Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä siirrytään kp1.... ärsyttää,harmittaa ja vituttaa.
Tässä kierrossa otetaan varmaan maca ja geleet mukaan.
Eipä kyllä vieläkään oo yhtään saman pituista kiertoa :o
Marraskuussa jätin nuvaringin pois,luulis et pikkuhiljaa ois tasaantunu, mut ei :(

Mulla olis kans noita geleeitä kaapissa, mut en oo vielä muistanut aloittaa. Mitenkäs niitä piti syödä? Koko kierto vai ovikseen asti vai miten? :o

Hmm.. Vois itekkin ottaa seuraavaan kiertoon ne käyttöön :) tai toivottavasti ei tarvitse mut en usko et nyt tärppää ku ei osaa ajoittaa talletteluja oikeille päiville kun ei oo perillä kierrosta :P

Nega tuli, jotenki arvasin että anto jonkun ''valeviivan'' tai jotain, no tänään kummiskin alkoi hedelmällinen jakso ja jatkuu vielä viisi päivää, että en mä kirvestä kaivoon heitä ja eilen on talleteltu :) Kokeillaan sitten uudestaan kahen viikon päästä :joyful:

Kp10/28 :)

Moikka toivottavasti mahtuisi vielä yksi vauvakuumeilija mukaan :)
olen 16v eli-99 (täytän toukokuussa 17) olen seurustellut vuosi 2kkjoista 2 kk kihloissa. Asun orivedellä jaolen harjoittelemassa hoivakodisssa. miheni on metsäkoneenkuljettaja. me ollaan aina puhuttu et halutaan 3-4 lasta ja ollaan oltu että tulee jos on tullakseen ja minä täällä sit joka kuukausi täällä kuumeilen ja toivon et olis viimeinkin tärpänny. vertaistukeahan mulla kaveripiirissä ei ole niitä kiinnostavat enemmän se ryyppäys ja sählääminen, joka taas mua ei kiinnosta yhtään mielummin olisin kotona lapsen kansssa :D joten toivottavasti saisin täältä vertaistukea, yritystä on takana puolivuotta ja tänään si täti tuli kyläileen.. eli kp 1/28-30.
Onnea kaikille yritykseen ja jo raskautuneille jarrusukkia matkaan.:)

Ääh mä täälä painin itteni kanssa että testaanko jo :D tänään kyllä holahti valkkaria heti kunnolla .. Mä säikähin jo että ois ennen aikanen täti :o jos kokeilis mitä otesti näyttää ja lauantaina tekis yhen halppis rtestin vasta :p

No niimpä mäki aina selailen kaikkien tikku kuvia yms ja se ei kyllä tosiaankaan auta tähän mun tikutus hulluuteen :D

Janinapauliina kyllä mahtuu vielä mukaan :) tervetuloa tänne kuumeilemaan ja juttelemaan niitä näitä :)

Mulla kans on ongelma et teen aina monta r-testiä loppukierrosta ja joskus kuvittelee et siinä on jotain ja joskus taas kyllästyttää ne negat :P tässä kierrossa en aio testata olleenkaa paitsi jos menkat on ihan kunnolla myöhässä :)

Mulla sama ajatus, et tässä kierrossa saa testailut jäädä. Tosin niin mä sanoin viime kierrossakin ja kuinkas kävikään? :D Mut vielä oon malttanut olla tsekkaamatta kiertopäivää tai ovulaation ajankohtaa. Nyt mennään ihan fiiliksen mukaan :)

iijamariija jee joku muuki tässä pimennossa et mikä kp :P mulla ei oo missään välissä ees tullu oloa et pitäs tarkistaa millon on ovulaatio tai mikä kp nyt :P enkä oo jaksanu kehoakaan tutkia et millon ois/oli ovulaatio :P ihanaa vaan olla miettimättä koko kiertoa :) (paitsi täällä foorumilla välillä tietenkin, mut täältä ei onnistu olla koko kiertoa pois )

Kyllä mäki ajattelin olla tekemättä tässä kierrossa mitään testejä mutta bongasin niin selkeen oviksen vaikka aikasemmin ei oo ollu mtn ovis oireita :? Mutta nyt on hirviä kiire pään sisällä saaja se plussa siihen saakelin tikkuun ettei mitään järkiä :D

Joo ja siis mun on oikeesti pakko myöntää, et kyl tuol makuuhuoneen puolellakin sujuu huomattavasti paremmin, kun ns. "panee ilman päämäärää" :D Tää on varmaan tähän väliin ihan hyvä ratkasu, kun alko jo maistuu koko homma niin puulta!

Meillä ei oo toi sänkypuuha onneks menny mikskään pakko pullaks vaikka sitä vauvaa halutaanki kovasti ^^ en tiijä johtuuko se siitä että en oo kertonu miehelle millon ovis on just sen takia ettei seki tajuais ns yrittää vaan sitä vauvaa :D mutta kertaakaan se ei oo vastustellu ku oon vihjaillu puuhailusta:p

Tein eka sellasen liuska, no menin takas nukkumaan ja tein cb plussan. No se antaa taas samanlaista pystyviivaa, mutta ei oo yhtää tummentunut eli oisko varmaa viivapaikka.

Takaisin