Odottavat toukomammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sirpula
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko täällä muita jotka ei oo menossa varhaisultraan?

Mä oon nyt niin kahden vaiheilla, toisaalta haluaisin kyllä kovasti mutta sitten taas toisaalta.....:think005

Mä en oo menossa. Toisaalta olis kiva mennä mutta on niin kallis. Ja toisaalta, ei siihen ekaan ultraan niin pitkä oo :) tänään 6+0, eli max 6vkoa ultraan :)

Kävin tänään ostaa mamma vitamiiniä :) Mä kävin esikoisen kanssa varhaisultrassa, oli tosi kiva kun sai varmuuden että masussa tosiaan on elämää. Muiden kanssa en käynyt enkä meinannut nytkään mennä. Täytyy vaan yrittää jaksaa jännittää ekaan uä:hän :D

Mulla on menkat myöhäs 8-9 pv, tänä aamuna vasta mietin että voisinko olla raskaana(rintoja aristi). Mulla oli ovistestejä jolla kokeilin niin tuli tosi vahva viiva. Täytyy hakea kunnon testi kun ehtii. Kesäkuussa oli km joten vähän varovainen olen asian suhteen.

mindy: Ei kyllä helposti sitä saa julkisella, eikä yksityiseltäkään kela-korvausta ilman lääketieteellistä syytä. Voithan sä soittaa kuitenkin neuvolaan, käytännöt on vähän erilaisia vissiin paikkakunnittain?

14.5. / Myssy / 29 / 2 / TAYS

Änkeydyn listoille mukaan :) En ole varma tuosta lasketusta ajasta mut olkoon nyt tuo. Tuntuu että vertaistuelle on tarve, kun stressaa tätä alkuraskautta, meneekö kaikki hyvin.. Digitestiin tuli kuitenkin raskaana 2-3 tänään. Viime raskaudessa uskaltauduin kirjoittelemaan tänne vasta tosi myöhään.

Kaikille onnea matkaan! :)

Mut voi varmaa poistaa listasta, tänää alko supistelut ja verenvuoto. Te joilla keskenmenoja on ollut, niin pitääkö mun mennä johku ultraan vai miten menetellä? Huomen soittelen neuvolaan.

Kiitos :Heartred Kyllä potuttaa ja itkettää. Mut jotenkin aavistelin et kaikki ei oo kunnossa ku pahoinvointi loppu kesken kaiken.

Mä kävin keskenmenosta ultras (ei oo varmaan pakko) sit jouduin käydä kolme kertaa verikokeis millä varmistettiin et hcg tippu nollaan itsestään.

Kiitos kaikille, laittelen tänne sit tietoa kuhan ite tästä viisastun.

Bettielle tsemppiä. :Heartpink Kurja tilanne :sad001

Täällä kans yks joka meinas odotella "rauhassa" viikon 10-12 ultraan.

Takaisin