Odottajia Etelä-Pohjanmaalta

Hei täällä kans ilmoittautuu yksi uusi porukkaan mukaan. :) Kurikasta 28v ja esikoinen pitkän yrittämisen jälkeen vihdoin tulossa. :Heartred Laskettuaika on 14.3. joten viimeistä kolmannesta mennään jo vauhdilla eteenpäin. :)
 
Muokattu viimeksi:
Mitenkä täällä on odottajilla mennyt? Itsellä suhkot helppoa ollut tähän saakka. Närästystä oli kovasti, mutta siihen sain omeprazolia, niin on helpottanut. Renniestä ei ollut apua ainakaan mulle. Unettomuus vaivaa siinä klo.4-6 välillä, mikä kyllä tympii ainakin silloin kun aamuvuoroon pitäisi jaksaa. Työt hoituu entiseen malliin, ainut vain että yövuorot jätettiin osastonhoitajan kanssa pois. Enää sellainen 6 viikkoa ja äitiysloma alkaa. Painoa on tullut noin 6kg raskausaikana, toivottavasti ei mitään mahdottomia nousiskaan.:)
 
Minäkin tulen mukaan tähän ketjuun. Asutaan perheen kanssa Seinäjoella (Nurmossa) ja neljättä odotellaan tulevaksi. Raskaus on alkutekijöissään ja la sekä viikot selviää viikon päästä lääkärin ultrassa mutta varmaan syys-lokakuulle menee.
Ollaan reipas vuosi sitten muutettu tänne Seinäjoelle ja ei ole hirmuisesti tuttavia löytynyt vielä.

Ennestään meillä on 3 lasta: tyttö 9 v. poika 7 v. ja poika 1 v. 6 kk.
 
Täällä tullu raskauskiloja 18... :D 10 viikkoa vielä laskettuun, tuntuu niim pitkälle ajalle. Ja tervetuloa uudet! Mä oon vähän unohtanu tän koko forumin täs :D
 
Täällä on tullut 10kg, viikkoja menossa 22+6, mutta ei haittaa. Olin alipainoinen, ku raskaus alko. Aina joutunut taistelee painon kanssa. :sad001 2.5 saadaan tietää sektiopäivä. :)
 
Mites täällä muilla menee? Ihanaa. Mammaloma alkaa virallisesti ens maanantaina!! :) ei enää kauaa ku saa nyytin syliin ♡
 
Hyvin täällä menee, talvilomia vietellään ja ens viikon maanantaina alkaa myös äitiysloma. Närästys ja väsymys ovat vaivana, sekä selkää välillä jomottelee. Meinaa jo jännittää tuo lähenevä synnytys, on se kyllä päivittäin mielessä. :)
 
Täällä ollaan saikulla, äitiysloma alkaa varhennettuna 24.3.

Onko täällä ketään, joka on ois äitienpäivän jälkeen menossa suunniteltuun sektioon? Itelle varmaan tulee sille viikolle aika, selviää 2.5. Keskiviikkoisin sektiot tehdään Seinäjoella.
 
Kappas, olihan täälä eepeeläisilläki oma ketju! Mukaan ilmottautuu ensimmäästä orottava 29-vuotias kauhajokinen! Laskettu aika 26.7 :love017
 
Millä viikoilla väki menee? Itsellä Rv 35+2. Kovasti neuvolakääkäriä odotellaan! Salaisestisti toivon että olisi edes jo vähän paikat kypsyneet.. :rolleyes:
 
34+4 taitaa olla tänään. Sais kyl pian jo putkahtaa ku ahistaa tää maha. :D lekuria täälki ootellaan ku sukupuolta ei oo vauveli viel näyttäny. Reilu viikko viel pitääs jaksaa ootella.
 
Täällä odotellaan, että edes maha kasvaas!:grin Tai tottahan tuo kasvaaki, mutta viä näyttää vaan grillilläkävijän etumukselta.. Viikkoja kasassa 18+3.. Kaikki vielä edessä! Tsempit teille, joilla hoohetki on jo käsillä! :happy:Synnyttääkö kaikki Seinäjoella?
 
Välillä jännittää aika kovasti tuleva synnytys, kun päivät uhkaavasti vähenee. Seinäjoella synnytän ainakin. Voi välillä sitä toivoo että olisi noilla viikoilla kuin sinä susupala. Tuntuu että kaikki on vielä tekemättä! Hiljaa hyvä tulee..:rolleyes:
 
Juu, eikähän täs juhannuksehen mennes oo kasvettu aiva tarpeeksi! :smiley-ashamed004 Kaikemmoosia hankintojaki ehtii pikku hiljaa tehdä, kun ekaa vasta ootellaan.. Ja saa tutustua neuvolaan, teekoohin ja sairaalaan, mun ku ei oo paljo tarvinnu minkää palveluja juuri ikänä käyttää.. Ekas ultras käydes se kartta ei ollu ollenkaa turha!:p Pitää muistaa joskus kellottaa, mikä on nopeen reitti synnärille..:rolleyes:
 
Joo sjoella synnytetään. Mulla ainaki melkee kaikki tekemättä. Kaikki isommat tavarat on mun äitillä ja osaa on viel hankkimatta. No äippäloma alko ny nii jos jaksaas vähä kierrelläkki tuol keskustas viel ku jaksaa ja pystyy. Ei vaan oikee huvita. Jotenki kiva vaan olla kotona omas kuplas :D
 
Nyt ollaan kehto laitettu valmiiksi. Enää meidän pieni käyttäjä puuttuu. Ens viikonloppuna haetaan huvikummusta tilatut emmaljungan yhdistelmävaunut sekä ehkä hoitopöytä, riippuu millaisia on tarjolla. Alkaa tässä olla vähän täpinöissään sekä äiti että iskä.. :love017
 

Liitteet

  • IMG_0275.JPG
    IMG_0275.JPG
    603.9 KB · Katsottu: 20
Ihana kehto. ♡ meil o vaan sellaanen perus puinen kehto jos oon ite tainnu 90-luvulla joskus nukkunu. Siihe vaan perus reunapehmusteet sun muut tarpeelliset härpäkkeet. Olisin halunnu oikeen kunnon pinniksen mut eipä tänne meirän pienen kaksion makkariin sellaanen mahu.
 
Mä oo ajatellu, että laatikosta se pieniki ponnistaa..:shy: Vaunulas oli kivan näkönen ja edullinen pinnis, mistä saa junnusängyn sit jatkossa. Vois paikan päällä käydä vähä "potkimas", jos jäis kätehen.. Kun ny viä hetki kerrytetähän viikkoja! :p Onko muilla kokemuksia Vaunulan tavaroosta, onko kuinka kestävää? Alle Ikean hintoja, joten itte oon pienellä varauksella.. Vaunuja en tokikaa sieltä oo kattellu, non kumminki Emmaljungat tai Hartanit...
 
Me ostettiin vaunut sieltä. Ihan hyviltä ainaki mun käteen vaikuttaa. Hirvitti nuo huvikummun hinnat. Ja ku kaikki pitäny ostaa ku ekaa kerta vasta ootellaan. :) ja kaukalopussi ostettiin kans sieltä. Ei mulla ainakaa pahaa sanottavaa sen paikan tuotteista oo.
 
Takaisin
Top