Nuoret (tulevat) äipät 09 ~

call_Me

Silmät suurina ihmettelijä
[;)] Nonii, elikkä alotin nyt uuden foorumin kaikille 16-25 vuotiaille nuorille äideille ja etenkin tuleville.

Itel laskettu aika 8.6-09 ja viikkoja kertyny 12+
Ikää löytyy päätähuimaavat 18, ekaa odotan ja avoliitossa elelen ja pk-seudulla asustelen :)

Tervetuloa höpöttelemään,tehdään tästä aktiivinen foorumi =) toki siis vanhemmatkin kuin 25v saavat kirjoitella! =)
 
Heippa :)

Täällä myös pikkuista odotteleva Helsingistä. Viikkoja on kertynyt 7+6 (pläh vasta :D) ja ikää 19 :)
Menis äkkiä viikot eteenpäin, että olis varmempi olo, kun tuo keskenmeno kovasti pelottaa, vaikka ensimmäinen raskaus onkin.
Eka neuvola perjantaina :)
 
heips! Täällä olis 21 wee esikkoa odottava, LA olis 2.6.2009 ja keskisuomen suunnalla asustan ukkoni, koiran ja kahden kilpikonnan kanssa[:)]Ja viikkoja mulla nyt 13 tasan
 
noniin :) tervetuloo :) mites teil sujunu odotus,joko näkyy? itel näkyy jo vähän mut ku oma pömppä masukka nii iso ni vaikee sanoo :D
 
ihanaa odotus aikaa vaan teille kaikille. Itsellä ikää 23 ja eka raskaus minullakin...viikkoja tosin on jo melkein 26 että yli puolenvälin:) Kaksosia odotellaan innolla tulevan taloon sitten helmi-maaliskuussa. Joten mahakin on jo niin iso ettei kohta pystyssä meinaa pysyä [:D]
 
Täällä viikon päästä 20vuotias odottava mamma... esikoista odotellaan , laskettu aika 9.4... Pohjois-karjalassa asustelen miehen ja koiran kanssa :)
 
Täällä 19v. juuri plussan testistä saanut.
Pirkanmaalla asustelen ukkoseni ja koiran kanssa.
Yövuorossa kulutan aikaani juuri nyt.. [:)]
Eilen soitin neuvolaan ja varasin ensimmäisen ajan käynnille.
Täällä tein laskurin, jonka mukaan viikkoja nyt 5.
Onnesta sekaisin olen mutta kovasti pelottaa keskenmeno. [&:]
 
 
Heippa hei!
Täällä myöskin pk-seudulla esikoistaan odottava 25-vuotias kevätmamma[:)] LA 30.3. ja viikolla 23 mennään! Tämän mamman kasvava nyytti oli pienoinen ylläri mutta johan tässä on tilanteeseen sopeuduttu ja hymykin on korvissa kun liikkuvaa masuaan katselee -ylpeänä[:D] Alun lievä shokki ja kamala pahoinvointi on onneksemme jo historiaa....  Siellä se meidän pikkuinen tälläkin hetkellä heiluttelee tai mitä lie tanssii masussa
Ihanaa odotusta kaikille!
 
Täällä pikkukakkosta odottava 23v (tammikuussa) täyttävä jyväskyläläis mamma. Viikkoja 10+3, eli LA 20.6.
Ennestään 2,5v poika jonka sain kun olin täyttänyt 20.
Pari viikkoa sitten oli eka neuvola ja kahdenviikon päästä olisi eka ultra, kun kolmastoista viikko on menossa. Täällä ei ole kuin yksi ainoa neuvola ja sekin yleensä yhdennellätoista viikolla niin otin sitten vähän myöhästyneen ajan että siellä jotain jo näkyisikin [;)] Esikoisesta kun kävin niin ei näkynyt kuin kaksi palloa, toinen oli vartalo ja toinen pää...
Maha on nyt viikonlopun aikana jotenkin poksahtanut esiin ja kova, eli ei siis vain turvotusta [&:] Miten tätä nyt salailet vielä jouluun...? Jos se vaikka laantuisi tässä tai ei ainakaan enempää pullahtais.
 
