Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ai laskettu on jo niin lähellä masusta kuvaa tänne toivotaan että molemmat parantuisitte asap! Kaikkea hyvää sulle loppuraskauteen :)Jjuliaa onnea ovisplussasta ja nyt vaan toivotaan et parin viikon päästä on plussa r-testissä :)
Tänne kuuluu ihan hyvää. Enää alle 4 viikkoa laskettuun ollaan esikoisen kans sairasteltu koko pääsiäinen ja edelleen nuhasia ollaan supistuksia ei oo vielä ollu eikä muitakaa merkkejä siitä että synnytys ois lähenemässä paitsi tää maha eilen vauvalla oli painoarvio ja 2,9kg saatiin arvioksi :)
Oi vitsi säkin oot jo noin pitkällä! Varmaan joo taitaa syntyä hieman aiemmin :) kuulostaa ainakin siltäTännekki kuuluu ihan hyvää mitä nyt huonoa ja etovaa oloa ollu nyt vähän aikaa ja eilen supistellu epäsäännöllisesti :) oon hokenu alusta asti että tää tulee aikasemmin ja toivonki että päättäis aikasentaa omaa tulooan :D laskettu tosissaa tän kuun 28pvä että huomenna se olisi täysiaikanen :)
Mulla loppu menkat eilen ja tänään tuli kirkasta niin kuin ovispäivänä yleensö tulee, mutta ovis ei pitäis tänään olla kyl mulla
OMG Voiko tää ees olla totta
Njoo, vähän sekavat fiilikset vielä kun en tosiaan odottanut että enää tästä kierrosta plussaa tulisiTurotus onnea! Tulihan se sun vuoro sieltä.
Jos ovis oli sillon kp 39 niin laskettu aika olis 13.12 :) Ei se kovin paljoa aikaisemminkaan voi olla, koska viikko sitten testasin vielä puhtaan negan.Onnea turotus! Osaakko yhtään sanoa milloin sulla olis laskettu aika? :)
Ihanaa onnea turotus!
Napero meilläpäs onki lähekkäin la :) mulla oli aluks huhtikuun 24 mut siirty sit viikolla eteenpäi :) koitappa käyä päivitteleen kuulumisias mikäli ehit :) mulla oli lääkärineuvola just ja paikat vielä ihan kiinni eikä mitää merkkiä synnytyksen käynnistymisestä vielä näkyny mut hui ku onki alkanu jännittämään synnytystä