Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noniin!
Itse yritän hillitä itseäni etten testais liian aikaisin ja olla stressaamatta liikoja. :banghead: :hilarious:

Tein testin nyt illalla, jonka jälkeen tein 4 lisää ja kaikki näyttää plussaa. :Heartred:love7

Liekkö greippimehusta olikin hyötyä. :grin

Liitteet

• IMG_20190122_011833.jpg
    IMG_20190122_011833.jpg
    381.2 KB · Katsottu: 203
Paljon onnea jemuli!:woot::Heartred Ootko kertonu jo kavereille tai sukulaisille vaan haluutko vasta myöhemmin kertoo?:happy: Mää aina välillä mietin, että miten kertoisin raskaudesta esimerkiks omille vanhemmilleni. On niin paljon kivoja ideoita netissä siitä, että miten kertoa raskaudesta esim. äitienpäiväkorttiin kirjoittaskin, että mummille tai antaa lahjaks jotkut pikkutöppöset yms. Ja kiva ois kattoo, että missä vaiheessa toinen sitten tajuaa, että mitä tää kaikki tarkoittaakaan:grin

dadapls, millanen muuten kierto on yleensä kierukan poiston jälkeen? Tai ite en on yhtään perehtynyt siihen, että voiko samalla tavalla kierto mennä hetkeks sekaisin niiku e-pillereiden lopettamisen jälkeen?:wideyed:

Siskolle oon kertonu muille en oo vielä. Varmaan sitten ekan ultran n. rv12 jälkeen ku tietää onko kaikki kunnossa. :grin
Mää oon kans kattonu paljon videoita miten porukka on kertonu sukulaisille, pitää vielä hautoa miten lopen sitten kertoo. :rolleyes:

Unisieppari, luin netistä että kierto olis ihan normaali poiston jälkee mutta nyt kp7 menossa ja vieläki vuodan.. Gyne sano että poiston jälkeen 3pv ni alkaa tyhjennysvuoto. Että ehkä nää sitten vaan pitkitty. Tai jotenki kierto siirty pari päivää. Testaan nyt ovista tikuilla, pitäs olla ens viikon alussa mutta sitten selvii :)

Hyvää kuuluu, kohta alkaa rv5. :rolleyes:
Ei oikeestaan oo muutaku menkkamaisia kipuja, väsymystä, itku herkkyyttä ja jotkut hajut ällöttää. :hilarious:
Kovasti ootan ekaa ultraa sais varmuuden että kaikki on kunnossa. :nailbiting:

Mitäs sulle putkilo?

Ootko menossa varhaisultraan vai ootatko nt-ultraan?
Mulla tänään 12+0 (Tuntuu että justhan mä plussasin 4+0:wideyed:) , ja edelleen voin pahoin ja välillä oksentelen :confused: Sen lisäksi on nyt tullu vaikka ja minkälaisia mahakipuja ja pistoja nyt lähipäivinä. Tulevana perjantaina onki sit se nt-ultra, ja jännittää aivan sairaasti.

Noniin varmasti jännittävää ku lähenee kokoajan tuo nt-ultra. :grin:nailbiting:
Mää ootan sinne nt-ultraan ku nuo varhais ultrat aivan liian ylihinnoteltuja mun budjetille. :hilarious:

Joo on kyllä kalliita :meh: Itehän siis kävin 8+2 kun huomasin että perhe-artella maksaa "vain" 79 e, ja olin ihan kauheen malttamaton :hilarious:
Mut ihan hyvä vaan jos malttaa odottaa :shy:
Mulla ei kyllä malttia oo, enää muutama päivä ja oon ihan kärsimätön :grin

Hei, täällä yks jolta poistettiin hormonikierukka 21.1. Ajatuksella että kolmas tulee ku on tullakseen. Mitään tyhjennysvuotoa ei kyllä oo vieläkään näkyny, mietin et onko tää normaaliakaan o.o joka päivä poiston jälkeen on kyllä peitto heilunu välillä useamminkin

Hm90, oliko sulla edelliset menkat loppunu ennen poistoa? Sillon luulis ainakin että tyhjennysvuoto tulis vasta seuraavien aikana.

Putkilo ja jemuli, en ees oo tajunnu että ne voi maksaa noin paljon :eek: Tai siis helposti sen 150e..

Onko teistä kukaan tikuttanu ovista? Mulla olis pitäny olla ff:n mukaan olla eilen mutta tänäänkään ei ollu plussa :bored: Koska jos ymmärsin oikein niin päivä ennen ja ovulaatiopäivänä olis vahvat kaks viivaa. Mulla vaan tosi haalee 2. viiva joka ilmeisesti on sama kun yks viiva. Voiko olla että ei näkyis tikussa vai onko mulla vaa kierto sekasin? :wideyed:

dadapls, itse en ehtinyt ollenkaan ostaa ovulaatiotestejä (kolmannesta kierrosta tärppäs,ja luulin että monen vuoden hormooniehkäisyn jälkeen vois mennä kauankin esim kierron tasaantumisen takia) joten ei omaa kokemusta ollenkaan. Mutta kyllä mäkin oon ymmärtänyt että viivat pitäs olla samanvahvuisia,voin toki olla väärässäkin. Jokos teillä siis täysi yritys päällä? :)

Moi hm90 :shy: , kiva kun meitä alkaa olla useampi jo täällä :)

Hm90, ai no sitten. Raskaaksi kuitenki voi tulla heti poiston jälkeen :)

Putkilo, ohjeissa ainakin samanvahvuinen tai sitten ihan vähän haaleempi, mutta kuitenkin selkee viiva. On meillä, nytkun ollaan lomalla muutama päivä ni olis aikaakin :hilarious:

Kävin tänään nt-ultrassa ja siellä oli kaikki niinkuin pitikin. Niskaturvotus 1,2 mm,eli hyvä :) Laskettu siirtyi päivällä, ja on nyt 11.8. (aijemmin 12.8.) Pieni oli erittäin aktiivinen ja muutenkin täydellinen :shy: Nyt odotellaan vielä max viikko yhdistelmäseulojen tuloksia :)

Takaisin