Kauppareissulla tarttu paketti pc liuskoja mukaan enkä millään jaksaisi odottaa aamuun, joten mietin kauankohan sitä olisi hyvä pidättää ennen testin tekoa
Varmaan pari tuntii vähintään pidättäsin. Ihan kun jostain oisin lukenut et mielellään 4h.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kauppareissulla tarttu paketti pc liuskoja mukaan enkä millään jaksaisi odottaa aamuun, joten mietin kauankohan sitä olisi hyvä pidättää ennen testin tekoa
Juu, tota 4 tuntia mäkin muistelin, jos sitä pari tuntia vielä odottelis ja testais sittenVarmaan pari tuntii vähintään pidättäsin. Ihan kun jostain oisin lukenut et mielellään 4h.
Niimpä, viime vuonna tähän aikaan oli se ylipitkä 70 päivän kierto, niin revin kyllä peliverkkarit jos menee taas yhtä pitkäksiPahoittelut turotus toivotaan että alkais ne menkat nyt sitten että pääsisitte jo uudelle kierrokselle yrittämään!
Oliko täällä piinailijoita ollenkaan? Vai onko kierrot vasta alussa? Mulla alkais oviksen tikuttaminen ensi viikon alusta :)
Ookei :) eli hetki pitää vielä jaksaaMulla dpo10 :D torstaille nc ennustaa menkkoja, varmaan sillon testailen.
Vihdoin täti saapui tänne! 5.3. Otettu kierukka pois ja oon oottanut tätä päivää kun kuuta nousevaa :D
Alkaako tästä sitten yritys?
Se voi olla! Toivotaan :)Aloin tässä miettimään, että oliskohan mulla ollutkin ovis jostain syystä vasta joskus kp 39 paikkeilla, silloin meinaan bongasin järkyn määrän kananmunalimoja, muistan että ihmettelin sitä silloin koska luulin että ovis oli jo kaukana takana päin. Mutta tosiaan jos ovis oliskin ollut vasta sillon niin se selittäis kyllä miksei menkkoja kuulu
Jep, siinä tapauksessa kyllä saan odotella vielä viikon, ennen kun tietää tän kierron lopputuloksen, mutta nooh, yhtä odottelua tää on kyllä muutenkinSe voi olla! Toivotaan :)