Nyt menee HERMO!!!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ele84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ärsyttävä tilanne Henuu! Tämä raskaus on sinun aikaasi, sinun täytyisi saada olla huomion keskipisteenä omassa raskaudessasi! Oli tilanne mikä hyvänsä: exät on pers...tä!:finger005

Henuu, mitä jos kävisit neuvolassa yksin? Silloin neuvolatäti keskittyy sinuun eikä miehesi lapsiin. Toivottovasti..

Muakin ärsyttää kun mies välillä soittelee "kuulumisia" exältään tai toisinpäin. Ei niillä ole edes yhteisiä lapsia (thank god), niin mua suoraan sanottuna vit*ttaa kun niiden pitää pitää vielläkin yhteyttä. Siis sinänsä hienoa että jotkut osaa erota ihan ystävinä? Mut oon tän asian takia monet kerrat itkenyt miehelleni ja yrittänyt saada sen ymmärtämään että en pidä siitä että hän pitää exäänsä yhteyttä (viellä kun kyseiselle exälle ei ole voinut edes kertoa että hän on nykyään naimisissa ja toinen lapsi tulossa)... On tehny monta kertaa mieli ottaa miehen puhelin ja soittaa tälle naiselle ja sanoa et voitko jättää mun miehen rauhaan!!? Mut enhän mä, en mä osaa olla niin "ilkeä" mun miehelle.. Grrrr

Henuu, minun miehellä on myös kaksi lasta edellisestä liitosta ja lapset asuvat meillä jokatoisen viikon. Meillä mies on yhteydessä exäänsä, jos on lasten asioiden hoidon vuoksi pakko. Exä soittelee kyllä kaikki huolet minun miehelle. Viimeksi eilen soitteli auto-ongelmistaan... no ne tosin vähän vaikuttaa siihen kuinka lapset pääsee kouluun, mutta se on hänen huoli kun on hänen hoitoviikko. Minulla onneksi on todella hyvät ja lämpimät välit lasten kanssa ja he puhuvat enemmän ongelmistaan ja tunnoistaan minun kuin biologisen äitinsä kanssa. (Ovat siis 9 ja 10 vee tytöt.) Meillä tosin tähän tilanteeseen vaikuttaa ehkä eniten se, että he ovat minulle kuin omia. Vaikka siis nyt minulla on jo yksi oma ja toinen tulossa. Tytöt olivat pieniä kun heihin tutustuin ja silloin heidän äitinsä ei ollut kovin paljon kuvioissa. Mieheni on siis lähivanhempi, koska tyttöjen äiti otti ja lähti tyttöjen ollessa 2 ja 3 vuotiaat... Hän on nyt kanssa uusissa naimisissa ja heillä on yksi yhteinen lapsi, mutta jotenkin ei saa isompien kanssa tukea uudelta mieheltään. Minusta on todella ärsyttävää kun mieheni joutuu olemaan "auttava puhelin" exälleen kun tytöt alkavat teineiksi ja kiukuttelevat kaikesta. Huvittan tilanteesta tekee se, että meillä ei kiukutella yhtään niin paljon eikä niin "turhista" asioista. Me olemme siis ilmeisesti tehneet jotain oikein.
Mutta siis ymmärrän sinua Henuu todella hyvin ja toivon, että miehesikin ymmärtää tilanteen. Minäkin jouduin tappelemaan aiheesta alkuun mieheni kanssa, mutta hän onneksi ymmärsi lopulta tilanteen ja on nykyään minun kanssa samaa mieltä. Ja mitä neuvolaan tulee niin esikoisen aikaan meillä oli sama th kuin oli silloin kun tytöt olivat pieniä ja silloin tuli juteltua enemmän myös heistä siellä käynneillä. Vaikka siis minä kävin jo silloin melkein aina yksin neuvolassa. Nyt kun th on vaihtunut niin tulee vähemmän juteltua isoista, mutta vähä kuitenkin kun ovat kuitenkin osa tulevan vauvan elämää.

Baby2, mulla on ehkä hitusen sama tilanne.. Kyseessä tosin on tällainen "yhden illan juttu" tyyppinen tapaus "kaveripohjalta" ja kavereita ovat edelleen. Asutaan (thanks god) eri paikkakunnilla, mutta tapaavat toisiaan huonokuuloisten tapahtumissa. Ja pistävät viestiä toisilleen toisinaan. Että mä oon niin vihanen ja katkera... En vaan jaksa uskoo et siinä jutussa ei ois ollut tunteet mukana.

