla vessakäynnillä niin ei tunnu sekään riittävän. Ja kun poika käy päikkäreille niin menee äitikin. Missähän vaiheessa sen kaiken muun kerkeis tekemää? Pitää alkaa tekee isot satsit ruokaa et pari päivää syö samaa niin ei tarvi niiin usein kokkailla :D
Nännit on kans aristavat mut onneks ei kamalan kipeet.
Niin ja on ihana asuu maalla kun kaikki hajut käy nenään ;) onneks meillä ei oo mitää elikoita mut naapurin sikala tuoksuuu vähä liikaa kun sielt päin tuulee :D

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Nyt pitää kyllä koputtaa puuta, mutta täällä on alkanut pahin kuvotus jo hieman helpottaa ja syömisvälejäkin on jo hieman pystynyt pidentämään. Edelleen kyllä on heikko olo etenkin aamuisin ennen kuin saa syötävää ja pitkä syömättömyys tekee oksettavan olon, mutta jotenkin siedettävämpänä ja lievempänä kuin aiemmin.

armoton piereskely,röyhtäily,kaikki mitä syön maistuu ei miltään,jopa namit(joille muuten perso),pissahätä kokoajan,jos syön jotain raskasta saa juosta p#*#alle.Maha kurnuttaa kokoajan,vaikkei olisi edes nälkä,väsyttäis kokoajan.mutta toi piereminen,ei kato aikaa eikä paikkaa,noloo..rv:t 5+2 niin ja suuta kuivaa kokoajan.:happytekee mieli poppareita.

Milloinhab tää väsy helpottaa, joka päivä haaveilen pikku päikkäreistä, mutta esikoinen pitää huolen että ei toteudu :D
Parin tunnin välein on pakko syödä jotain, muuten joutuu halailla sankoa.. sillä ei oo merkitystä syökö miten paljon silti koko ajan nälkä.

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app

Mä just heräsin reilun tunnin unilta, onneks isäntä on lomalla! :D
Mulla tää väsymys on pahentunu vaan, viikkoja nyt 5+5, toivottavasti väsyttää vaan tän alun eikä koko raskautta, voi esikoinen vähä tylsistyä ja hermostua jos mammalla silmät koko ajan ristissä ja haukottelee :D
Meillä vielä tosi menevän sorttinen poika, koko ajan pitää jotaa puuhaa olla tai muuten alkaa tekee pahojaan ;)

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Ai päikkärit? Niitä odotellessa :) Meilläkin tuo touhuaja pitää mamman liikkeessä ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Oireina väsymys(!), kahvi ei meinaa upota, jotkin muutkin ruoat etoo, tekee kokoajan mieli vain freesejä ja terveellisiä juttuja(onneks;)..aiemmissa raskauksissa himoitsin porkkanoita kokoajan :) rinnasta tulee JO NYT puristettaessa nestettä!?!! Rv 5+1 vasta menossa. Niin, ja aiemmista raskauksista poiketen on tullut yhdynnän jälkeen veristä vuotoa ja välillä tuhruttelee muutoinkin. Tämän vuoksi varasin ultran rv 6+4, toiv kaikki masussa hyvin. Kuulemma yleistä alkuraskaudessa? Onko muilla ollut vastaavaa.?

Onko muut alkanu nähä outoja unia? Tai seksiunia?
Mä en yleensä noita nää ja nyt jo kolmas yö putkeen XD
viimeyönä puuhailin kolmen eri ihmisen kanssa, ihmekkös sitä aamulla on nii väsyny ku herää :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Aamulla nipisti,muttei muuta.Vuoto haisee menkkavuodolle ja jatkuu edelleen.odotanko että loppuu ja teen taas rask.testin?vai odotanko neuvolaa?

Ainahan noi vuodot olis hyvä tarkistuttaa ultraamalla.
Mikäli kyseessä on varhainen keskenmeno niin kaiken pitäis kyllä tulla itekseen pois.Mähän en käyny tuosta ensimmäisestä km lääkärillä enkä missään.Vuoto oli niin runsasta ja kivut ettei jääny epäselvyyttä.Eikä noussu kuumekaan.
Rtestejä tein muistaakseni vuodon loputtua että näin hormonin laskemisen.

Mutta raskausoireita voi olla niin kauan kuin kehossa hormoneja eli km jälkeenkin (etenkin jos ei vuoda pois itsekseen). Toivotaan, että pikkuinen pysyy kyydissä! ♡

Mullaki kunnon oireiluja ollut: hajut tekee pahaa, etoo, väsyttää, koko ajan niin tukala ja paha olo... mikään ei maistu paitsi illalla ja silloinkin syönnin jälkeen tulee huono olo. Toivon, että en kärsi ns. turhaan, vaan että pikkune on yhä hyväs voinnis. Toivottavasti lääkäri soittaa huomenna ja sanoo millo seuraava labra. Pitää käskee sit heti soittaa, että onko hormonitaso noussu vai laskenu...

Soitin äsken kättärille.Sanoivat että tuollainen vuoto on ihan normaalia,ettei kannata huolestua.Että jos olisi vuoto runsaampaa ja kivut kovat,sitten päivystykseen.Eli tod.näköosesti papu voi hyvin.

Mua ahdistaa tämä väsymys. Koko ajan voisi nukkua. Tuntuu ettei tää mene koskaan ohi ja oon ikuisesti koomapotilas... ja esikon kanssa ei jaksa niin täysillä kuin pitäisi ja siitäki aivan järettömän paha mieli. Pahoinvointi olis viel ok, mutta tää on perseestä. :(

Mile, täällä ihan sama. Alkaa jo turhauttaa tää ääretön väsy, vielä muutama viikko pitäis jaksaa :$

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin