Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jjuliaa onnea ovisplussasta ja nyt vaan toivotaan et parin viikon päästä on plussa r-testissä :)
Tänne kuuluu ihan hyvää. Enää alle 4 viikkoa laskettuun :p ollaan esikoisen kans sairasteltu koko pääsiäinen ja edelleen nuhasia ollaan :( supistuksia ei oo vielä ollu eikä muitakaa merkkejä siitä että synnytys ois lähenemässä paitsi tää maha :p eilen vauvalla oli painoarvio ja 2,9kg saatiin arvioksi :)

Jjuliaa onnea ovisplussasta ja nyt vaan toivotaan et parin viikon päästä on plussa r-testissä :)
Tänne kuuluu ihan hyvää. Enää alle 4 viikkoa laskettuun :p ollaan esikoisen kans sairasteltu koko pääsiäinen ja edelleen nuhasia ollaan :( supistuksia ei oo vielä ollu eikä muitakaa merkkejä siitä että synnytys ois lähenemässä paitsi tää maha :p eilen vauvalla oli painoarvio ja 2,9kg saatiin arvioksi :)
Ai laskettu on jo niin lähellä :shy: masusta kuvaa tänne :grin toivotaan että molemmat parantuisitte asap! Kaikkea hyvää sulle loppuraskauteen :)

Tännekki kuuluu ihan hyvää mitä nyt huonoa ja etovaa oloa ollu nyt vähän aikaa ja eilen supistellu epäsäännöllisesti :) oon hokenu alusta asti että tää tulee aikasemmin ja toivonki että päättäis aikasentaa omaa tulooan :D laskettu tosissaa tän kuun 28pvä että huomenna se olisi täysiaikanen :)

Tännekki kuuluu ihan hyvää mitä nyt huonoa ja etovaa oloa ollu nyt vähän aikaa ja eilen supistellu epäsäännöllisesti :) oon hokenu alusta asti että tää tulee aikasemmin ja toivonki että päättäis aikasentaa omaa tulooan :D laskettu tosissaa tän kuun 28pvä että huomenna se olisi täysiaikanen :)
Oi vitsi säkin oot jo noin pitkällä! Varmaan joo taitaa syntyä hieman aiemmin :) kuulostaa ainakin siltä:shy:

Mulla loppu menkat eilen ja tänään tuli kirkasta niin kuin ovispäivänä yleensö tulee, mutta ovis ei pitäis tänään olla kyl mulla

OMG :wideyed: Voiko tää ees olla totta :love017

Liitteet

• Snapchat-143216927.jpg
    Snapchat-143216927.jpg
    401.6 KB · Katsottu: 217
Onnea turotus! Osaakko yhtään sanoa milloin sulla olis laskettu aika? :)
Jos ovis oli sillon kp 39 niin laskettu aika olis 13.12 :) Ei se kovin paljoa aikaisemminkaan voi olla, koska viikko sitten testasin vielä puhtaan negan.

Ihanaa onnea turotus! <3
Napero meilläpäs onki lähekkäin la :) mulla oli aluks huhtikuun 24 mut siirty sit viikolla eteenpäi :) koitappa käyä päivitteleen kuulumisias mikäli ehit :) mulla oli lääkärineuvola just ja paikat vielä ihan kiinni eikä mitää merkkiä synnytyksen käynnistymisestä vielä näkyny :p mut hui ku onki alkanu jännittämään synnytystä :p

Ihanaa onnea turotus! <3
Napero meilläpäs onki lähekkäin la :) mulla oli aluks huhtikuun 24 mut siirty sit viikolla eteenpäi :) koitappa käyä päivitteleen kuulumisias mikäli ehit :) mulla oli lääkärineuvola just ja paikat vielä ihan kiinni eikä mitää merkkiä synnytyksen käynnistymisestä vielä näkyny :p mut hui ku onki alkanu jännittämään synnytystä :p

Niin näköjään onki! :) mulla oli tuossa tiistaina lääkärinneuvola ja paikat alkanu pehmentymään mutta muuten kaikki vielä kiinni :p ensi keskiviikkona olisi äippäpolille aika missä jutellaan asioista vielä ja mahdollisesta käynnistyksestä :) mulle sanottii että vauvan painoarvio olisi korkea vaikka monella ollut samankokoista :D 3100g tuli siis painoarvioksi jäbälle 36+3 ja nyt mennään 37+1 :)

Takaisin