Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

Julia97 onnea syntymäpäivänä! :)

Milemile mietityttää et mitenhän mun vanhemmat reagoi raskauteen aluksi sit jos joskus tulen raskaaksi :) uskon et aluksi niitten on vaikee ymmärtää miksi näin nuorena mut varmaan kyllä ilahtuvat pohjimmiltaan kun heillä jo kaksi lastenlasta on :) eniten kuitenki pelottaa et miten kaverit suhtautuu koska harva on kunnon suhteessa tai asuu miehen kanssa yhdessä. Veikkaan et yllättyisi moni mutta sitä en tiiä että iloisesti yllättyneitä vai järkyttyneitä :p tietenkin löytyy myös yhdessä asuvia pareja mutta heistä monella on jo itsellään vauva tai tulossa :)
 
No mun kohdalla omat vanhempani vähän jo arvasivat ja isä varsinkin kehotti miettimään, että mikä on paras ratkaisu meille, mutta jälkeen päin hän on ollut aivan haltioissaan ja ihana ukki on:) miehen vanhemmat otti hyvin ja no kaverit.. No jotkut hyvin ja jotkut järkytty ja pisti välit poikki.
 
Ootteko muuten tikuttanut ovista ?
Mulla tais eilen olla ovis, ainakin tuntemusten mukaan.. Ärsyttää jos sunnuntainen puputtelu ei riitä
 
Mä en ennen raskautta tikuttanut, hommailtiin melkein koko viikko oviksen aikaan ihan varuiksi, mutta nyt ajattelin että alan tikuttamaan ihan kunnolla koska mä en osaa sanoa itse milloin mulla on ovis kun ei koskaan oo tullut oireita :eek:
 
Milemile mää tikutin tästä kierrosta mut aikasemmin en oo :) ja en tiiä otanko tavaksi ollenkaan kun mulla on tosi selkeet ovisoireet :)

Täällä ei vieläkään ne kuukautiset oo käynnistyneet.. Aina ku menossa vessaan oon ihan varma et nyt on alkanu vuoto.. Hirveet menkka jomot
 
No siis on tavallaan aika säännöllinen. Joskus alkaa jo pari päivää aikasemmin mut ei ruukaa olla myöhässä ikinä kuukautiset :p no jos ei huomiseen mennessä oo alkanu vuoto nii ehkä mää uskallan tehä testin? Tuntuu vaan ihan turhalta ku on ihan sellanen olo et pian ne menkat alkaa..
 
Totta kai uskallat, ja siis sä oot jo tehnyt testin? :) Mulla ei riittänyt kärsivällisyys kunnes 9 dpo tein testin :p
 
Joo menkat alkoi eli kp 1 ja pettynyt fiilis mut jospa sitä sais ittensä tsempattua tähän kiertoon :) otan nyt greippimehun käyttöön ja toivotaan et se tekis taikojaan ja tärppäis tästä kierrosta nyt :)
Kp 1
 
Voi ei kuinka harmi :sad001 Jospa nyt sitten tässä kierrossa tärppäisi! Tikuta ovista ja pupuilkaa usein :joyful:

(Ällövaroitus)
Täällä eilen kun pupuilin miehen kanssa, session jälkeen menin vessaan ja yhtäkkiä mun pimpistä tippui kananmunakokoinen joku sini/lila möykky jotain ällöä! Istukkaa se ei voinnut olla, koska se oli niin kiinteä eikä muistuttanut ollenkaa sitä. Mua ällötti aivan sairaasti ja luulin että mun kohdu ois ollu jo tyhjä keskenmenon jälkeen :confused: No jospa tuon jälkeen vähäinenkin vuoto loppuisi...
 
Voi ei Minttukarkki! Jospa nyt tästä kierrosta sit tärppäis :)

Omanapaa, kp 16/22-33 menossa. Eilen tais ovis olla, nyt vaan jännäillään :) ollaan nyt pupuiltu joka toinen päivä, toivotaan et tärppäis. Mä niin toivoisin sitä!
Oltiin viikonloppuna miehen siskon luona ja heille tulee kesäkuussa vauva. He oli ostanut kaikkia ihania vauvan vaatteita. Mies oli sitten meidän uuden auton koeajolla paljastanut siskon miehelle meidän aikeista ja näin sai sit miehen siskokin tietää.. Toisaalta ahdistaa, mutta toisaalta sit taas ei. Sieltä kyllä tuli ihana tsemppausviesti.
 
Heips kaikille... onko mahdollista että ennen ovulaatioo tulis raskaaks... kuin suurella todennäköisyydellä... tein pari päivää sit raskaustestin joka näytti negatiivista... nyt tosin on alkanut olla ällötystä mun herkkuruokia kohtaan ja muutenkin vähän huonovointisuutta... vinkkejä kaivataan...
 
Riippuu tosi paljon että missä vaiheessa olisit sitten tullut raskaaksi, jos onkin useampi munasolu irronnut, mutta eipä ilman ovista raskaaksi voi tulla. Jos on kaapissa testi niin tee nyt uusi!
 
Ei oo täytyy odottaa ensi viikkoon ja seurata että jatkuuko samanlaisena... tytön kohdalla muistan hyvinkin nuo pahoinvoinnit mutta alku niistäkin hieman hämärä...
 
Milemile ihana et tsemppaus viestiä sait! :) sitä ei saa koskaan liikaa! :)

Mammutti93 mikä kp sulla nyt on? Ennen ovulaatiota ei voi tulla raskaaksi ja oireetkin alkaa sit vasta kiinnittymisen jälkeen mut voisko tuo ällötys johtua siitä et ovulaatio ois tuloillaan? :wink

Mites muilla menee? Eikös täällä joku saanu plussan/haamun? En nyt jaksa puhelimella alkaa selaamaan et kuka se oli mut kiinnostais et miten menee nyt :) onko viiva lähteny vahvistuun? Tullu raskausoireita?
 
Mä en jaksa kans puhelimella selailla.. Mutta siis, millanen elämäntilanne teillä muilla on ? Käyttekö töissä vai opiskeletteko.
Mä oon itse pesulassa töissä, jännittää et jos ja kun Tuun raskaaksi niin täytyy heti ilmoittaa pomolle ja jäädä erityisäitiyslomalle..
 
Mulla on tainnut vuoto jo loppua vihdoin! :) Keskenmenosta laskettuna yk 1 ja 14 kp, eli kaks viikoa pitäis vielä odotella että kuukautiset alkaa jos on sama 28 pv kierto niinkun ennen raskauttakin, mutta jos ei ala niin alan vähän ihmettelemään. Sitten pääsee yrittämään ihan kunnolla :rolleyes:
 
Takaisin
Top