Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pakko tulla kommentoimaan, vaikka oon tässä ketjussa ollut jo jonkun aikaa hiljaa, kun tuntunut että oonkohan jo liian vanhaTiiättekö vaikuttaako kuume miten ovulaation jälkeen kiinnittymiseen tms? Eilen dpo2 oli kauhee päänsärky kokopäivän ja tänään sama mutta lisäksi aamupäivästä lämpöä oli 36.7° ja siitä 5-6h päästä 39° Nyt ”enään” 38.5° kun otin särkylääkkeen (entä vaikuttaako se?) ja alkaa olo olemaan parempi. Vähän nippailua vatsassakin mutta voi olla ruuan vähyydestä. Kauan pihistelin sen särkylääkkeen kanssa mutta sitten oli ihan pakko ottaa kun olo oli niin huono. Yleensä en laske kuumetta lääkkeillä vaan annan sen tappaa bakteerit mutta tuntu että järki lähtee.. No ei sillä väliä mutta voiko tommonen esim estää kiinnittymisen?
Hei, täällä yks jolta poistettiin hormonikierukka 21.1. Ajatuksella että kolmas tulee ku on tullakseen. Mitään tyhjennysvuotoa ei kyllä oo vieläkään näkyny, mietin et onko tää normaaliakaan o.o joka päivä poiston jälkeen on kyllä peitto heilunu välillä useamminkin
Tekis mieli itellekin ladata jo Flo, kun tuntuu, että kaikki hehkuttaa sitä mutta just samoilla linjoilla oon ku jemuli, että ootan, et e-pillerit on eka syöty loppuun, ku ei tiiä millaiseksi se kierto sit oikein muuttuu.
Just viimeks kirjotin, että vauvakuume on siedettävällä tasolla, niin nyt on taas tullu fiiiliksiä, että kyllä syksyyn on hirmu pitkä aika. Tämäkin johtuu varmaan siitä, että sain kuulla, että puolituttu (ei edes millään lailla kaveri) oli saanut vauvan. Ja en voinut sille mitään, että mieleeni hiipi ajatus, että jos hän on saanut lapsen, niin kyllähän minullakin pitäisi olla jo. Hän ei siis ole vaikuttanut henkilöltä, joka haluaisi nuorena lapsia ja on tietyt syyt, miksi aattelen näin hänestä. Ja siis itse olen kyllä sitä mieltä, että jos on mahdollista niin lapset kannattaa tehdä nuorena. Mutta tuli vain sellainen tunne, että mää oon myöhässä jo tän asian kanssa
Putkilo ja jemuli, teittekö kumpikaan siinä kolmannessa kierrossa jotain eri tavalla, kun tärppäs? Oliko vähemmän stressiä tms.:)
dadapls, mää pidän täällä peukut pystyssä, että tärppäis nopeesti