Nuoria kuumeilijoita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hann
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
samaa teki mun kaverit vaikka olinki jo 21 ku sain ekan lapsen mutta en ole ikinä tuntenut olevani samalla aaltopituudella kun samanikäset... ehkä sen takii mulla onki 11 vuotta vanhempi mies.. :)

malin : joo meillä on kans miehen kanssa ikäeroa 8 vuotta, en vaan voisi kuvitellakkaan että seurustelisin samanikäisen kanssa, tuntuu tosissaan et oon niiin eri aaltopituudella kun muut samanikäiset... Tosin on muutama samanikäinen kaverikin joilla on lapsia, tai jotka yrittävät, niistä pidän sitten kiinni. :)

Jennivee : kiva kun liityit seuraan.. itse tosin liityin kans vasta eilen, mut mukavaa saada samanikäistä juttuseuraa... :) Ja minä oon täältä Itä-Suomesta päin, entäs itse? Toivottavasti tosissaan tällä kertaa ei ihan vuotta tarvitse odotella, se on kuitenkin ihan älyttömän pitkä aika... :D joten tsemppiä ja plussatuulia kovasti!

unohdin eilen mainita, että nyt on tosissaan vasta yk 2 menossa... :D viimeks tosissaan tärppäs yk 4, et ootan et jotakuinki sama aika menis nytkin. oon toki varautunu siihen et voi mennä pidempään tai sit vähän lyhyempään, mut saapi nähdä miten käy!

sori mut nyt ei enää jaksa ihmetellä ku jokapaikassa lyhennetää juttuj ni kertokaas mulle mitä tarkotatte tolla yk:lla... mulla ku on toi ruotsi äidinkielenä ni en iha kaikkia lyhenteit osaa..

Mä täällä ulkopuolisena huutelen kun olin vähän kurkkimassa, aihe kun on tosi lähellä ittelle..

Mutta siis, yk = yrityskerta :) Arvaa vaan olinko ihan sekaisin ite alkuun noiden lyhenteiden ja slangisanojen kanssa, kun ekaa kertaa vauvapalstoille päädyin :D Vois perustaa oman vauvaslangi-sanakirjan :D

Täällä olis kanssa yks 19-vuotias kuumeilija! Ekaa lasta on tässä kovasti toivottu ja yritetty maaliskuusta lähtien, 5 keskenmenoa takana. Kyllä se sieltä vielä tulee!

Tervetuloa joukkoon Ansku92! Ihanaa että olet noin positiivinen vaikka takanasi on 5 keskenmenoa, olen todella pahoillani. :( Onko lääkäri sanonut mitään syytä sille että olet noin monta keskenmenoa saanut? Mutta tsemppiä teille yritykseen ja toivottavsti pian tärppää ja että pikkuinen pysyy myös matkassa! :)

Täällä onkin ollut aika hiljaista nyt lähiaikoina, mutta jospa sitä nyt tännekkin jotain kirjottelis. Eli tänään kp 14/28-30, ja eilen ainakin luulen että ovuloin, ja sittenhän sitä tuli illalla vähän peittoja heiluteltuakin, joten saa nähdä miten käy. :D Nyt on niin paljon kaikkea muutakin mietittävää, että en yksinkertaisesti ehdi ajatella raskautumista kokoaikaa, mikä on varmaan ihan hyvä asia, ettei tule asiasta stressiä!

Mutta kirjotelkaahan muutkin kuulumisianne tänne!! ja toivon toki että mahdollisimman moni siirtyisi nopeasti tuonne odottajien puolelle! :)
Niin ja hyvää joulun odotusta kaikille!!!

IHANAA, miten samanhenkisiä ihmisiä! :D
Olenpa ilonen, et tän keskustelun bongasin. Ikää täällä 21v ja miehellä 23v ja nelisen vuotta kohta rinta rinnan kuljettu:)<3 Luokittelen meidät kans aika nuoriksi, koska suurin osa meidänki kavereista elää vielä niin villiä nuoruutta, ettei vauvoja kerkee ajatella:D Meillä yrityksiä ei oo varsinaisesti ollu, mut tulee jos on tullakseen. Ovista en tikuttele, mut osaan sen tulkita kehostanu ja ehkäisyä ei käytetä.
Kiraffe: Oon koittanu itekin olla ajattelematta koko ajan raskautumista ja vauvoja, tosin nyt alkaa olemaa jännät paikat kun on menossa kp 29/31-32..

Ja lisätäkseni tohon edelliseen viestiini, niin yritetty ei varsinaisesti olla mut ehkäsyä ei olla käytetty enää viiteen kuukauteen:)

Heippe : tulehan sitten kertomaan miten käy!! jos nyt oikein tosta laskiskelin, niin siun tädin pitäs tulla viim. tänään, joten voitkin olla jo onnellinen plussatestin tehnyt, mutta tulehan tosissaan kertomaan!!! :) ja onnea yritykseen!!

