Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on sovittu lapsiluvuksi kaksi. Tavoitteena olis sellanen 2-3 vuoden ikäero. Nythän tyttö on jo 1 v 4 kk, eli ajankohta seuraavalle olis tästä eteenpäin optimaalinen :)

Me ei olla puhuttu vielä lapsiluvuista mitään :D mutta luulisin että maksimissaan 4 :) kumpa vain saisi edes sen ensimmäisen :/

Samaa mäkin oon miettinyt etten mäkään mitään hirveän isoa ikäeroa lapsille halua, kun omat siskot (5) ovat aika lähellä omaa ikää ja kokenut sen ihanaks jutuks että on saman ikästä porukkaa :) Paitsi nyt nuo nuorimmat kaksi, mutta se johtuu vaan siitä että meitä on tosiaan 6 tyttöä :D

Menis vaan viikot nopeasti niin pääsis kunnolla yrittää. Oon huomannu et tuun tosi helposti raskaaks mut nyt jotenki en enää :( mehän ei siis olla yritetty kunnolla täs parin kk aikana ja se johtuu ihan siitä kun mies pelkää et tuun katuman päälle etten lasta halua. Oon siis tehnyt keskeytyksen 17vuotiaana eli 4v sitten. Ja ollaan siis pupuiltu ehkä 2krt kk... :(

Ootko puhunu sun miehelle ettei asia ole niin? :/

Mä en oikein tiiä montako haluan :) mies haluaa monta lasta ja oon kyllä itekki aina haaveillu monesta mut jos nyt eka saatas ensimmäinen aluilleen nii riippuu sit paljo siitä et miten sitte aattelee et haluaako enemmän vai ei :)

Täällä alko kauan odotetut menkat eilen! Lopetin siis pillerit 2kk sitte eikä menkkoja oo ennen tätä päivää tullu ja sillon siis myös ehkäsy jätetty kokonaan :-)

meillä puheissa ollut että jos meille suodaan ni 3-4 lasta ois sopiva määrä. toiveissa tosiaan kahdelle ekalle n.2v ja sit muutaman vuoden päästä aikaisintaan kolmas jotta kerkeen töitä tehä hetken aikaan. työskentelen siis lasten parissa ja oon työni puolesta päättänyt etten alle 2v.hoitoon vie. suunnitelmissa ryhtyä sitten joskus pph jotta saan pitää omatki lapset kotona mahd.pitkään :)

Itse olen aina halunnut 5 lasta, mutta miehen mielestä 3 on riittävästi ja oon kyllä ihan mielissäni siihenkin lukuun :) mies kylläkin tässä yks päivä kun puhuttiin toisen hankkimisesta, tuumaili että "kolmaskin sitten joskus.... Ja ehkä viideskin" :p

Takaisin