Cirrus että mä nään punasta!!!! Mikä ihme sitä sun miestä vaivaa?? Eihän toi ole mikään tapa toimia...haukkua nyt omaa lastaan odottavaa naista ja hänen lapsiaan
Et todellakaan ansaitse tommosta! Älä hyvä nainen siedä hänen henkistäpahoinpitelyään hetkeäkään... vahvasti kuulostaa siltä että hänestä ei isäksi ole
Ok jotkut miehet (omani mukaan lukien) kasvaa isäksä vasta sitten kun se lapsi on siinä, mutta entä sitten kun lapsi ei toimikkaan niinkuin hän haluaa, itkee/valvottaa tms? Kuinka siinä sitten hän toimii? Haukkuu lapsen tai pahempaa? Itse en voisi luottaa tuommoiseen mieheen lapsen seurassa...
itse olen aiemmassa parisuhteessa kokenut henkistä ja fyysistä väkivaltaa ja siinä tilassa vaati hirveästi rohkeutta etsiä apua... onneksi sinä olet ottanut ensimmäisen askeleen ja hakenut juttu apua! Voimia ja rohkeutta toimia sydämesi sanomalla tavalla, oli se sitten mikä tahansa...
Et todellakaan ansaitse tommosta! Älä hyvä nainen siedä hänen henkistäpahoinpitelyään hetkeäkään... vahvasti kuulostaa siltä että hänestä ei isäksi ole
itse olen aiemmassa parisuhteessa kokenut henkistä ja fyysistä väkivaltaa ja siinä tilassa vaati hirveästi rohkeutta etsiä apua... onneksi sinä olet ottanut ensimmäisen askeleen ja hakenut juttu apua! Voimia ja rohkeutta toimia sydämesi sanomalla tavalla, oli se sitten mikä tahansa...