Mitähän mun mies tuumais jos oisin edelleen yhteyksissä mun edelliseen baari-iltojen ilooni. Hänen kanssaan vuoden verran pidettiin hauskaa ja pakko myöntää et tunteita oli ainakin mun puoleltani.
Mut sil kyseisel hetkel ku aloin omani kanssa seurustelee, lopetin yhteyden pidon tähän mieheen ja viime elokuussa poistin vielä hänen yhteystoetonsa facesta ja puhelimesta, kun toisinaan ajattelin häntä kaveripohjalta. Mun mielestä tollaset vaan pitää heivata pois elämästä, vaikka kuinka vois kaveri vielä ollakkin... Koska se nyt vaan on reilua toista kohtaan. Ja sit ite saan tällaista vääryyttä niskaani. Mut en näemmä ole ainoa...

Täälläkin ärsyttää miehen ex! ;)

Ei muuten, mutta kun muutettiin tähän, niin tajusin kerran hevostamme ajaessani että jaa tuttu ihminen muuttanut noin viiden kilsan päähän meistä. No selvisikin myöhemmin, että miehen ex käy siellä ratsastelemassa. Asia olisi ok, mutta kun tuo exä on jo käynyt ainakin neljästi hevosella joko meidän pihassa kääntymässä tai tontin rajalla. Ja siis tietää vallan hyvin että on yksityistie ja tie päättyy meidän pihaamme.
No ei siinä vielä mitään! Onpahan käynyt ainakin kolmesti autollakin meillä pihassa kääntymässä. Hetken seissyt siinä ja kun huomannut talossa liikettä, niin lähtenyt pois.
Että ärsyttää!!
Eräs päivä mies oli lähtenyt töihin ja tämä exä kun oli tunnistanut auton, niin oli ajanut persiiseen kiinni. Vasta sitten oli kääntynyt sieltä pois, kun mies oli ajanut työpaikkansa parkkipaikalle (suljettu tila).
En tiedä mitä se olevinaan hakee!?!

Meillähän oli iso riita miehen kanssa tuossa kesällä, kun miehellä oli vieläkin yksi hoidoistaan kaverina facebookissa. No mieshän sitten kehui kuinka nainen näyttää hyvältä nykyään kun on laihtunut ja on isot rinnat. Hooh.. Tottakai vetäisin herneen nenään siitä ja käskin miestä poistamaan hänet kavereistaan ja estämään lisäksi, ettei varmasti pistä miehelle viestiä tulemaan tai mies hänelle. Tuohan siis suuttui että miksi hänen pitäisi se poistaa kavereista, mutta ei myöskään osannut sanoa miksi sen pitäisi kavereissa olla, kun ei kuulemma edes seurannut sen julkaisuja (muutenvaanko kävi niitä kuvia tuijottelemassa?).
No luottohan siinä hetkeksi meni ja voi kun teki mieli tutkia hänen puhelimensa läpi. En halunnut mennä kuitenkaan niin pitkälle, vaan sanoin että jos tykkää jostain naisvartalosta, niin ei tule sanomaan minulle siitä yhtään mitään (meidän yhdessäolo aikana en ole siis kertaakaan itse saanut mitään kehuja tms, jonka takia iski ex-hoidon kehuminen suoraan aivoihin...) Nyt minulle oikeastaan yksi hailee, enkä jaksa kytätä yhtään mitä hän touhuaa. On onneksi osannut pitää suunsa supussa. :)

Musta tuntuu, että kaikki noi exä jutut (meillä alkuun mukaan lukien) on pohjimmiltaan ihan samanlaisia. Ärsyttää aivan kamalasti, jos pitää, varsinkaan miesosapuolen, olla missään yhteydessä entisiin. Naisilla, kun tahtoo olla vähän luja omistushalu. Meidän ukkelin exä selvästi luuli omistavansa mieheni edelleen, koska he nyt sattuivat olemaan ennen mua yhdessä. Tämä tietenkin oikeuttaa koko loppuelämän omitusoikeuteen ja omien huolien soittelemiseen. Niin väärin! :D Mikä hauskinta tai veemäisintä, miehet ei edes tajua tota. :D

Itse oon loojaalisuudesta omaa miehenpuolikastani kohtaan halunnut katkaista kaikki välit entisiini. Hyvä näin! Itsellenikin. :)

Joo...exät on vaikea laji. Minunkin miehellä on lapsia exänsä kanssa ja hommat ei todellakaan ole menny aina kitkatta! Olen todellakin saanut osani tämän maan ns.vaikeista existä tämän yhden muodossa. Siittä tulis melkonen eepos jos rupeis ruotimaan sen tekosia ja sanomisia. Ehkäpä hällä on jonkinlaisia henkilökohtaisia ongelmia kun käyttäytyy niinkuin käyttäytyy. Ite olen päättänyt olla välittämättä, jutut meni jo niin yli ettei enää oikein jaksanu etes nauraa niitten älyttömyyksille....
Sympatiaa kaikille teille ja koettakaa jaksaa.

huoh nyt uskallan ehkä vähän yleistää että on ne miehet tyhmiä kun ne ei tajua YHTÄÄÄN miltä se naisesta tuntuu tuo juuri kun ihaillaan eksää tms tuntemaansa naista vaimolle ääneen. Luoja miten monta kertaa oon siitä sanonut mutta ei! huoh.
mt onneks en ole ainoa.. vaikka en kyllä siltikään sitä hyväksy. sitten suututaan kun en jostain em. tykkää.. tää on niin tätä.

