Nuoret (tulevat) äipät 09 ~

Sitä kieltämättä itsekkin ihmettelen että inne kaikki hävis.. monella kyllä tais aika loppu suoralla olla..
Mulla ois vielä jonkun matkaa..vko 23+ 4 menossa nyt.
Maanantaina kävästiin rakenneultrassa: kaikki oli erinomaisesti[:)] Ei rakenne häiriöitä eikä muutenkaan ole mitään vikaa tällä hetkellä! Toivon tietysti että kaikki menee näin loppuun asti. Painoa vaavville oli kertyny jo 676grammaa.. ja lasketussa ajassakin tuli muutama päivä taaksepäin..
Massuasukki on vielä kaiken lisäksi aika kova riehumaan.. illalla on ihan turha odottaa  että massussa oltais aloillaan..=)
Mites muilla on mennyt??
 
heippa taasen pitkästä aikaa..yritin eilen kirjoitella mutta kone tais tehä tepposet..tänään on 37+0 täynnä ja loppu häämöttää..eilen kävin synnytystapa-arvioinnissa ja meinasivat että lantio on normaalinmittainen et vauva mahtuis tulee normaali kautta. Painoarvioksi vauveli sai 3,1 kiloa tähän mennessä eli noin 3,7 kiloo syntyessä ehkä eihän nuo oo juurikaan pitäny oikeen kellään paikkansa jolta oon kysyny..mut toivottavasti yläkanttiin arvioitiin ettei alakanttiin ettei tuu yllätyksiä..
 
Selän kanssa tuntuu välillä vieläkin olevan ongelmia et pitää tieten jotain penkkisynnytystä kokeilla, ku selkä ei tunnu kestävän..Jep olinpas aamu virkku..Kädet meinaa olla vielä vähän turpeessa ku heräs just niin kirjoittaminen on vähän hitaanpuoleista...ü
 
iloisia odotuksia kaikille..
 
Meidän pieni tyttösemme päätti saapua maailmaan tasan 2vkoa ennen laskettua aikaa, eli 16.3 klo 00.44!! <3<3 Vaavi syntyi Kättärin Haikaranpesässä ja voi nyt oikein hyvin! :) Pikkuneidin mitat olivat 3100g ja 49cm, täydellinen prinsessa!
 
 
 
Täällä 22 vuotias espoolainen tuleva äiti.
Raskausviikkoja 36+1
Laskettu aika 23.04.2009 eli ihan pian. <3
Jännityksellä odotellaan milloin vaavi pullahtaa maailmaan.
 
Täällä kohta 21 v tuleva äippä sekä mies 20v, seurusteltu ollaan kohta 4 vuotta, ja kihloissa pian 3vuotta (: LA olis 8.6, ja kaikki mennyt erittäin hyvin. Hirveestihän toi pikkanen liikkuu masussa, ja iltaisin ei hetken rauhaa :D Kättärille olis tarkotus mennä synnyttämään kun aika koittaa..<3
 
Lokakuussa LA ja nyt menossa 11+2 raskausviikko. Juuri ehdittiin muuttaa miehen kanssa avoliittoon ennen kun selvis, että olen raskaana. Ei ollut suunniteltu juttu, mut aborttia en vaan olis pystyny tekeen. Ensimmäistä lasta siis odotellaan. Itsellä ikää on 20 (elokuussa tulee 21) ja miehellä 22.

Onneks on alkanu pahoinvointi pikku hiljaa helpottamaan. Oli alku aivan kamalaa jatkuvaa yökkimistä. Ja tuntuu, että viikot etenevät todella hidasta vauhtia. Huomenna onkin sitten ensimmäinen ultra. Innolla odotetaan miehen kanssa, että näkis ees vähän mimmonen vauva siellä masussa elelee. :)
 
Heissan.
Esikoista odotteleva parikymppinen neiti Tampereen seudulta. Viikkoja olis nyt 14+2 ja laskettuaika siis lokakuun alkupuolella.
Huomenna isukin ja masun kanssa ohjelmassa olis kolmas neuvolakäynti.
Kovasti jo odottelen masun näkymistä, mutta sitkeesti se koittaa piilossa pysyä, housut kyllä on kiristäneet jo monet viikot, mutta itse masu ei tunnu kasvavan :) Ehkä vaan odotan sitä liikaa :)
Muuten on alkuodotus mennyt mitä loistavammin, ilman suurempaa pahoinvointia yms, närästystä ollut hetkittäin kyllä aivan tarpeeksi :) heh...
Mitenkäs muilla? Kevättä odotellessa, tai kesää :)
 
