Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kp 9... Kyllä tää naisen kroppa on mysteeri :D Mietin vaan että kun mulla alkoi menkat heti kun hcg oli nollilla niin jos ovulaatiokin on tapahtunu samoihin aikoihin, no en tiedä... Testaan tällä viikolla vielä joka päivä niin näkee minne suuntaan viivat alkaa menemään :o

Pläh ihan turha tää kuva, kun ei tosta mitään erota... En usko että oisin raskaana

12804011_1249512725077225_682041444_n.jpg

Ai :o Äh jotenki ei oo oikee uskomista että oisin, no sen näkee sitten huomenna tai ylihuomenna :/

Pelottaa että noi ois vaan jotain valeviivoja tai jotain :D Nooh jos oon raskaana niin eiköhän se viiva viikonloppuna oo paljon selkeempi :)

Onko kellään koiraa siis teistä kenellä on jo lapsia ja siis että koira on ollut jo ennen vauvaa/lasta? Koska mua vähä pelottaa mun koiran reaktio sitten kun vauva tulee taloon siis jos tulee :D koska meillä oli sukulaisia kylässä tässä muutama viikko sitten ja niillä siis pieni vauva ja kun pidin tätä vauvaa sylissä aika paljonki kuumeissani :D niin huomasin heti koirastani että se tuli mustasukkaiseksi mua ei siis pelota että koira mitään vauvalle tekisi koska luulen että koirani rupeaisi vaan osottamaan mieltään jotenki muuten kuin vauvaa vahingoittamalla :)

Hei kyllä mäkin näen viivan :)
Pidetään peukkuja.

Meillä on koira, ja hyvin on nyt kaverin vauvan kanssa tullut toimeen vaikka normaalisti on tosi häslä. Mut kun vauva on lattialla niin nätisti istuu tai makoilee lähellä.
Mä luulen et koira kyllä tottuu kun tulee oma vauva taloon. :)

Siis kyllä toi munki koira on tosi rauhallinen lasten kans yms onhan se jo konkari ku täyttää jo 5.v :D Mutta lähinnä mietityttää että rupeeko rikkoon jtn yksin jäädessään tai kuseksimaan ympäri taloa mustasukkaisuuksissaan :? Koska on aina saanut olla mun ykkös vauva :D

Iinaliisa, mäkin nään molemmissa kaks viivaa!!! :)

Täällä edelleen ihme kolottelut jatkuu alavatsalla ja lantiossa. Kipuja ei enää oo, mutta vihlontaa on. Tein varulta r-testin ja PC antaa niitä ah - niin ihania viivanpaikkoja... Kattelin jo yksityisiä gynejä, mut ollaan ens kuussa lähdössä Rodokselle, niin ei oikein olis nyt ylimääräistä laittaa gyneä varten. Plaah! :(

Takaisin