moi miskaro!
 
nythän on joulu niin ei kukaan  huomaa ku kaikki syö paljon suklaata ja herkkuja ni se selittyy sillä ;D
itel vkoja 13 ja ei huomaa hirveesti :)
 
Voi että... Ittelläni viikkoja vasta 5+2 eli eipä voi tietää miten tässä vielä käy, toivottavasti hyvin ja pysyis nyt sisällä. Kauhea paniikki siitä[&:]
Kovasti jo odottelen että viikot vaihtuisivat ja massukka alkaisi näkymään [;)]
Ja joulua ennenkaikkea odottelen että päästäis kertomaan tästä sukulaisille ja muille! En millään malttais pitää suutani kiinni kun oon olen niin täpinöissäni![:D]
 
 
Heipä hei! Ajattelin liittyä mukaan poorukkaan. Täällä olen lueskellut viestejä ja viimein uskaltauduin itse kirjoittamaan! Eli olen 21-vuotias ja asustelen Keski-Suomessa aviomieheni, 2kissan, 2koiran ja 2hevosen kanssa[:)] Viikkoja on kertynyt 11+5. LA 12.6. Aloitimme "vauvaprojektin" viime vuoden joulukuussa ja väliin mahtuu yksi keskenmeno...[:(] Vaikka viikkoja jo kertynyt ja ultrissa aina ollut kaikki hyvin, niin keskenmeno jyskyttää silti takaraivossa.
Tällä paikkakunnalla on maailman paras neuvolatäti! Olen näinkin lyhyessä ajassa ollut jo 4ultrassa!!!Hän otti minut alussa useasti, koska tiesi, miten on löysät housussa kokoajan yhden epäonnistumisen vuoksi ja kerran pyysin päästä ylimääräisen kerran kun paniikki meinasi iskeä, että onko kaikki hyvin. Hän sanoikin, että aina voit soittaa ultraan jos siltä tuntuu. Isot kiitokset on hän saanutkin!
Tänään olisi lääkäri ja jos on kaikki tänään hyvin, niin jaksan jo ehkä uskoa, että päästään 12vkon yli[:)] ei enää montaa päivää olisi!
Muutama lähin ihminen tietää, ei haluttu kuuluttaa vielä kaikille, koska ensimmäisen raskauden aikana kuulutimme sitä kaikille ja huonosti kävi...Alku mennyt todella pahoinvoivana, mutta nyt alkaa helpottaa. Mahankasvua jännityksellä odotan, milloin se kunnolla pompsahtaa![:D]
 
moi! täällä muuan tuleva nuori äiti liittyy joukkoon. tai toivottavasti tuleva äiti... viikkoja on vasta 4+5 laskurin mukaan... oireet on tosin jo hurjat, tissit niin kosketusarat, että en oo ennen vastaavaa kokenut. nyt pidän peukkuja ja varpaita pystyssä, että tästä alusta pääsis kunnialla turvallisille vesille, voi kun aika kuluis joutusaan!!!
 
mä olen siis 19 (vielä tämän vuoden puolella 20), naimisissa jo nuoresta iästä huolimatta [;)], mies 5 vuotta vanhempi, molemmat valmiita perheellistymään, ihan suunniteltu juttu siis. pohjois-suomesta.
 
onnea odotukseen kaikille [:)][:)]
 
Heips! Ajattelinpa minäkin liittyä joukkoon [:)] Itsellä ikää nyt 23 ja esikoista odotellaan syntyväksi maaliskuun alussa, eli viikkoja nyt sellainen 26. Avoliitossa elellään mieheni kanssa ja molemmat vielä opiskellaan, tosin minulla aikomus valmistua vielä kevään aikana[:)] Kaikki vauva-kirjat on kollattu läpi, toki synnytys osioita en vielä pysty lukemaan, se jännittää sen verran kovasti, että taidan jättää viime tippaa, etten kerkeä liikaa stressaamaan ja panikoimaan.
 