Moikka, täällä kesällä 22 vuotta täyttävä odottaja ja ensimmäistä odotellaan. Viikkoja on nyt tasan 15 ja laskettu aika on 19.10. Mulla ei onneks ollu pahoinvointia melkein ollenkaan, oikeestaan vaan sellaista ällötystä, mutta sekin tuntuu menneen jo ohi. Masu tuntuu alkavan jo kasvaa ja mammahousutkin kävin jo ostamassa.
Olen ollut oikeastaan koko raskausajan ulkomailla kieliharjoittelussa, joten aika on mennyt tosi nopeasti. Kun pääsen kotiin muutaman viikon päästä niin olenkin jo puolivälissä :) ...ja pitäisi ruveta ostelemaan jo kaikkea. Toivottavasti avopuolisoni pääsee sitten hyvin vauhtiin mukaan ja tottuu ajatukseen masuasukista. Emme ole nähneet koko aikana kuin kerran ja silloin masu ei vielä näkynyt... :) Puhelimet on kyllä soinut puolin ja toisin päivittäin.
Innolla jo odotan kesäkuun ultraa, jos vaikka saisi tietää sukupuolen :)
 
Hei kaikille!
Keskusteluun liittyy ensi kuussa 24-vuotta täyttävä tuleva äiti. Kihlattuni ja koiramme kanssa odotamme lasta syntyväksi 10.11. Ylihuomenna olisi ensimmäinen ultra eli viikkoja nyt 12 . Ultra jännittää, toivottavasti kaikki on kunnossa :) Ei millään meinaa uskoa tätä todeksi kun pillereiden jälkeen heti tärppäsi, eli ei yhtiäkään kuukautisia kerinnyt tulemaan [:D]
Eniten jännittää miten tulevien selkä kipujen kanssa pärjää, selässä kun vikaa jo ennen raskautta. Siihen kun ynnää vielä paracetamol-allergian niin huh [8|]. Neuvolasta laittoivat "konsultaatio pyynnön" että mitä uskaltaisi käyttää jos ja kun tarvitsee [:)]
 
Hei vaan!
Minäkin liityn mukaan, oon 23vuotias tuleva äiti lapista ja ensimmäistä odotan, laskettu aika on 4.7 ja nyt on viikkoja 30+3 Asustelen kihlattuni kanssa. Pahoinvointi oli alussa ihan hirveää mut sit sekin meni ohi (onneksi) ja nyt on enää vaivana vaan turvotus jaloissa/nilkoissa ja närästys joka on ollut ihan alusta saakka.  Sukupuolta emme saaneet selville rakenneultrassa vaikka oisimme halunneet, mut täällä on ensisynnyttäjille vielä synnytystapa arvio jossa ultrataan siinäkin on mahdollisuus kysyä sukupuolta mut viimeistäänhän sen saa sit selville ku syntyy:) Masu on kyllä kasvanut tosi kovasti nyt ja ekat mammahousutkin tilasin, muuten oon pärjänny normaaleilla tosin kokoa on pitäny ostaa isompaa:D Opiskelen aikuispuolella parturi-kampaajaksi joka nyt jää kesken, tarkotus on jatkaa sit äippäloman jälkeen, ja käyn tän loppukevään oman voinnin mukaan, mies on töissä.
Onko täällä muita tulevia tai jo äidiksi tulleita lapista?? Olis kiva vaihdella kuulumisia ja vaikka tavata.
 
Heippa! Täällä 20-vuotias masukaverin odottaja Oulusta, menossa on nyt 24+6 eli LA 2.9.
Eilen aloitettiin vauvan isän kanssa äitiysvalmennus ja tavaroita pikkuhiljaa hankittu, mm. sänky ja jotain vaatteita. :) Olisi kyllä kiva löytää muitakin pohjois-pohjanmaan odottajia kun ei ole lähipiirissä ketään "samanhenkisiä" nyt. ;P
 
Heippahei!
Minäkin päätin eksyä tänne. Olen kohta 20v. ja asun kihlattuni kanssa pääkaupunkiseudulla. Odotan esikoista, jonka laskettu aika on 3.10. (viikkoja nyt kasassa 21+1). Takana yksi raskaus, joka päättyi keskenmenoon viime syksynä. On siis tän raskauden kanssa ollut yhtä jänskäämistä että onko pienellä kaikki hyvin. Rakenneultrassa oltiin just tällä viikolla ja siellä oli oikein hyvinvoiva käärö matkassa. :)

Kirjauduin tänne ihan vaan sen takia josko sais jotain juttuseuraa "kohtalotovereista", lähipiirissä kun ei ole ketään jolla olis samanlainen elämäntilanne tällä hetkellä kuin meillä.
 
Takaisin
Top