Täällä on näköjään tosissaan aika hiljasta.... mutta jospa tämä tästä. Täällä menossa nyt kp 17/28-30, joten viimeiset kaksiviikkoa onkin nyt sit pelkkää odottelua, sillä ovis tuli ja meni :D

Täällä on ilmassa myös ehkä jonkinasteista joulustressiä.. yhtäkään lahjaa en ole vielä saanut ostetuksi, eikä edes vielä tietoa joulun ohjelmasta.. :) jouluvalot sain sentään laitettua ja muutenkin on koti nyt oikein jouluisen olonen!

Kyllähän se täti sielt sitte tuli vierailulle ja ihan ajallaan taas.. :( Ääääh... Mut on se hyvä et kierto on säännöllinen ni tietää sit oottaa ovista ain tiettyn päivän:) Yritys jatkukoon!

Joulufiiliksissä täälläkin:) Odottelen veronpalautuksii et pääsee jouluostoksille:D Tosin kuusenkoristeisiin on jo ihan sievonen summa tullu käytettyy... Ihan vähän vaan emoticon

moi pitkäst aikaa.. edelleen kuumeillaan yrittämättä mitää lasta ku ootetaa et toi esikoinen ois puolvotias ennen ku aletaa yrittää kuu me ei sinänsä yritettyy tulla raskaaks esikoisenkaa kanssa vaa se vaa tärppäs samantien ku jätettii kortsut pois, mut eihän sitä ikinä tiiä kui kauaa toisen kaa kestää...

Malin, se on totta, että voi olla miten erilaisia tahansa nuo raskaudet ja yritykset samoillakin vanhemmilla! Omat vanhempani yrittivät minua 6kk, mutta veljeni tulikin vasta 2,5v yrittämisen jälkeen :o Ihme juttu kyllä..

Minäpäs liityn seuraan myös :)

Miehen kanssa molemmat ollaan 20v (tai siis minäkin jouluna), esikoista haaveillaan. Eli täällä on yk1 ja kp16 meneillään, kun vihdoinkin kuukausi sitten mieskin innostui asiasta :) Eli pitäisi nyt pari viikkoa  "rauhassa" odotella :)

moikka oon- ja tervetuloa joukkoon!

Ja Heippe, pahoittelut tädin saapumisesta, mutta eikun vaan uutta yritystä!! tsemppiä! :)

Täällä saatetaan siirtyä tonne odottajien puolelle.. mutta vielä olen pienellä varauskella. Eilen aamuna testasin haamuplussan, ja jo sitä edellisenä iltana sain myös haamuplussan. Mut tosi tosi aikaseen testailin kyllä kun jos oon niin tänään olis vasta 3+4 viikot. Nyt odottelen vielä huomista, aamulla teen vielä yhden testin, ja jos se on plussa, niin sit alan jo uskoa. Mulla on ollu alamaha välillä tosi kipee, oon miettiny että onkohan normaalia, kun en muista esikoisen kohdalta mitään tällaista. Mut siis huomenna testaan, ja kirjottelen mitä testi sanoo´. Esikoisenki plussasin viikolla 3+5, joten siksi huomenna haluan testata :)

Hei täällä heittäytyisi mukaan kans nuori kuumeilija!! Olen 19-vuotias ja kihlattuni 22-vuotias ja esikoista yritetään. Olen ollut Helistimen foorumilla keskustelemassa mutta sitten sivu alko pelleilee nii liityin tänne ja minulla olisi valitettavasti jo yk11 menossa

Tohon aikaan voi vaikuttaa myös se että käytin ehkäisykapselia kolme vuotta ja menkat oli vähän aikaa epäsäännölliset. Plussatuulia kaikille! ++++

Muoks* 

Hyvää joulun odotusta!

Täällähän on ollut hiljaista!
Olen unohtanut tänne ilmoittaa että olen nyt siirtynyt tuonne elokuisiin odottajiin <3 Laskettu aika olis 27.8.2012 näin alustavasti, viikkoja ois siis 5+2 :) Toivottavasti te muutkin pian pääsette odottajien listoille :) Itse en kauan tänne kerennytkään kirjoitella, mutta yritystä kerkesi kertyä n. 9kk =)

Heippa kaikille täällä kans yksi nuori kuumeilija Ikää minulla on 22wee ja samoin avomiehellänikin! Meillä esikoinen on nyt 1v 4kk ja toinen olisi tervetullut!
Päätimme että emme varsinaisesti yritä vaan mennään ilman ehkäsyä ja tulee sit kun tulee! Esikoisesta menimme samoilla linjoilla myös tai kyllä mä kiertoa laskin sillain että mitkä olisi mahdolliset ovis päivät ja yk4 sitten tärppäsi saa nähä kauan kakkosen kanssa menee Minulla kans moni kaveri on vielä ns biletys vaiheessa tai opiskelevat joten heillä ei ole lapsia eivätkä ole puhuneetkaan että hankkisivat vielä! Joten välillä olo tuntuu kavereita tavattaessa ulkopuoliselta. En ole koskaan oikein ite kiinnostunut baareissa juoksemisesta yms. Mutta lapsen saatua sitä on kumminki aikuistunu ite niin paljon ja ajatusmaailma muuttunut, että välillä kun kuuntelen joidenki kavereiden puheita niin rehellisesti sanottuna mietin että voi apua kasvakaa aikuisks, tai juuri tuo että ei olla enää samalla aaltopituudella vaikka saman ikäsiä ovat.

Takaisin