Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä myös sama! Eli siis oon aina ollut just kauheen äidillinen jne.
Muistan hyvin kun tapasin miehen äidin ekaa kertaa ja olin sillon 17v ja mies 22 niin hän sano et vaikutan saman ikäiseltä kun mies :D

En tiiä... ootas... mikäs kp olikaan...(tuntee itsensä tietämättömäks) laskenki tässä päiviä että jos sais osumaan kohdalle... mut kattoo nyt kun tuosta miehestä kun ei vaan ota selvää...

Täällä ilmottautuu 20 (tänä vuonna 21) naikkonen, vauvoja vielä about kaksi vuotta sitten kammoksuin mutta kun ikää tuli lisää, alkoi mieli kummasti muuttua, jätin pillerit pois joulukuun alusta, ja tässä sitä ollaan;

b07b5d7cbaaaa2fbab939eb10c402337

Ja kiva tietää et on sieluntovereita!

Täällä kans yks kuumeilija.. ikää on 20.v mies 26.v Me asutaan miehen omistamassa talossa. mies on töissä ja mä vielä opiskelen mutta valmistun keväällä :) jätin e-pillerit pois joulukuussa kun vihdoin ja viimein sain mieheltä luvan..Täällä on kamala kuume ja sen mukana tullut kuviteltuja oireita vai onko ne niin kuviteltuja, menkat oli tosi lyhyet ja niukat..yleensä kestää ainakin 5pv ja tulevat päivälleen ajallaan nyt alkoivat viikkoa aikasemmin ja kestivät vaan 3pv. oliskohan voinut olla sitä kiinnittymis vuotoa? :angelic:
Lauantaina ajattelin tehä raskaustestin,silloin ois pitänyt vasta oikeasti alkaa menkat kunhan ei vaan haaveilis liikoja:shy:

Lisäsin teidät listaan, joten kattokaa vielä kertaalleen vaikka kaikki että onko kaikki oikein ja jos tarvii muuttaa jotain :)

Ja tosiaan, on tosi ihanaa saada lisää porukkaa mukaan! Meitä on nyt jo 10 yhteensä :rolleyes:

Joo siis olin yllättynyt itsekkin siitä että oikeesti noin nopeesti tärppäs! Mut super happy oon kyllä,toivottavasti ei mee vaan kesken ja musta tulis elo/syyskuu mami! Ja plussa tuulia kaikille!

Musta ois tullu heinä/elokuu mami, mutta kaikki ei mee suunnitelmien mukaan :shifty: Mutta ihanaa, että tärppäs noinkin nopeasti, mullakin kävin niin tossa viime raskaudessa, että jätin pilerit marraskuun alussa pois ja heti raskaaks :)

Vähän jo jännittää nyt kp 20/22-30 eikä menkkojen oireita oikeen ole :o
Ovulaatio oli kylläkin kp15. Ei varmaan mitään oireitakaan pitäis vielä olla kun ovulaatiosta niin vähän aikaa.

Mites muiden kierrot ?

Täällä mennään kkm jälkeen 18 kp, ja menkkamaisia tuntemuksia on kohdun kohdalla ollut nyt pari pv... Vuoto on loppunu, mutta kaipa täti tulee piakkoin käymään :) Hyvä vaan toisaalta...

Takaisin