Äh..kyllä tänään meni niin hermo mieheen. Parin viikon sisään on nyt ollut risteilyä, kahdet pikkujoulut ja yhdet illanistujaiset. Ja kyllähän minä nyt sen ymmärrän, että haluaa mennä, kun vielä voi ja on nyt vaan sattunu monet bileet lyhyelle aikavälille. Mutta silti..tänään taas ulkona ja sanoi tulevansa viimeisellä bussilla, olisi siis kotona vähän kahden jälkeen ja nyt sitten ilmoitti, että meneekin varmaan pilkkuun asti baarissa. Välillä kyllä pännii tämä raskaus..ei sillä, että ikävöisin baari-iltoja. Lähinnä vain tuo miehen viihteellä juokseminen ärsyttää..

huoh aikaisemmin oli vissiin puhetta seksin vähenemisestä ts "mies ei anna". meillä joku ihme vaihe (ite olen päivittäin järkyttävän kipeä) ettei miehellä tunnu kiinnostavan yhtään! illat sängyssä menee lähes tappeluksi, pitää tosi paljo tehä töitä ettei provosoidu toisen sanomisista eikä mee siihen et toinen pakenee sohvalle. Päivällä olis sujunut mutta täyty lähteä hakemaan lapset tarhasta ja sovittiin että illalla sitten mut yhyyyy kun ei toteutunut vaikka yritin moneen kertaan :( (ujostuttaa puhua näistä asioista). Yritin kysellä että johtuuko mun kivuista ettei mies uskalla yhdyntää vai mikä on mt ei. Onneks kuitenkin kainaloon ottaa <3 ja mikä v-mäisintä, itse kun vihdoin on nukahtanut ni herää siihen että sänky hytkyy kun toinen tyydyttää itseään :'( se niistä unista sitten. (meillä ollaan parisuhteessa melko avoimia tuin itsetyydytyksen kanssa) vähän on minun suuhun turhan ronskia tekstiä mt toiv ei kukaan pahastu :facepalm:

Tämä ei jotenkin sovi tuonne harmitusketjuun, joten kaivoin tämän vanhan...

Pikkuveli oli käymässä viikonloppuna, valitti oloansa. Noh, hän on nyt varusmiessairaalassa, cpr yli 100, vahvat lääkkeet ja influenssaepäily. Minäpä tietysti nappasin itselleni ilmeisesti samaisen taudin. Kurkkua polttaa, kuumetta noin 37,5 ja aivan vetämätön olo.

Rokotus mulla onneksi on eli varmaan pahimmilta oloilta selvitään. Kaikista ärsyttävintä on se, ettei voi lääkitä itseään kunnolla ja tuo vajaan kahden vuoden vanha esikoinen menettää hermonsa, kun en mä jaksa sen kans leikkiä...

Ele84, toivottovasti tulisi vain lievänä! Todella ikävän kuuloista..

Mulla menee hermo KAIKKEEN! koiran virtsanäyte epäonnistu, kun lunta eksy sekaan, kotiin päästyä yritin lenkille, kävelin 100m ni alko päässä sumenee ja paineen tunne tuntuu. Kotiin mittaa paineet -> yläkantissa (???!?!!), takas ulos ja uus yritys, sama homma uudestaan! Mitä?! Eikö mikään onnistu!? Itken omaa kurjuuttani täällä, pelko lihomisesta on niin suuri heti kun ei pääse lenkille.

Anteeksi kamala valitus ja ahdistus, mutta pakko purkaa jonnekkin..

Mua ärsyttää taasen noi kivuttomat supparit. Aina kun yritän lenkille ni ei ku vatsa menee sillain pinkeeks ja tuntuu inhottavalta, pakko aina pysähtyy. Sit itken himassa etten voi syödä ku lihon :-))

Mua kiukutti tänään, kun aamusta asti ollut taas aivan järkky olo joka sitten jatkunut ja jatkuu edelleen! Ja ulkona olis aurinko paistanut niin kauniisti ja ihana ulkoilukeli! Noh, 20 min. ulkoilun jälkeen olen joutunut makaamaan 2 tuntia sohvalla kun etoo ja henki ei meinaa kulkea :inpain:. Plaah.

Kiukuttaa... Miksi miehen exän pitää olla sellainen stalkkeri?!?

