Odottajia Etelä-Pohjanmaalta

Keskustelun 'Laskettu aika 2017' aloitti Terhinaattori, 23 elo 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. emmiliaa:_ Peruskäyttäjä

Ainakin neuvolantäti vaikutti puhelimessa tosi kivalta. Ite meen jo ens viikolla varhaisultraan, sillon ois viikkoja 6+5. Mulla tarkastetaan alkion paikka kun takana Ku joka päättyi hätäleikkaukseen.
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. Terhinaattori Tuttu foorumilla Huhtimammat 2017

Onneks kauhavalta ei oo pitkä matka tänne, jos vaikka mammatreffit saadaan vielä aikaan :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  3. Jännänäärellä Aloittelija

Mulla on Terhinaattori vasta viikolla 9, eli reilun kahden viikon päästä! Olis päässy jo viikolla 8, mutta silloin en itse päässyt... Vähän saa siis vielä odotella :O Vaikutti kyllä mukavalta tosiaan puhelimessa neuvolan täti :)
  4. Jännänäärellä Aloittelija

En näköjään osannut "tägätä" sua nimees Terhinaattori, jos niin pystyy tehdä :)
  5. Terhinaattori Tuttu foorumilla Huhtimammat 2017

Eikai tässä voi suoraan tägätä, tai en kyllä itsekään osaa, joten nou hätä :) Täällä ootellaan kovaa nt-ultraa, se olis 28.pv! Ei millää malttais ootella vielä paria viikkoa...!
  6. AVARN Tuttu foorumilla Huhtimammat 2017

No sitä mäki oottelen. Mul on 26 pv :)
  7. .Lilli. Uusi käyttäjä

Seinäjoella asustelen kanssa. Toista lasta odotan ja sunnuntaina menee rikki viikko 20. Esikoinen pari vuotias ja itsellä ikää 24. :)
    • Tykkää Tykkää x 3
  8. Terhinaattori Tuttu foorumilla Huhtimammat 2017

Tervetuloa mukaan! :)
  9. marke Peruskäyttäjä Tammikuunmammat 2015 Helmimammat 2017

Minä myös Etelä-pohjanmaalta, Ilmajoelta. Meillä on ennestään 1/15 syntynyt tyttö ja nyt odotellaan toista, LA on 29.1.17 :)
    • Tykkää Tykkää x 3
  10. Terhinaattori Tuttu foorumilla Huhtimammat 2017

Tervetuloa mukaan :) Täällä käyty nyt niskaturvotusultrassa ja kevyemmin mielin voi nyt jatkaa eteenpäin! Kätilö oli todella mukava, kuka ultrasi. Kertoi kokoajan mitä näkyy ja mitä tutkii milloinkin.
    • Tykkää Tykkää x 1
  11. AVARN Tuttu foorumilla Huhtimammat 2017

No meikä menee tänään. Toivottavasti täälläkin olisi asiat hyvin :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  12. Terhinaattori Tuttu foorumilla Huhtimammat 2017

Mites täällä tulevilla äideillä menee? :)
  13. AVARN Tuttu foorumilla Huhtimammat 2017

Hyvin hyvin. Mitä ny kauhee väsymys kokoajan. :/ kello lyö illalla 8 nii meikä painuu nukkumaan. Pääkipuki o tullu vieraaksi. Ei oikee huvittaasi mikää sellaanen ku muutenki o aina migreeniä. Mut muute tääl menee hyvin. Mitä ny työhousut kinnaa mahaan kauheet jäljet ku ne o päällä kumminki sen 11 h/pv. Onneksi sain pomolta luvan et saan hommata jokku mustat housut ja pitää niitä :)

Mut mitäs muille?
  14. Terhinaattori Tuttu foorumilla Huhtimammat 2017

Kans tullu toi pääkipu! Tosi ärsyttävää ja lähes jokapäiväistä nyt. 13.10. ois lääkärineuvola, ootan et pääsis taas näkee pikkutyypin. Tänään dopplerilla kuuntelin tämän touhuja mahassa ja vauhtia tuntu piisaavan.. Onneks alkaa ny 2 viikkoa lomaa!
  15. Viipsukka Naimisissa foorumin kanssa

Huomenna ois Seinäjoella ar-ultra äippäpolilla. Muuten ois mennyt gynen polille, mutta aika ois mennyt liian kauaksi, niin pääsen sit sinne. Pelottaa aivan hirveesti. On nimittäin 4 keskenmenoa ollut vuoden sisällä, 03/15, 04/15, 08/15 ja 02/16... Niiden viiden muun lisäksi. :sad001
  16. Terhinaattori Tuttu foorumilla Huhtimammat 2017

Kerro viipsukka sit miten meni!
  17. Viipsukka Naimisissa foorumin kanssa

Hyvin meni. Sydän sykkii ja vastas viikkoja 7+1 ♥
    • Tykkää Tykkää x 1
  18. AVARN Tuttu foorumilla Huhtimammat 2017

Ihanaa. Hyviä uutisia :) mä kans kävin tänään neuvolas. Tai oli siis normaali pillulääkäri vaan. Tai kyl siin pötkylääki vähä vilkaastiin. Kaveri veti viel hirsiä ku teki mun kans koko yön töitä :D ihania noi yövuorot kyllä se kättä sieltä vilkutteli et "moi. Tääl ollaan ja viel vähä väsyttäis." Hemoglobiini oli tippunu 100 et ahkerasti täs ny rautatabletteja naamariin. Ihmekkää ku aina väsyttää
  19. Terhinaattori Tuttu foorumilla Huhtimammat 2017

Mulla ylihuomenna neuvolalääkäri, ootan kans et vilkastaan ees vauvaa. Tuntuu nii pitkälle ajalle oottaa sinne ru:hun. Nyt ollu jäätäviä kipuja vattas, pitää niistäki päästä kyselee.. huoh. Koska se raskaushehku oikein alkaa?! :D
  20. Cirrus Uusi käyttäjä

Itse en odota, mutta seuraan silmä kovana kasvavaa vatsaa :woot:

Ensi viikolla on rakenneultra seinäjoella. Onko mitään mitä kannattaisi tietää siellä käynnistä? Saako mitään tallennetta mukaan? Onko keskussairaalassa 4d ultra? Voikohan itse kuvata omalla kameralla?
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu