Täälläkin ärsyttää miehen ex!
Ei muuten, mutta kun muutettiin tähän, niin tajusin kerran hevostamme ajaessani että jaa tuttu ihminen muuttanut noin viiden kilsan päähän meistä. No selvisikin myöhemmin, että miehen ex käy siellä ratsastelemassa. Asia olisi ok, mutta kun tuo exä on jo käynyt ainakin neljästi hevosella joko meidän pihassa kääntymässä tai tontin rajalla. Ja siis tietää vallan hyvin että on yksityistie ja tie päättyy meidän pihaamme.
No ei siinä vielä mitään! Onpahan käynyt ainakin kolmesti autollakin meillä pihassa kääntymässä. Hetken seissyt siinä ja kun huomannut talossa liikettä, niin lähtenyt pois.
Että ärsyttää!!
Eräs päivä mies oli lähtenyt töihin ja tämä exä kun oli tunnistanut auton, niin oli ajanut persiiseen kiinni. Vasta sitten oli kääntynyt sieltä pois, kun mies oli ajanut työpaikkansa parkkipaikalle (suljettu tila).
En tiedä mitä se olevinaan hakee!?!
Meillähän oli iso riita miehen kanssa tuossa kesällä, kun miehellä oli vieläkin yksi hoidoistaan kaverina facebookissa. No mieshän sitten kehui kuinka nainen näyttää hyvältä nykyään kun on laihtunut ja on isot rinnat. Hooh.. Tottakai vetäisin herneen nenään siitä ja käskin miestä poistamaan hänet kavereistaan ja estämään lisäksi, ettei varmasti pistä miehelle viestiä tulemaan tai mies hänelle. Tuohan siis suuttui että miksi hänen pitäisi se poistaa kavereista, mutta ei myöskään osannut sanoa miksi sen pitäisi kavereissa olla, kun ei kuulemma edes seurannut sen julkaisuja (muutenvaanko kävi niitä kuvia tuijottelemassa?).
No luottohan siinä hetkeksi meni ja voi kun teki mieli tutkia hänen puhelimensa läpi. En halunnut mennä kuitenkaan niin pitkälle, vaan sanoin että jos tykkää jostain naisvartalosta, niin ei tule sanomaan minulle siitä yhtään mitään (meidän yhdessäolo aikana en ole siis kertaakaan itse saanut mitään kehuja tms, jonka takia iski ex-hoidon kehuminen suoraan aivoihin...) Nyt minulle oikeastaan yksi hailee, enkä jaksa kytätä yhtään mitä hän touhuaa. On onneksi osannut pitää suunsa supussa. :)