dadapls, voin samaistua suhun täysin!
Itellä kans alko elämäntaparemontti nyt uuden vuoden kunniaks eli pyrin syömään terveellisemmin ja lisäämään myös liikuntaa. On sitten hyvät rakennusainekset tulevalle vauvallekin, kun on tottunut syömään enemmän kasviksia yms. Mun ois tarkotus jättää e-pillerit nyt keväällä ja sit alkais syömään kans niitä foolihappolisiä. Oon miettinyt, että pitäiskö ostaa suoraan joku raskausajan monivitamiinipurkki (esim. minisun mamma tai multivitan raskaus ja imetys), josta tulis foolihapon lisäksi myös muita tarvittavia vitamiineja hmm.
dadapls, oot sää ajatellu käyttää minkä merkkisiä tuotteita?
Mää oon kyllä kans samaa mieltä, että jos vaa on mahdollista nii miksi sitä ei hyvissä ajoin valmistautuisi kunnolla.
On tullu luettua vaikka kuinka paljon jo netistä ja katsottua videoita ja yhden kirjankin uskalsin kirjastosta lainata toivoen, että kukaan tuttu ei näe. En siis vielä halua, että muut saisivat tietää tästä kuumeilusta.:angelic:
Ja täytyy kyllä myöntää, että pari pientä vauvajuttua on tullut jo ostettua.. Ei sitä vain voi oikein kuvailla, miten se vauvakuume voi iskeä yhtäkkiä ja jäädä sitkeästi paikoilleen. Itsellä siis suunnilleen vuosi sitten ensimmäisen kerran havahduin siihen, että nyt on kyllä kuumetta ilmassa. Aiemmin sitä kun oli ajatellut, että ensin opiskelut päätökseen, kihloihin, naimisiin ja sitten vois alkaa lapsia tekemään, mutta niin ne suunnitelmat ja toiveet voi yhtäkkiä muuttua
Omissa kaveripiireissä ei vauvakuumeilu ole vielä muiden osalta ajankohtaista, joten on ihanaa, että on joku tällainen paikka, jossa voi vaihtaa omia fiiliksiä samassa tilanteessa olevien kanssa.