Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Marzquu en määkään ikinä miehelle kertonut eikä siis sen puolelta ikinä mitään ongelmaa ollutkaan vaa sille käy/kävi millon vaa hetki makuuhuoneessa mut itestä alko huomaamaan et vähä ennen ovulaatiota tuli olo et "pakko" talletella nii se kyllä mun osalta rokotti niitä kertoja. Muina päivinä kierrosta ei sit kyllä tuntunu yhtään "pakko pullalta"

Aij.. Mulla ei kyllä tuu tollasta :o kai mä vaan sit oon pää tyhjänä sängyssä :D mulle on vaan kauheinta tää tietämättömyys ennen menkkoja että onko vai ei ja noi tikut on mulle pakkomielle :D

En tiijä miks meillä ei oo tullu tommosta ns "kylmää kautta" tai semmosta että toisen naama ärsyttää :D varmaan se johtuu siitä että ukko töissä aamu 4 ilta 5-6 joskus myöhempäänki nii saan sillon sitä ns omaa aikaa ihan riittävästi :D mut kyllä se sillon rupesi jo vähän ärsyttään ku miehellä ei ollut töitä ja oli päivät kotona ja ku se on luonnostaan semmonen aina pakko tehä tai mennä johonki.. Ja siis niin meilläki jo reilu 2 vuotta tätä yhteistä elämää takana ja siis aikalailla 2 vuotta vielä saman katon alla ollaan asuttu :p

Täällä kans mies töissä ja kaksvuoro töissä eli kun sillä on iltaa nii ei nähä ollenkaa juuri ku sillä on vielä 40 km matkaa töihin niin se on niin myöhään kotona et oon jo nukkumassa ja päivällä ku tuun koulusta se on jo lähteny töihin :p mut mä oon semmonen ihminen et nautin omasta ajasta ja esim miehen inttiaika oli musta ihan kivaa aikaa jopa :P siihen aikaa olin kyllä monesti viihteellä mikä ei normaalisti mun tapoihin kuulu :p

Meillä kans toi sama kaikki sanoo meitä aina "vanhaks aviopariksi" koska saatetaan laukoo aika intiimejäki asioita vaikka kaupan kassalla jos siltä vaan tuntuu ja mulle tulee kans välillä noita ärsyyntymis kohtauksia onneks harvoin johtuu varmaan hormooneista koska mulla ne on niitä yleisimpiä menkka rähinöitä :D

iinaaliisa ollaan mietitty ja paljon ollaanki! :) mut ollaan päätetty et yritetään syksyyn asti vielä luomuna ennenku lähetään tutkimuksiin :) mulla oli kilpirauhasen vajaatoimintaa tai se terveydenhoitaja sano et arvo on siinä rajalla et kanattaako alottaa lääkitystä mut saatiin se sit vitamiineillä ja suolan korvasin merilevällä nii se on nyt normaali arvo. Eli se on luultavasti jarruttanu matkaa ja voinut olla jopa osasyynä niihin kahteen keskenmenoon mitä mulla on ollu.. Katotaan nyt et millon tärppää ku viimekierrossa se arvo oli normaali nii jännittää vähän ku paremmat mahdollisuudet nyt ;)

Täytyy vaan ihastella kuin maltillinen oot tämmösen asian suhteen! Tsempit sulle :) ite varmaan jouvun hullujen huoneelle ennen puolen vuojen yrittämistä :D

Näättekö tossa mitään?

12825370_972737496108736_805358708_n.jpg

Kyllä tossa näkyy jtn ! Ja ihan niinku ois väriäki:? Miten tänne muuten saa laitettua näitä kuvia ku en ite osannu tai löytäny semmosta kohtaa mistä sais laitettua:o

No mä yleensä laitan ittelleni facee kuvan, avaan sen uuteen ikkunaan, kopion osotteen ja liitän sen tohon ku pyydetään osotetta :D

Marzquu oon ite kyllä yllättyny et oon näinki rauhallinen ja kärsivällinen asian suhteen.. Miehestä on kyllä paljon tukea ja apua! <3 tietenki välillä on päiviä jollon ei halua nousta ees sängystä ku joka puolella kävelee raskaanaolevia naisia mahat pystyssä ja pieniä suloisia vauvoja! Jolloin tulee hirvee vauvakuume :P mut en mä omasta mielestä oo mitenkään katkera tai koe sitä epäoikeudenmukaiseksi jos joku tulee vaikka ekasta kierrosta raskaaksi! :) oon vaan onnellinen mitä vähemmän ihmisillä menee raskautumiseen ku onhan tää perseestä ootella et millon ite tuun nii en kyllä muille halua samaa :p mut jotenki sitä aina jaksaa aatella et ollaan vielä nuoria niin kyllä me keretään vielä se vauva saaha :)

Kylläpä on pitkä aika odottaa maanantaihin :D koska mulla on pitkä aika vielä lauantaihin :( mutta jos siinä ei näy mitään niin seuraava vasta ens viikon torstaina.. Onneksi alkaa viikon työputki maanantaina niin saa vähä muuta ajateltavaa ku nuo saamarin tikut tuolla vessan kaapissa :D

Kauheeta kun taas jännitän täällä sohvan pohjalla teidän muiden puolesta! Nyt on aikaa lueskella kun oon koko päivän ravannut vessassa, ei oo kivaa. Ainoo mikä pysyy sisällä niin mehujäät. >:( Nyt rv 9+4. Lähenee viikko 12 vauhdilla ja sit "pahin" ohi! En oo vieläkään keksinyt miten ilmaisin mun raskaudesta ihmisille :o

Takaisin