Täällä kans loppu viikosta tod.näköisesti ovis mutta ollaan jo otettu vähä varaslähtöäkin jospa nyt tärppäis..aloin jo syömään foolihappo taplettejakin onko muilla niistä kokemuksia? Kp10/28
Meillä esikoinen tärppäs heti...käytössä yritys vaiheessa oli normivitamiini, foolihappo, d-vitamiini,maca ja itse söin sillon tällön e-vitamiinia. Nyt jännätää kaua joudutaa kakkosta oottelee kuha ny päästää loppuvuodesta yrittää!
Toivon monille nopeaa plussaa ja jo raskautuneille tarrasukkia matkaan. En vaihtaisi raskausaikaa enkä varsinkaan äitiyttä mihinkään!
Meilläkin tuo ensimmäinen raskaus tärppäsi heti pillereiden jättämisen jälkeen.
Täällä menossa kp 21/28, ja vois se täti tulla jo käymää pian! Huomenna verikokeisiin hcg arvojen takia. Kaks viikkoa keskenmenosta raskauskeijulta saadut testit näytti melkeen negaa, mutta sen jälkeen oon tehnyt pregchekin testejä ja ne näyttää selkeetä plussaa vieläkin... Tiedä ja ota että mikähän nyt on oikein meneillään
Ihana että teillä tärpäänyt nopeaa! Mulla taas alkaa mennä pikkuhiljaa toivo ku ei sitä plussaa ala kuulumaan iinaalisa voisko olla jo uus raskaus käynnissä? Vai onko se kuitenkin kokoajan näyttänyt himmeenpää viiva vai onko voimistunut jopa?
Noku mäkin ajattelin samaa, että onkohan mahdollista... Toki ollaan hommailtu ilman ehkäsyä vuodon aikana ja sen jälkeenkin. Ja tuossa pari päivää sitten kp 18-19 oli semmosta menkkajomottelua ja vessassa käydessä paperiin tarttui limaa jossa oli kirkkaan punaista verta, mutta hyvin vähän ja tuolloin kaikki muut vuodot oli jo loppu. Nyt tänään 21/28 ollut kans jomottelua, että joko se täti tulee tai ei... Laitan kuvan tähän, jotka on tehty järjestyksessä keskenmenon jälkeen.
Voi apua... Enkai mä nyt heti voi olla paksuna taas No mutta eiköhän se huomenna selviä ja sitten ultraan, jos ei näytä normaalilta Ärsyttää tämmönen tietämättömyys...
Voit hyvinkin olla! Mulla tuli sillon kun oli se km niin se vuoto vasta melkeen kolmeviikkoo sen ultran jälkeen jossa todettiin km ja sen vuodon jälkeisestä kierrosta raskauduin heti uudestaan joka sit ikävä kyllä olikin kemiallinen tai tosi varhainen keskenmeno. mut piän sulle nyt peukkuja pystyssä et ei nuin huonosti kävis ainakaan ku mulla! :) huomenna se selviää varmasti ku mitataan se hcg :) tsemppiä :P
Vois tänään mennä oikeen aikasin nukkumaan, niin huominen tulisi nopeammin! :D Mutta en nyt kuitenkaan innostu liikaa, koska pudotus on muuten liian korkeelta, jos onkin vain kroppaan jänneitä hormoneja, mutta toivotaan parasta :)
Entäs muut mitä kuuluu? Milemile millon sulla siis oli ovulaatio ja tikutitko? Tiuhtimus ja Julia miten teillä arki pienten kans sujuu? Minkäs ikäsiä ne teidän lapset olikaan? :P joko ne on hirveesti oppinut uutta? :) marzquu täällä kans ovulaatio tällä viikolla :) toivotaan nyt et kummallaki tallettelut osuis niin että siitä tärppäis :) koitin muistaa kaikkia mut älkää loukkaantuko vaikka tais jäähä melko monta mainitsematta kertokaa silti kuulumisianne ! :)
No mulla kävi vähän moka Meninkin siis aikaisen sijasta nukkuman vasta puol 9 aamulla ja en sitten herännytkään herätykseen, joten varasin huomiselle ajan puol kolmeksi että varmasti olen hereillä Teen tässä illalla vielä testin ja katson onko se alkanut yhtään haalentua! Käytiin just kaupassa miehen kanssa ja tehtiin itse pitsaa :)
Meidän poitsu täytti tänään 6kk ja kovasti jo konttaa ja menee joka paikkaan :) joskus oikein vaikeina päivinä kun ei oo saanut nukuttua ja poikakin kovin itkuinen niin tulee ajatus että "ehkei sittenkään viellä toista hetkeen", mutta 5min hiljaisuutta ja kuppi kahvia niin taas halkian vauva kuumeesta!
Iinaalisa nuita sattuu aina joskus :) mut huomenna sitte! :)
Marsupilami ihanalta kuulostaa! :) Ja tottakai varmaan jokaisella tule hetkiä että vauvakuume laantuu ja sit taas nousee :) Mullakin vaikka ei oo ees vielä sitä vauvaa niin monesti aaltoilee tämä innostus vauvasta :P ehkä johtuu osittain siitä että kestänyt niin kauan tämä yritys vaihe ja varmasti keskenmenokin vaikutti asiaan hetkeksi ja myös aina välillä uudestaan.. :P
Milemile joo ei vielä kannata testata ku nyt ois sit kiinnittyminen tapahtunut jos siis vikko sitten ollut suunnilleen ovis :) Ensviikon alusta sit testaat!
Ajatteletteko ikinä et miten tuutte taloudellisesti pärjäämään? Mulla on tällä hetkellä nyt taas pieni ahdistus päällä :/
Meil on kyl tosi hyvä taloudellinen tilanne, mut sit ku tarvii jäädä erityisäitiyslomalle ni ahdistaa et millasta rahaa sinä aikana saa
iinaalisa mulla on nyt kp 8/24-27 menossa ja ovulaation pitäs olla kp 10-13 ja en sitä varmaan jaksa tästä kierrosta tikuttaa ku en oikein tykkää siitä viivojen vertailusta :P jospa tallettelut kuitenki osuis kohilleen ja eilen aloteltiin nekin jo :P kumpa nyt tärppäis :)
milemile tottakai se aina mielessä on että miten sitä sitten pärjää taloudellisesti, ku vaikka näin kahestaan raha asiat onki kunnossa niin en usko että sitte ois enää hirveesti ylimäärästä tuhlattavaksi ku ois vauva vielä lisänä tähän talouteen.. :) Mulla toisaalta on ollu jo jonkin aikaa semmoinen säästötili vauvaa varten jonne on ihan kivasti rahaa kertynyt