Nurina ketju

Cirrus että mä nään punasta!!!! Mikä ihme sitä sun miestä vaivaa?? Eihän toi ole mikään tapa toimia...haukkua nyt omaa lastaan odottavaa naista ja hänen lapsiaan:(
Et todellakaan ansaitse tommosta! Älä hyvä nainen siedä hänen henkistäpahoinpitelyään hetkeäkään... vahvasti kuulostaa siltä että hänestä ei isäksi ole:( Ok jotkut miehet (omani mukaan lukien) kasvaa isäksä vasta sitten kun se lapsi on siinä, mutta entä sitten kun lapsi ei toimikkaan niinkuin hän haluaa, itkee/valvottaa tms? Kuinka siinä sitten hän toimii? Haukkuu lapsen tai pahempaa? Itse en voisi luottaa tuommoiseen mieheen lapsen seurassa...
itse olen aiemmassa parisuhteessa kokenut henkistä ja fyysistä väkivaltaa ja siinä tilassa vaati hirveästi rohkeutta etsiä apua... onneksi sinä olet ottanut ensimmäisen askeleen ja hakenut juttu apua! Voimia ja rohkeutta toimia sydämesi sanomalla tavalla, oli se sitten mikä tahansa...

Kauhee tilanne sulla Cirrus! :( onneks hait apua. Mun neuvo on että ota hetki etäisyyttä mieheen, saat kuulostella omia tunteita ja ajatuksia ja hää voi tahollaan kuulostella omia. Musta ainakin tuntuu että mun omat ajatukset aina katoaa ja sekottuu jos on riita/ristiriita tilanteessa jatkuvasti tekemisissä ja vaan se hetken hengähdys omien ajatusten kanssa saa taas pään selkeäksi :)

Meillä myös esikoinen sairaana. Kuume alkoi pe-la yönä. Laskee lääkkeellä, mutta nousee aina uudelleen. Käyty lääkärissä eikä ainakaan ollut influenssaa ja epäilivät vaan perus virustautia. Lapsi on tosi räkäinen ja yskähdykset kuulostaa aivan kamalilta, kun ne tulee jostain syvemmältä. Jos kuume ei huomenna helpota, niin pakko mennä uudelleen lääkäriin.

Väsyttää ja päätä särkee, mutta olo on koko ajan että tukehdun, joten turha toivo että voisi nukkua.

Tänne kans rantautu flunssa ja viikon päästä pitäis lähtä reissuun.. just joo ja mä en siis oo ikinä kipee, miks just nyt! Kunhan ei nyt vaan tuohon esikkoon tarttuis :sad001

Ottaa tällä hetkellä niin päähän toi oma isäntä ai, että osaa olla raivostuttava tapaus välillä:angry3

Tiedän tunteen... sama vaiva täälläkin! Ja syy tähän ärsytyksen on... miesflunssa!!!! Tarviiko muuta sanoa?
No hyvä että muuallakin joskus samoja tunteita. Mies flunssa on kyllä kanssa tosi paha voi jessus sentäs silloin kyllä kanssa käpy palaa.

Joo siis sama tauti ja mä teen kotityöt sun muut päivän askareet ja ukko on lähellä kuolemaa... voi jumalauta!!! Ok käy se yöt töissä mutta saa silti semmoset 9h yhtäjaksoista unta versus mä maks 7h katkonaista unta kun vauva on kans kipee... mut noh jos hän kokee kuolevansa niin (täl hetkellä tuntuu et) anti mennä vaan (siis ei tarvii kuolla, on se rakas mut pirun rasittava, just nyt :p )...

Cirrus: Tuntuu varmasti pahalta, oli sitten oikein tai ei. Rankkaa se on aina. Tiedän kokemuksesta. Jaksamisia kovasti! ♡

Erottiin jo jokin aika sit. Ei enää nuppi kestäny sen kontrollointia ja alistamista

Ehkä parempi niin... vaikka pahalta se varmaan tuntuu mutta kukaan ei saa toista pahoinpidellä! Henkiseltä pahoinpitelyltähän toi vahvasti kuulostaa...oot vahva nainen ja varmasti pärjäät paremmin kun hyvin vauvan kanssa:) voima ja jaksamista tulevaan...

Eropäätös oli varmasti oikea, Cirrus. Ei nuin saa kohdella ketään. Pärjäätte varmasti vauvan kanssa oikein hyvin. <3

Täälläkin kaikissa flunssa, lapset ei oo ikinä ollu noin räkäsiä ja hirvee yskä. Kuumetta ei onneks oo ollu, lämpöä vaan.

Takaisin