Odottajia Etelä-Pohjanmaalta

Meillä oli muute ensi 24.11. Ru kans AVARN, mut jouduin miehen töiden takia siirtää. Nyt se jo ens viikolla! Vitsi ku hurjaa, ku näkyy pikkuisen liikkeet mahan läpi jo :D Snannnalle ja smileylle kans teretulemast! :)
 
Voi vitsi. Meilläki isäntä jo orotteloo et koska seki sais tuntee potkut ku mä aina sille sanon et ny on kyl pötkylällä sellaanen vauhti päällä. Se aina sanoo vaan et se o suoli :D
 
Vähä tilannepäivitystä tästä mammasta. Verikokeiden tulos oli ok. Hemppa 108 ja rautavarastot 116. Sillointällöin rautatabletteja aamuin illoin ettei maha mee sekaasin. Eli näillä mennään [emoji4]
 
Meillä on rakenneultra 29.11. ja en millään jaksais odottaa. Liikkeitä ei oo tuntunu nyt moneen päivään ja jännittää hirveesti että onko kaikki hyvin. Neuvola oli pari viikkoa sitten ja siellä sydänäänet kuului hyvin. Se on niin kamalaa ku neuvolakäyntien ym väli on niin pitkä että ehtii kuvitella kaikennäköstä :bored: onko kellään kotidopleria käytös? Oon miettiny josko sellaisen hommais... Nyt on 19+3 ja on luultavasti supistanu kaks kertaa täs viikon sisällä ku maha veti yhtäkkiä ihan kovaksi niinku lihakset olis ollu ihan jännittyneinä :nailbiting:
 
Mä kans petyin ku neuvolas kuunneltiin vaan syränäänet. Mut mul on tuo dobleri käytös ja aina silloon tällöön tuloo kuunneltua. Mulla ku tuo istukka on ees nii nuo potkutki tuntuu tosi heiveröösesti. Ehkä sit ku pötkylä saa vähä lisää habaa nii rupee kunnolla tuntuun. Mä kans odotan innolla tuota ultraa ku isäntäki näköö sit vauvan ekaa kertaa nii ehkä sillekki tuloo todemmaksi tää vauva. :) Mut onneksi aika menee iha sairaan nopeesti ja pian on ens viikon torstai :)
 
Mulla on lainadoppleri mut kiroon sen vehkeen kyl syvimpää suoho! Meillä nii vilkas lapsi, ettei sen sydänääniä tahdo sillä vehkeellä löytää ja sepä se onki sit paniiikin paikka.. mulla lojuu nyt vaa kaapis koko vehje! Toki, nyt jo liikkeet tuntuu nii selvästi ja säännöllisesti, että ei sitä tarviskaa :) perjantaina rakenneultra, en millää jaksais oottaa ees siihe!! Mies onneks ollu mukana kaikis ultris mitä on ollu ja siks sille oli tärkee päästä myös tähä. Ei kyl harmita yhtää, et jouduttii siirtää aiemmas :D ja hiphei, nyt jo puoliväli!
 
Meille näyttäs kovasti olevan tulossa pieni poika sitten ensi keväänä. Voi liikutus! Ja oli taas aivan ihana kätilö! ♡
 
Onnee poikalupauksesta ❤ tyttöö veikataan meille mut katotaan mitä ultras näyttää jos hemmo haluaa haaransa näyttää :) ultraako ne muute mahanpäältä vai römpylästä?
 
Mahan päältä! Paitsi mulla sit jouduttii istukkaa vähä tarkemmi tutkii, ni se oli sisäkautta sit :) ja kiitos! Ei teidänkää tartte kauaa jännitellä enää!
 
Ultra ohi. Kaikki oli hyvin. Vähä saatiin huonoja kuvia ja sukupuolta ei saatu selville. Mut pääasia et kaveri on terve. Pitää sit neuvolas käskee vähä ultraamaan joskus jos sais selville. Se ultraaja oli kyl vähä tympee. Eikä saatu tietää mitää painoarviota sun muuta. Näkipä isäntä pötkylän ekaa kertaa. :)
 
Mä jouduin tänää käymää synnärillä kääntyy näiden kipujen takia, lääkäri vilkas kans ultralla vauvelia ja oli siellä sen verran näyttävästi jalat levällää, että ei tosiaan ollu epäselvää kumpi hän on.
 
No kyllä se ultraaja sano ettei pippelii missää vaihees nähny et tosi epävarma tyttöveikkaus sieltä tuli. Mut eiköhä se varmuus tuu jossain vaihees. :)
 
Meille ei sukupuoli selvinnyt rakenneultrassa. Tämä meidän aikaansaannos oli sen verran häveliäs tapaus, että ei kyllä vahingossakaan haarooväliään halunnut vilauttaa. Kiva olisi ollut tietää, niin olisi saanut ostella vaatteita sen mukaan. Viimeistään maaliskuussa siis selviää kumpi meille on tulossa.:)
 
Tervetuloa mukaan :) on jotenki tullu oltua nyt tosi epäaktiivinen tällä forumilla. Nyt on vaan meneillään tää loputtoman pitkän tuntune odotus! Vaikka jee, enää kolme viikkoa viimeseen kolmannekseen! Jotenki ootan sitä ihan sikana!
 
Takaisin
Top