Hänellä pitäisi olla uusi mieskin, mutta miksi täällä silti pitää tontilla/tontin rajalla käydä kyttäämässä. Reittejä olisi vaikka muille jakaa ja silti pitää tunkea yksityistielle hevosella vaikka tietää että tie päättyy meidän pihaan. Juuri ennen meidän pihaa kääntynyt.. Omat hevoset taas reagoivat voimakkaasti kun niiden alueella käy vieras hevonen.

Luulisi että niistä pääsee eroon kun mies pääsee yli, mutta eih..

Harvoin menee hermot, mutta nyt ottaa päähän: muutettiin uuteen kotiin viikko sitten ja mitä ilmeisemmin täällä on TODELLA p*ska äänieristys. Yläkerrasta kuuluu puhe ja musa läpi todella hyvin, viime yönä piti yöllä puoli kahdelta mennä pyjamassa koputtamaan sinne ovelle, koska ovikello ei toiminut (tai sitten en uskaltanut painaa tarpeeksi lujaa), koska meillä keittiö ja vessa oli ainoa paikka, missä musan/radion kuuntelu ei kuulunut ihan selvästi ja mun piti oikeasti saada nukuttua. Kukaan ei avannut, mutta musa loppui ehkä 5 min päästä, että en tiedä menivätkö nukkumaan vai liittyikö mun interventioon. En oo koskaan aiemmin käynyt yöllä kenenkään ovella, mutta nyt oli pakko. Aamupäivästä taas musat meni päälle ja nyt, kun tultiin kotiin, musat ja puheet kuuluu tänne. Et pakko nyt seurata tätä ja jos siellä alkaa joka ilta jatkua meteli yli hiljaisuuden, niin pakko mennä joko soittelemaan ovikelloa tai laittaa joku ystävällinen lappu, että voisko ees myöhään yöllä/illalla yrittää olla hiljempaa.

Meidän vanhassa kodissa ei kuulunut mitään mistään, että varmaan senkin takia nyt korostuu. :(

Voi ei Odette ja tsemppiä ! sitä kun vielä yöllä alkaa oikeen kuuntelemaan koska pitäis olla hiljaista. sit tulee oravanpyörä josta ei tahdo itse päästä pois ennen ku on saanu viestin välitettyä metelin pitäjälle!

Tsemppiä Odette! Tiedän mistä puhut, sillä asutaan opiskelijakämpässä (kerrostalo) ja joka keskiviikko yläkerrassa on niin hirveet bileet, että ikkunatkin helisee meidän kämpässä. Ja se jatkuu ilta kuudesta yö neljään. Nyt raskausaikana on meinannut mennä hermot, kun tuntuu että tarvitsee nimenomaan sitä rauhaa ja hiljaisuutta. Ja rappukäytävä haisee niin viinalle ku voi vain haista! Tähän raskausnenään se ei oo kauheen hyvä tuoksu, meinaa oksennus tulla aina matkalla ulos ja varsinkin matkalla takaisin sisälle. Onneksi tosiaan vain keskiviikkoisin... Joskus harvoin perjantaisin tai lauantaisinkin...

Kiitos sympatiasta. Olen siis aina asunut kerrostalossa ts. elämisen äänet ovat kyllä ihan tuttuja. Edellinen koti oli tosiaan vanhassa talossa, jossa mitä ilmeisemmin niin paksut seinät ja hyvä eristys, että edes seinänaapureiden bileistä ei kuulunut hisaustakaan. Vessassa käydessä kuuli, että oho, siellähän on jengiä ja musiikki soi lujaa. Kun laittoi vessan oven kiinni, jo eteisessä oli hiirenhiljaista.

Nyt on hiljaista kuin huopatossutehtaassa, mutta mies sanoi kuulleensa, kun asukkaat (nuoria tyttöjä?) lähtivät jossain vaiheessa iltaa viihteelle, että toiv. eivät nyt aamuyöstä palaa äänekkäästi ja vedä poppikoneita päälle... Jos sen tekevät, aion todellakin painua taas ovelle, koska aamulla aikainen herätys.

En tosiaan ole mikään kerrostalokyttääjä, enkä haluaisi profiloitua uutena asukkaana minään valittajana, mutta kävi mielessä, että jos eivät tiedä, että kaikki kuuluu tänne, tai jos tietävätkin, eivät tule ajatelleeksi, että kun on hiljaisuus, pitäis olla hiljaista, eikä naapurien tarvii kuunnella toisten metelöintiä.

JAAHA, nyt tulivat kotiin just, kun kirjoitan tätä. Voi pylly, aavistan pahaa. :/ Joo, kovaäänistä puhetta ja kikatusta, mut kunhan eivät nyt laittais musaa...

Takaisin