Edellisessä raskaudessa jäin kiinni siitä, kun yhtyeemme oli keikalla ja meille oli tilattu ennalta päivällisannokset, ja siinä oli sitten vaihtoehtoina kala ja vege, ja minä tietysti ensimmäisenä kysymään, että onko kala kypsää vai savukalaa... välittömästi yhtyekaveri kysyi, että onko tässä onnittelut paikallaan.Onko teillä joitain ruokia tai juomia, joista kieltäytyminen voisi saada ystävät tai sukulaiset epäilemään mahdollista raskautta jo ennen kuin varsinaisesti haluaisitte paljastaa asian?
Muoks. Anteeksi, osallistuin vahingossa väärään ketjuun, luulin lukevani lasketun ajan ryhmää.
Muokattu viimeksi:
Lisäksi vakuumipakattu lohi
Katoin äsken muiden kuvia ja siellä jo viikolla 8-10 oli sen kokosta vatsaa että olisin ite veikannu ihan muuta :bag: Ei siis mitenkään loukkaavasti vaan ehkä en vaan oo tajunnu kuinka isoks se vatsa tuleekaan mutta jotenki aattelin että alkaa näkyä pikkuhiljaa vast jossain vkl 15
Sen takia mä oon yleensä se joka meistä valitsee kaupassa ruuat (tottakai mies saa sanoa myös mutta valitsen yksilön 

Uudestaan lääkäriin vaan huomenna ja toivoen että nyt selviäis 
Sisko raskaana nyt viikolla 35+ ja kävi eilen kylässä. Sitä pomppivaa mahaa oli kyllä ihana katsoa, ja nyt innolla odotan ensimmäisiä liikkeitä 

Kiva kun on monia keskustelemassa täällä kyllä
Tosin varmaan sit aika meneekin vastapainoks super hitaasti syksyllä, kun aletaan yrittää..