joops, eli mulla oli rakenne ulta tänään, ja viikot lisäänty niin että laskettu onkin jo 1.6 :) eli joku vko 13+2 yms en muista enää:)
 
mullahan oli tänään eka lääkäri ja siellä vahvistu että kaikki on hyvin! sydänäänet kuulu hyvin, nehän kuulu jo viime viikolla, mut helpotti taas kummasti omaa oloa. on ne vaan niin ihana kuulla! se on sellainen ääni, josta irtoaa väkisinkin hymy!
 
Helou helou! Täällä tampereen suunnalla odottelee ekaa 22 vuotias tyttönen. Oon kyllä ollu aina sitä mieltä että jos lapsia "hankin" niin nuorena se pitää tehdä! en pidä itteeni mitenkään erityisen nuorena, ihan on jo sopiva ikä äidiksi ruveta. Kummallista on se kun oma äitini  on vähän päivitellyt että joko sie noin nuorena, vaikka ite oli saman ikänen ku isoveljeni sai :D kai mie oon sille vaan sit aina sen oma pikku tyttö :)
 
Nooh, raskausviikkoja on kertyny 28+6 ja kaikki on menny TOSI hyvin. Toki on kaikenlaista pientä vaivaa ollu (itseasiassa oon parhaillaan saikulla kipeen selän takia) mut ei niistä oikein viitti valittaa ku oon kuitenkin ite terve ja vauva voi vatsassa hyvin. Neuvolassakin aina kyseleevät että eikö TOSIAAN oo mitään mistä haluut valittaa tai kysyä? heh, ne näkee varmaan niin paljon kaikkee, et kiva kun välillä tulee joku jolla ei oo mitään vaikeuksia tai ongelmia.
 
Vielä muutama vuos sitten olin ihan sitä mieltä että lapset ei oo miun juttu, olin varma etten koskaan tuu haluumaan lapsia, mut niin se mieli vaan muuttu kummasti. Vuosi tätä "yritettiin" ja meinas jo tulla suru puseroon, sillon sitä mietti et luojan kiitos alotettiin yrittäminen nuorena jos tässä johonkin hoitoihin vielä joutuu lähtee. mut onneks luonto hoiti hommansa!
 
Tässä alkaa vähän jo jännittää. En oikein tiiä kumpaa pelkään enemmän synnytystä vai sen jälkeistä elämää. Tai oikeestaan tää on sellanen pelon ja odotuksen ja innon sekava tunneviidakko mistä ei ota selvää kyllä kukaan! Mut onnellisina odotellaan kaikesta tunnemyrskystä huolimatta. Miusta on ihan hyvä uskaltaa tunnustaa ettei oo täysin valmis kaikkeen ja että tulevaisuus pelottaa. Mut mie luotan itteeni ja mieheeni luotan vielä miljoona kertaa enemmän, meistä tulee vielä hienot vanhemmat, kunhan päästään alkuun :) 
 
meillä kans ollu selvä asia että nuorena tehdään lapset. ja tosiaan, onneksi aloitettiin ajoissa, kun ei se niin helppoa ole ollu kuin joskus luulee...
mulla on 6sisarusten lasta ja kokemusta riittää, mutta kyllä sitä silti välillä pelottaa, miten pärjää ja osaako oikein mitään...aina ollaan kuitenkin lapsia haluttu ja kuulema olen äidillinen ihminen, nii kai se omalla painollaan menee. on kyllä käyty niin erilaisia tunteita läpi, että huhuh!!![;)]
onko kellään kokemusta raskaanaolosta ja ratsastamisesta? itselläni kun 2kopottia on tuossa pihassa ja kerran viikossa käyn ratsastustunneilla. ratsastustunnit ajattelin kohta lopettaa jo ihan rahan säästämisen kannalta.[:D]
 
Takaisin
Top